Ketvirtadienis, lapkričio 21 d.

ELEKTRONINIO ARCHYVO INFORMACINĖS SISTEMOS MODERNIZAVIMO TECHNINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ PIRKIMAS

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba
188697087
Mindaugo g. 8, Vilniaus m., Vilniaus m. sav.
Vilnius
LT-03107
LT
Asmuo ryšiams: Andrius Zilnys
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.archyvai.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=685056
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

ELEKTRONINIO ARCHYVO INFORMACINĖS SISTEMOS MODERNIZAVIMO TECHNINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ PIRKIMAS
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

72222100  -  Informacijos sistemų arba technologijos strateginės peržiūros paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pirkimo objektas – Elektroninio archyvo informacinės sistemos modernizavimo techninės priežiūros paslaugos.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

72225000  -  Sistemų kokybės užtikrinimo vertinimo ir peržiūros paslaugos
72226000  -  Sisteminės programinės įrangos priimtinumo tikrinimo konsultacinės paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

EAIS modernizavimo techninės priežiūros paslaugos apims šias sritis:
1. techninės priežiūros plano ir reglamento parengimą bei pristatymą suinteresuotoms šalims – Perkančiajai organizacijai ir EAIS modernizavimo paslaugų tiekėjui;
2. EAIS projektavimo, modernizavimo, testavimo, diegimo bei kitų susijusių darbų, kuriuos vykdys EAIS diegėjas, atitikimo techninei specifikacijai kontrolę;
3. rekomendacijų EAIS modernizavimo projekto valdymo klausimais teikimą;
4. dalyvavimą Perkančiosios organizacijos ir EAIS modernizavimo paslaugų tiekėjo susitikimuose, kuriuose sprendžiami strateginiai Projekto valdymo klausimai;
5. EAIS modernizavimo paslaugų tiekėjo parengtos dokumentacijos vertinimą, analizę bei pastabų ir rekomendacijų teikimą;
6. EAIS priėmimo testavimo metodikos ir plano rengimą;
7. EAIS techninio aprašymo (specifikacijos), remiantis Valstybės informacinių sistemų gyvavimo ciklo valdymo metodika, rengimą;
8. aktyvų dalyvavimą EAIS priėmimo testavimo sesijose ir EAIS priėmimo testavimo išvados (-ų) rengimą;
9. EAIS vartotojų sąsajos (angl. Usability) atitikties ergonominiams reikalavimams vertinimą EAIS kūrimo pradžioje ir pabaigoje;
10. EAIS modernizavimo paslaugų tiekėjo parengtų EAIS sąsajų ir integracijos su kitomis informacinėmis sistemomis vertinimo ataskaitą;
11. EAIS atsparumo įsilaužimams vertinimą;
12. EAIS apkrovos ir greitaveikos testavimą;
13. EAIS bandomosios eksploatacijos plano ir metodikos parengimą ir dalyvavimą bandomojoje eksploatacijoje;
14. Ketvirtinių ataskaitų rengimą.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 21
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutartis gali būti pratęsta, tačiau ne ilgesniam nei 6 mėnesių laikotarpiui.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

06-001-P-0001

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Paslaugų tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi įrodyti, kad nėra jo pašalinimo pagrindų, nurodytų Konkurso sąlygų 1 priede.
Paslaugų tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti kvalifikacijos reikalavimus, nurodytus Pirkimo sąlygų 4 priede.
Paslaugų tiekėjas su pirkimo dokumentais privalo pateikti EBVPD, patvirtinantį, kad jis atitinka Konkurso sąlygų 2 priede nurodytus kvalifikacijos reikalavimus.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Užsakovas nereikalauja, kad Sutarties įvykdymas būtų užtikrinamas Lietuvos Respublikoje ar užsienio valstybėje registruoto banko ar kitos kredito įstaigos išduota Sutarties sąlygų įvykdymo užtikrinimo garantija, draudimo bendrovės išduotu laidavimo draudimo raštu, arba Tiekėjo išduota garantija deponuojant lėšas Užsakovo banko sąskaitoje.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-02-13
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-02-13
Vietos laikas:  10:00

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos administracinis teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-01-27

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2022 m. gruodžio 13 d. įsakymu Nr. D1-401 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Pasiūlymų vertinimo kriterijuose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.