Duomenų centro ugniasienės palaikymo licencijos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Vilniaus miesto savivaldybės administracija
188710061
Konstitucijos pr.3
Vilnius
09601
LT
Asmuo ryšiams:
Arturas Šileikis
Telefonas:
+370 52112729
El. paštas:
arturas.sileikis@vilnius.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vilnius.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5247
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=671149Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=671149&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Duomenų centro ugniasienės palaikymo licencijos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
48820000
-
Serveriai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkamos duomenų centro ugniasienės palaikymo licencijos.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
48820000
-
Serveriai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
-Techninės įrangos (angl. - Hardware) palaikymą 365x24x7 režimu (365 dienos per metus, 24 val. per parą, 7 dienos per savaitę);
-Techninės įrangos programinių atnaujinimų (angl. – Firmware & General Updates) palaikymą 365x24x7 režimu (365 dienos per metus, 24 val. per parą, 7 dienos per savaitę);
-Pagalbą ir konsultacijas kreipiantis telefonu, el. paštu, internetiniuose pokalbiuose (angl. – online chat) ar internetiniame portale (angl. - Enhanced support) 365x24x7 režimu (365 dienos per metus, 24 val. per parą, 7 dienos per savaitę);
-Ugniasienė FortiGate-1801F:
Įsigyjamas ugniasienės techninės ir programinės įrangos licencijų atnaujinimas, kuris turi garantuoti 36 mėn. garantinį aptarnavimą, licencijos turi apimti:
Gamintojo licencijos kodas FC-10-F18F1-301-02-36 Secure RMA Service;
Gamintojo licencijos kodas FC-10-F18F1-928-02-36 Advanced Hardware Replacement (NBD); FortiCare Premium Ticket Handling.
-Techninės įrangos programinių atnaujinimų (angl. – Firmware & General Updates) palaikymą 365x24x7 režimu (365 dienos per metus, 24 val. per parą, 7 dienos per savaitę);
-Pagalbą ir konsultacijas kreipiantis telefonu, el. paštu, internetiniuose pokalbiuose (angl. – online chat) ar internetiniame portale (angl. - Enhanced support) 365x24x7 režimu (365 dienos per metus, 24 val. per parą, 7 dienos per savaitę);
-Ugniasienė FortiGate-1801F:
Įsigyjamas ugniasienės techninės ir programinės įrangos licencijų atnaujinimas, kuris turi garantuoti 36 mėn. garantinį aptarnavimą, licencijos turi apimti:
Gamintojo licencijos kodas FC-10-F18F1-301-02-36 Secure RMA Service;
Gamintojo licencijos kodas FC-10-F18F1-928-02-36 Advanced Hardware Replacement (NBD); FortiCare Premium Ticket Handling.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Deklaruodami, kad nėra pagrindo pašalinti iš pirkimo, kartu su pasiūlymu užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) turi pateikti:
- pasiūlymą pateikęs dalyvis;
- kiekvienas tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė;
- kiekvienas subtiekėjas, kurio pajėgumais, t. y. siekdamas atitikti kvalifikacijos reikalavimus, remiasi tiekėjas.
- pasiūlymą pateikęs dalyvis;
- kiekvienas tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė;
- kiekvienas subtiekėjas, kurio pajėgumais, t. y. siekdamas atitikti kvalifikacijos reikalavimus, remiasi tiekėjas.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Perkančioji organizacija reikalauja, kad paslaugų teikimo laikotarpiui pirkimo sutarties įvykdymas būtų užtikrinamas užstatu, banko garantija arba laidavimu 7 000,00 eur sumai.
Tiekėjui už pažeidimus, padarytus ne dėl Užsakovo kaltės, Sutarties vykdymo metu taikomos baudos nurodytos sutarties sąlygose.
Atsiskaitymai su tiekėjais nurodyti sutarties sąlygose.
Tiekėjui už pažeidimus, padarytus ne dėl Užsakovo kaltės, Sutarties vykdymo metu taikomos baudos nurodytos sutarties sąlygose.
Atsiskaitymai su tiekėjais nurodyti sutarties sąlygose.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-11-08
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-11-08
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Viešųjų pirkimų komisijos posėdyje.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-10-24
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
ne
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |