Dviejų kablių sistemos antžeminiai konteineriai, skirti atliekų surinkimui
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB Klaipėdos regiono atliekų tvarkymo centras
163743744
Liepų g. 15
Klaipėda
LT-92138
LT
Asmuo ryšiams:
Vitalija Bičkauskienė
Telefonas:
+370 64960410
El. paštas:
vitalija.bickauskiene@kratc.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kratc.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6163
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=770690Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=770690&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Aplinka
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Dviejų kablių sistemos antžeminiai konteineriai, skirti atliekų surinkimui
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
44613800
-
Konteineriai atliekoms
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkančioji organizacija numato įsigyti pirkimo objektą – dviejų kablių sistemos antžeminius atliekų surinkimo konteinerius (32 vnt.).
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
44613800
-
Konteineriai atliekoms
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektui keliami reikalavimai nustatyti pirkimo sąlygose, įskaitant jos priedus.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
7
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Šalių abipusiu rašytiniu Susitarimu Sutartis tomis pačiomis sąlygomis (nedidinant sutarties kainos) gali būti pratęsta 1 (vieną) kartą terminui iki 4 (keturių) mėnesių (paskutinis mėnuo (30 dienų) yra skirtas atsiskaitymui už Prekes, o ne jų tiekimui).
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei Pasiūlymą teikia tiekėjų grupė, bei subtiekėjai) turi atitikti reikalavimus pašalinimo pagrindų nebuvimui, nurodytus pirkimo dokumentų 7 skyriuje. Tiekėjas Pasiūlyme turi pateikti tik užpildytą EBVPD. EBVPD atitiktį patvirtinančius dokumentus bus prašoma pateikti tik tuo atveju, jei perkančioji organizacija turės pagrįstų abejonių dėl tiekėjo ir ar jo pasitelkiamų subtiekėjų patikimumo.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Prievolių pagal Sutartį įvykdymas užtikrinamas:
Netesybomis (delspinigiais, baudomis).
Pirkėjas atsiskaito su Tiekėju ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo Sąskaitos gavimo dienos.
Apmokėjimo sąlygos: 1) įvykdžius visus sutartinius įsipareigojimus, sumokama visa Sutarties kaina į Tiekėjo atsiskaitomąją sąskaitą, nurodytą Sutarties Specialiosios dalies 1.2.5 papunktyje)
arba
1) jei Tiekėjui buvo išmokėtas avansas, Tiekėjui įvykdžius visus Sutartinius įsipareigojimus Pirkėjas perveda į Tiekėjo sąskaitą (nurodytą Sutarties Specialiosios dalies 1.2.5 papunktyje) Sutarties kainos skirtumą, likusį po Tiekėjui išmokėtos Avanso sumos).
Tiekėjas Prekes (visą Prekių kiekį) įsipareigoja pristatyti (išvežioti ir pastatyti) ne vėliau kaip per 6 (šešis) mėnesius nuo Sutarties įsigaliojimo dienos.
Netesybomis (delspinigiais, baudomis).
Pirkėjas atsiskaito su Tiekėju ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo Sąskaitos gavimo dienos.
Apmokėjimo sąlygos: 1) įvykdžius visus sutartinius įsipareigojimus, sumokama visa Sutarties kaina į Tiekėjo atsiskaitomąją sąskaitą, nurodytą Sutarties Specialiosios dalies 1.2.5 papunktyje)
arba
1) jei Tiekėjui buvo išmokėtas avansas, Tiekėjui įvykdžius visus Sutartinius įsipareigojimus Pirkėjas perveda į Tiekėjo sąskaitą (nurodytą Sutarties Specialiosios dalies 1.2.5 papunktyje) Sutarties kainos skirtumą, likusį po Tiekėjui išmokėtos Avanso sumos).
Tiekėjas Prekes (visą Prekių kiekį) įsipareigoja pristatyti (išvežioti ir pastatyti) ne vėliau kaip per 6 (šešis) mėnesius nuo Sutarties įsigaliojimo dienos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-07-01
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-07-01
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Tomo g. 2, Klaipėda.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Kadangi pasiūlymai teikiami tik elektroninėmis priemonėmis, susipažinti su pasiūlymais Komisijos posėdyje (vokų atplėšimo procedūroje) tiekėjai nedalyvauja ir Perkančioji organizacija neteikia informacijos tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus, kainas iki kol bus įvertinti pasiūlymai ir nustatyta pasiūlymų eilė.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Herkaus Manto g. 26
Klaipėda
92131
LT
Telefonas:
+370 46390960
El. paštas:
klaipedos.apygardos@teismas.lt
Faksas:
+370 46310325
Interneto adresas:
http://klat.lt/lt/klaipedos-apygardos-teismas.html
VI.5)
Paskelbimo data
2024-06-20
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.1 papunktį (perkamas produktas, kuris patenka į orientacinį aplinkosauginių ir aplinkai palankių prekių bei paslaugų sąrašą)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |