Europos šalių tautinės kultūros festivalio „EUROPEADE“ dalyvių ir savanorių maitinimo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga "Klaipėdos šventės"
Viešoji įstaiga "Klaipėdos šventės"
Turgaus g. 22-8
Klaipėda
91249
LT
Asmuo ryšiams:
Galina Liniova
Telefonas:
+370 46400300
El. paštas:
galina@jurossvente.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.jurossvente.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/8052
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=638373Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=638373&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Laisvalaikis, kultūra ir religija
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Europos šalių tautinės kultūros festivalio „EUROPEADE“ dalyvių ir savanorių maitinimo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
55300000
-
Restoranų ir maisto tiekimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkamos festivalio EUROPEADE dalyvių ir savanorių maitinimo paslaugos 2022 m. liepos 13-18 dienomis Klaipėdos m. Numatomas dalyvių skaičius - 1700 asm. Maitinimo paslaugų apimtis: pusryčiai, pietūs/vakarienės ir maisto daviniai.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 84592.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
55300000
-
Restoranų ir maisto tiekimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Klaipėdos m.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkamos festivalio EUROPEADE dalyvių ir savanorių maitinimo paslaugos 2022 m. liepos 13-18 dienomis Klaipėdos m. Numatomas dalyvių skaičius - 1700 asm. Maitinimo paslaugų apimtis: pusryčiai, pietūs/vakarienės ir maisto daviniai.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 84592.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
3
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutartyje numatyti delspinigiai ir baudos už Sutartyje numatytų įsipareigojimų netinkamą vykdymą ir (ar) nevykdymą.
Mokėjimai Paslaugų teikėjui už faktiškai suteiktas paslaugas atliekami ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo dokumentų, patvirtinančių suteiktas paslaugas (sąskaitos faktūros, Šalių pasirašyto suteiktų paslaugų priėmimo-perdavimo akto), gavimo dienos tokia tvarka. Numatomas avansas 30 proc. pradinės sutarties kainos.
Paslaugų teikėjui nustatoma 1 000 Eur vertės bauda už kiekvieną Sutarties vykdymo metu pasitelktą, tačiau Sutartyje nustatyta tvarka neišviešintą kitą ūkio subjektą, kurio pajėgumais remiamasi, ir (ar) subtiekėją.
Jei Paslaugų teikėjas dėl savo kaltės nesuteikia paslaugų nustatytu terminu, Paslaugų gavėjas surašo aktą, ir Paslaugų teikėjas per 5 (penkias) darbo dienas nuo akto surašymo dienos sumoka 300 Eur minimalius Šalių iš anksto sutartus nuostolius. Jei nuostoliai nesumokami
Mokėjimai Paslaugų teikėjui už faktiškai suteiktas paslaugas atliekami ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo dokumentų, patvirtinančių suteiktas paslaugas (sąskaitos faktūros, Šalių pasirašyto suteiktų paslaugų priėmimo-perdavimo akto), gavimo dienos tokia tvarka. Numatomas avansas 30 proc. pradinės sutarties kainos.
Paslaugų teikėjui nustatoma 1 000 Eur vertės bauda už kiekvieną Sutarties vykdymo metu pasitelktą, tačiau Sutartyje nustatyta tvarka neišviešintą kitą ūkio subjektą, kurio pajėgumais remiamasi, ir (ar) subtiekėją.
Jei Paslaugų teikėjas dėl savo kaltės nesuteikia paslaugų nustatytu terminu, Paslaugų gavėjas surašo aktą, ir Paslaugų teikėjas per 5 (penkias) darbo dienas nuo akto surašymo dienos sumoka 300 Eur minimalius Šalių iš anksto sutartus nuostolius. Jei nuostoliai nesumokami
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-06-01
Vietos laikas:
13:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2022-08-01
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-06-01
Vietos laikas:
13:45
Vieta:
Viešoji įstaiga "Klaipėdos šventės" , Turgaus g. 22-8, Klaipėda
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai negali dalyvauti pirminio susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje.
Stebėtojai nėra kviečiami dalyvauti komisijos posėdžiuose.
Stebėtojai nėra kviečiami dalyvauti komisijos posėdžiuose.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
H. Manto g. 26
Klaipėda
92131
LT
Telefonas:
+370 46390960
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-05-16
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |