Ekologiška vištiena Vilniaus miesto ikimokyklinio ugdymo įstaigoms
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Vilniaus miesto savivaldybės administracija
188710061
Konstitucijos pr.3
Vilnius
09601
LT
Asmuo ryšiams:
Rima Bareikienė
Telefonas:
+370 52112000
El. paštas:
rima.bareikiene@vilnius.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vilnius.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5247
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=681778Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=681778&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Ekologiška vištiena Vilniaus miesto ikimokyklinio ugdymo įstaigoms
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
15112100
-
Šviežia paukštiena
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkama ekologiška vištiena Vilniaus miesto ikimokyklinio ugdymo įstaigoms.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
15112100
-
Šviežia paukštiena
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkančiosios organizacijos užsakytos prekės turi būti pristatomos ne vėliau nei per 24 val. nuo užsakymo pateikimo momento arba per ilgesnį terminą, jei jį nurodė perkančioji organizacija. Prekės turi būti pristatomos darbo dienomis nuo 7 val. 00 min. iki 13 val. 00 min. Prekės gali būti pristatomos ir kitu laiku, jei perkančioji organizacija ir tiekėjas raštu suderina prekių pristatymo grafiką, kurį pirkimo sutarties vykdymo metu šalys gali keisti bendru rašytiniu susitarimu.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Kodų, kurie bus naudojami prekių apskaitai, įvedimo terminas perkančiosioms organizacijoms išrašomuose mokėjimo (apskaitos) dokumentuose
/
Lyginamasis svoris:
1
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Transporto priemonių, kuriomis bus tiekiamos prekės, atitiktis EURO 6 standarto reikalavimams ir (arba), kad transporto priemonės bus varomos elektra
/
Lyginamasis svoris:
5
Kaina
-
Lyginamasis svoris:
94
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Pirkimą vykdo įgaliotoji perkančioji organizacija – Vilniaus miesto savivaldybės administracija (kodas 188710061), Konstitucijos pr. 3, LT–09601 Vilnius (toliau – įgaliotoji perkančioji organizacija) pagal perkančiųjų organizacijų (Vilniaus miesto savivaldybės ikimokyklinio ugdymo įstaigų) (toliau – perkančioji organizacija arba perkančiosios organizacijos) suteiktus įgaliojimus.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Deklaruodami, kad nėra pagrindo pašalinti iš pirkimo, kartu su pasiūlymu užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) turi pateikti:
- pasiūlymą pateikęs dalyvis;
- kiekvienas tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė;
- kiekvienas subtiekėjas, kurio pajėgumais, t. y. siekdamas atitikti kvalifikacijos reikalavimus, remiasi tiekėjas.
- pasiūlymą pateikęs dalyvis;
- kiekvienas tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė;
- kiekvienas subtiekėjas, kurio pajėgumais, t. y. siekdamas atitikti kvalifikacijos reikalavimus, remiasi tiekėjas.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Perkančioji organizacija reikalauja, kad paslaugų teikimo laikotarpiui preliminarios sutarties įvykdymas būtų užtikrinamas užstatu, banko garantija arba laidavimu 7 700,00 EUR sumai.
Tiekėjui už pažeidimus, padarytus ne dėl Užsakovo kaltės, Sutarties vykdymo metu taikomos baudos nurodytos sutarties sąlygose. Atsiskaitymai su tiekėjais nurodyti sutarties sąlygose.
Tiekėjui už pažeidimus, padarytus ne dėl Užsakovo kaltės, Sutarties vykdymo metu taikomos baudos nurodytos sutarties sąlygose. Atsiskaitymai su tiekėjais nurodyti sutarties sąlygose.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.3)
Informacija apie preliminariąją sutartį arba dinaminę pirkimo sistemą
Viešasis pirkimas susijęs su preliminariosios sutarties sudarymu
Preliminarioji sutartis su vieninteliu veiklos vykdytoju
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-01-31
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-01-31
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Viešųjų pirkimų komisijos posėdyje.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-12-23
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |