ELEKTRONINĖ KELEIVIŲ INFORMAVIMO SISTEMA TOLIMOJO SUSISIEKIMO AUTOBUSUOSE

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Prekės

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

UAB "Klaipėdos paslaugos"
140033557
Garažų g. 2,
Klaipėda
92101
LT
Asmuo ryšiams: Solveiga Kutkienė
Telefonas: +370 61973601
NUTS kodas:  LT02 -  Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://klap.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=767077
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Miesto geležinkelio, tramvajų, troleibusų ar autobusų transporto paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

ELEKTRONINĖ KELEIVIŲ INFORMAVIMO SISTEMA TOLIMOJO SUSISIEKIMO AUTOBUSUOSE
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

48813000  -  Keleivių informavimo sistemos
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Elektroninė keleivių informavimo sistema tolimojo susisiekimo autobusuose, kurią sudaro LED vaizdinė ir garsinė informavimo sistemos, jų programinė įranga, (toliau – Prekės / EKIS / sistema) ir kuri turės būti sumontuota perkančiojo subjekto nurodytuose autobusuose.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

48813000  -  Keleivių informavimo sistemos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT02 -  Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Garažų g. 2, Klaipėda
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Preliminarus perkamų prekių (komplektų) kiekis - 20 vnt.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti tik Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD). Pažymų, patvirtinančių tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą, PS reikalaus iš galimo laimėtojo tik turėdama pagrįstų abejonių dėl jo patikimumo.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Nekeliami.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

Pasiūlymo galiojimas turi būti užtikrintas ne mažesne nei 2 100,00 (dviejų tūkstančių šimto) eurų suma pasirinktinai vienu iš nurodytų prievolių įvykdymo užtikrinimo būdų: LR ar užsienyje registruoto banko ar kredito unijos garantija; draudimo bendrovės laidavimo raštu/liudijimu/polisu (kai teikiamas draudimo bendrovės laidavimo raštas/liudijimas, kartu su juo turi būti pateiktas ir jo apmokėjimą pagrindžiantis dokumentas); arba piniginiu užstatu, pervestu į PS sąskaitą LT85 7300 0100 0230 1403, esančią AB „Swedbank“ banke, banko kodas 73000; kiti pasiūlymo užtikrinimo būdai – nepriimami
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Už kokybiškas ir faktiškai pristatytas ir sumontuotas Prekes / suteiktas Paslaugas Pirkėjas atsiskaito per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po Prekių / Paslaugų perdavimo bei PVM sąskaitos faktūros už pristatytas Prekes / atliktas Paslaugas pateikimo Pirkėjui dienos. Prekės bus laikomos perduotomis, kai Prekių perdavimo metu pasirašomas priėmimo-perdavimo aktas ar kitas priėmimą-perdavimą patvirtinantis lygiavertis dokumentas, pasirašomas abiejų Sutarties Šalių (pvz. sąskaita-faktūra), kuriame detaliai nurodomos Tiekėjo Pirkėjui faktiškai perduotos Prekės ir/ar faktiškai suteiktos Paslaugos, susijusios su Prekių parengimu tinkamai naudoti.
III.1.8)

Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis

PS nereikalauja, kad ūkio subjektų grupės pateiktą pasiūlymą pripažinus geriausiu ir PS pasiūlius sudaryti pirkimo sutartį, ši ūkio subjektų grupė įgautų tam tikrą teisinę formą.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties įvykdymą Tiekėjas užtikrina 5 000 (penkių tūkstančių) Eur bauda, kuri turi būti sumokėta per 10 darbo dienų nuo pareikalavimo.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-06-12
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-06-12
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Garažų g. 2, Klaipėda
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai nedalyvauja susipažinime su CVP IS pateiktais pasiūlymais, pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūrose.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Vykdant sutartį sąskaitos faktūros turi būti teikiamos naudojantis informacinės sistemos "E.sąskaita" priemonėmis
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Herkaus Manto g. 26
Klaipėda
92131
LT
Telefonas: +370 46390960

VI.5)

Paskelbimo data

2024-05-30

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.