„ESRI“ programinės įrangos SLG-ELA licencijos nuomos, techninio aptarnavimo ir konsultacinės paslaugoss
Mažos vertės skelbimas
Pirkimas atliekamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu
Prekės
I dalis: Perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Palangos miesto savivaldybės administracija
125196077
Vytauto g. 112
Palanga
00153
LT
Asmuo ryšiams:
Rasa Morkūnienė
Telefonas:
+370 46030658
El. paštas:
vps@palanga.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.palanga.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6409
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=703713Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=703713&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
II dalis: Pirkimo objektas ir kita informacija
II.1)
Pavadinimas
„ESRI“ programinės įrangos SLG-ELA licencijos nuomos, techninio aptarnavimo ir konsultacinės paslaugoss
II.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
48000000
-
Programinės įrangos paketai ir informacinės sistemos
II.3)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.5)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-04-21
Vietos laikas:
10:00
III dalis: Papildoma informacija
III.1)
Papildoma informacija
1. Tiekėjas įsipareigoja teikti perkančiajai organizacijai paslaugas iki 2026 m. rugpjūčio 31 d. Sutartis įsigalioja, kai ją pasirašo abi sutarties šalys ir galioja iki visų sutartinių įsipareigojimų, kylančių iš šios sutarties, įvykdymo, bet ne ilgiau kaip iki 2026 m. rugsėjo 30 d.
2.Sutarties terminų pratęsimas nenumatytas.
3.Paslaugų teikimo vieta: Vytauto g. 112, Palanga.
4. Pirkėjas su Tiekėju atsiskaito per 30 kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos faktūros ir sutarties Šalių pasirašyto paslaugų perdavimo-priėmimo akto pateikimo dienos.
5. Galimas atsiskaitymas su subtiekėjais.
2.Sutarties terminų pratęsimas nenumatytas.
3.Paslaugų teikimo vieta: Vytauto g. 112, Palanga.
4. Pirkėjas su Tiekėju atsiskaito per 30 kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos faktūros ir sutarties Šalių pasirašyto paslaugų perdavimo-priėmimo akto pateikimo dienos.
5. Galimas atsiskaitymas su subtiekėjais.
III.2)
Paskelbimo data
2023-04-13
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |