ELEKTRONINIO ARCHYVO INFORMACINĖS SISTEMOS MODERNIZAVIMO TECHNINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ PIRKIMAS
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba
188697087
Mindaugo g. 8, Vilniaus m., Vilniaus m. sav.
Vilnius
LT-03107
LT
Asmuo ryšiams:
Andrius Zilnys
El. paštas:
andrius.zilnys@archyvai.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.archyvai.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5376
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=685056Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=685056&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
ELEKTRONINIO ARCHYVO INFORMACINĖS SISTEMOS MODERNIZAVIMO TECHNINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ PIRKIMAS
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72222100
-
Informacijos sistemų arba technologijos strateginės peržiūros paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo objektas – Elektroninio archyvo informacinės sistemos modernizavimo techninės priežiūros paslaugos.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72225000
-
Sistemų kokybės užtikrinimo vertinimo ir peržiūros paslaugos
72226000
-
Sisteminės programinės įrangos priimtinumo tikrinimo konsultacinės paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
EAIS modernizavimo techninės priežiūros paslaugos apims šias sritis:
1. techninės priežiūros plano ir reglamento parengimą bei pristatymą suinteresuotoms šalims – Perkančiajai organizacijai ir EAIS modernizavimo paslaugų tiekėjui;
2. EAIS projektavimo, modernizavimo, testavimo, diegimo bei kitų susijusių darbų, kuriuos vykdys EAIS diegėjas, atitikimo techninei specifikacijai kontrolę;
3. rekomendacijų EAIS modernizavimo projekto valdymo klausimais teikimą;
4. dalyvavimą Perkančiosios organizacijos ir EAIS modernizavimo paslaugų tiekėjo susitikimuose, kuriuose sprendžiami strateginiai Projekto valdymo klausimai;
5. EAIS modernizavimo paslaugų tiekėjo parengtos dokumentacijos vertinimą, analizę bei pastabų ir rekomendacijų teikimą;
6. EAIS priėmimo testavimo metodikos ir plano rengimą;
7. EAIS techninio aprašymo (specifikacijos), remiantis Valstybės informacinių sistemų gyvavimo ciklo valdymo metodika, rengimą;
8. aktyvų dalyvavimą EAIS priėmimo testavimo sesijose ir EAIS priėmimo testavimo išvados (-ų) rengimą;
9. EAIS vartotojų sąsajos (angl. Usability) atitikties ergonominiams reikalavimams vertinimą EAIS kūrimo pradžioje ir pabaigoje;
10. EAIS modernizavimo paslaugų tiekėjo parengtų EAIS sąsajų ir integracijos su kitomis informacinėmis sistemomis vertinimo ataskaitą;
11. EAIS atsparumo įsilaužimams vertinimą;
12. EAIS apkrovos ir greitaveikos testavimą;
13. EAIS bandomosios eksploatacijos plano ir metodikos parengimą ir dalyvavimą bandomojoje eksploatacijoje;
14. Ketvirtinių ataskaitų rengimą.
1. techninės priežiūros plano ir reglamento parengimą bei pristatymą suinteresuotoms šalims – Perkančiajai organizacijai ir EAIS modernizavimo paslaugų tiekėjui;
2. EAIS projektavimo, modernizavimo, testavimo, diegimo bei kitų susijusių darbų, kuriuos vykdys EAIS diegėjas, atitikimo techninei specifikacijai kontrolę;
3. rekomendacijų EAIS modernizavimo projekto valdymo klausimais teikimą;
4. dalyvavimą Perkančiosios organizacijos ir EAIS modernizavimo paslaugų tiekėjo susitikimuose, kuriuose sprendžiami strateginiai Projekto valdymo klausimai;
5. EAIS modernizavimo paslaugų tiekėjo parengtos dokumentacijos vertinimą, analizę bei pastabų ir rekomendacijų teikimą;
6. EAIS priėmimo testavimo metodikos ir plano rengimą;
7. EAIS techninio aprašymo (specifikacijos), remiantis Valstybės informacinių sistemų gyvavimo ciklo valdymo metodika, rengimą;
8. aktyvų dalyvavimą EAIS priėmimo testavimo sesijose ir EAIS priėmimo testavimo išvados (-ų) rengimą;
9. EAIS vartotojų sąsajos (angl. Usability) atitikties ergonominiams reikalavimams vertinimą EAIS kūrimo pradžioje ir pabaigoje;
10. EAIS modernizavimo paslaugų tiekėjo parengtų EAIS sąsajų ir integracijos su kitomis informacinėmis sistemomis vertinimo ataskaitą;
11. EAIS atsparumo įsilaužimams vertinimą;
12. EAIS apkrovos ir greitaveikos testavimą;
13. EAIS bandomosios eksploatacijos plano ir metodikos parengimą ir dalyvavimą bandomojoje eksploatacijoje;
14. Ketvirtinių ataskaitų rengimą.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
21
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis gali būti pratęsta, tačiau ne ilgesniam nei 6 mėnesių laikotarpiui.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
06-001-P-0001
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Paslaugų tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi įrodyti, kad nėra jo pašalinimo pagrindų, nurodytų Konkurso sąlygų 1 priede.
Paslaugų tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti kvalifikacijos reikalavimus, nurodytus Pirkimo sąlygų 4 priede.
Paslaugų tiekėjas su pirkimo dokumentais privalo pateikti EBVPD, patvirtinantį, kad jis atitinka Konkurso sąlygų 2 priede nurodytus kvalifikacijos reikalavimus.
Paslaugų tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti kvalifikacijos reikalavimus, nurodytus Pirkimo sąlygų 4 priede.
Paslaugų tiekėjas su pirkimo dokumentais privalo pateikti EBVPD, patvirtinantį, kad jis atitinka Konkurso sąlygų 2 priede nurodytus kvalifikacijos reikalavimus.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Užsakovas nereikalauja, kad Sutarties įvykdymas būtų užtikrinamas Lietuvos Respublikoje ar užsienio valstybėje registruoto banko ar kitos kredito įstaigos išduota Sutarties sąlygų įvykdymo užtikrinimo garantija, draudimo bendrovės išduotu laidavimo draudimo raštu, arba Tiekėjo išduota garantija deponuojant lėšas Užsakovo banko sąskaitoje.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-02-13
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-02-13
Vietos laikas:
10:00
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos administracinis teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-01-27
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2022 m. gruodžio 13 d. įsakymu Nr. D1-401 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Pasiūlymų vertinimo kriterijuose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |