Fotostudijos kompiuterinės įrangos pirkimas (I)
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Vytauto Didžiojo universitetas
111950396
K. Donelaičio g. 58,
Kaunas
44248
LT
Asmuo ryšiams:
Živilė Lazauskienė
Telefonas:
+370 37752297
El. paštas:
zivile.lazauskiene@vdu.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vdu.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6701
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=704493Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=704493&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Fotostudijos kompiuterinės įrangos pirkimas (I)
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
30213300
-
Staliniai kompiuteriai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkančioji organizacija numato įsigyti fotostudijos kompiuterinę įrangą. Pirkimo objektas skaidomas į 2 pirkimo dalis:
1. 1 pirkimo objekto dalis – „Kompiuteriai su monitoriais“ (toliau – 1 pirkimo objekto dalis). 1 pirkimo objeto dalyje numatyta įsigyti kompiuterius su monitoriumi, kiekis 19 vnt.;
2. 2 pirkimo objekto dalis – „Periferinė kompiuterinė įranga“ (toliau - 2 pirkimo objekto dalis). 2 pirkimo objeto dalyje numatyta įsigyti: skeneris, kiekis 2 vnt., išorinis SSD T7, kiekis 5 vnt.
1. 1 pirkimo objekto dalis – „Kompiuteriai su monitoriais“ (toliau – 1 pirkimo objekto dalis). 1 pirkimo objeto dalyje numatyta įsigyti kompiuterius su monitoriumi, kiekis 19 vnt.;
2. 2 pirkimo objekto dalis – „Periferinė kompiuterinė įranga“ (toliau - 2 pirkimo objekto dalis). 2 pirkimo objeto dalyje numatyta įsigyti: skeneris, kiekis 2 vnt., išorinis SSD T7, kiekis 5 vnt.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Kompiuteriniai su monitoriais
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
30213300
-
Staliniai kompiuteriai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
1 pirkimo objekto dalis – „Kompiuteriniai su monitoriais“ (toliau - 1 pirkimo objekto dalis). 1 pirkimo objekto dalyje numatyta įsigyti: kompiuteris su monitoriumi, kiekis 19 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
4
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Periferinė kompiuterinė įranga
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
30213300
-
Staliniai kompiuteriai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
2 pirkimo objekto dalis - „Periferinė kompiuterinė įranga“ (toliau - 2 pirkimo objekto dalis). 2 pirkimo objekto dalyje numatyta įsigyti: skeneris, kiekis 2 vnt., išorinis SSD T7, kiekis 5 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
4
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD).
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Jei Tiekėjas nepristato prekių terminu, nustatytu šioje Sutartyje, tai Pirkėjas privalo be oficialaus įspėjimo ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų už kiekvieną termino praleidimo dieną pradėti skaičiuoti 0,02 proc. dydžio delspinigius už kiekvieną termino praleidimo dieną nuo nepristatytų prekių vertės su PVM iki įsipareigojimų įvykdymo dienos (perdavimo – priėmimo akto pasirašymo dienos (ši diena įskaitoma).
Jei Tiekėjas nesilaiko Sutarties bendrųjų sąlygų 19 punkte numatytų garantinių įsipareigojimų, tokiu atveju Pirkėjas turi taikyti 50 procentų baudą nuo Prekės kainos.
Jei Tiekėjas nesilaiko Sutarties bendrųjų sąlygų 19 punkte numatytų garantinių įsipareigojimų, tokiu atveju Pirkėjas turi taikyti 50 procentų baudą nuo Prekės kainos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-05-22
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-05-22
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
44248
Kaunas
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-04-20
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |