GovTech renginių užsienyje organizavimo paslaugos

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Viešoji įstaiga Inovacijų agentūra
125447177
Juozo Balčikonio g. 3, Vilnius
Vilnius
08247
LT
Asmuo ryšiams: Indrė Valiukienė
Telefonas: +370 69023016
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.inovacijuagentura.lt/

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=724358
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Kita veikla:  Verslumo ir eksporto skatinimas Lietuvoje, verslo konsultacijos ir kita veikla, nustatyta įstaigos įstatuose

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

GovTech renginių užsienyje organizavimo paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

79952000  -  Su renginiais susijusios paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

1.1. Inovacijų agentūra, įgyvendindama Europos Sąjungos (toliau – ES) investicinių fondų finansuojamą projektą Nr. 01.2.1-LVPA-V-842-01-0007 „GovTech ir dirbtinio intelekto technologijų skatinimas ir populiarinimas Lietuvoje (GovTech laboratorija)“, planuoja GovTech renginį užsienyje, kurio organizavimui perkamos paslaugos, sudarančios:
1.1.1. renginio patalpų nuomos ir įrengimo paslaugos;
1.1.2. maitinimo paslaugos;
1.1.3. renginio delegatų apgyvendinimo ir logistikos paslaugos;
1.1.4. renginių organizavimo ir įgyvendinimo paslaugos.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 37719.83  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

79952000  -  Su renginiais susijusios paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  UK -  UNITED KINGDOM
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

GovTech renginys užsienyje apims sesijas su viešuoju sektoriumi institucijose, dirbtuves su startuoliais, diskusijas bei renginio dalyvių tinklaveiką. Renginys bus skirtas Lietuvos ir užsienio viešojo sektoriaus atstovams ir užsienio verslo ir startuolių bendruomenėms. Renginio kalba – anglų.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 37719.83  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Pabaiga: 2023-12-29
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Renginio data gali būti nukelta į vėlesnę datą, kuri būtų ne vėlesnė nei 2023 m. lapkričio 30 d. Priėmus sprendimą nustatyti vėlesnę renginio datą (nei numatyta 2023 m. lapkričio 6 – 9 d.), nuo sprendimo priėmimo iki renginio pradžios yra nustatomas ne trumpesnis nei 30 (trisdešimties) kalendorinių dienų terminas. Sprendimas dėl Paslaugų termino pratęsimo priimamas rašytiniu šalių susitarimu.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Nr. 01.2.1-LVPA-V-842-01-0007 „GovTech ir dirbtinio intelekto technologijų skatinimas ir populiarinimas Lietuvoje (GovTech laboratorija)"

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai, dalyvaujantys pirkime, turi neturėti privalomų tiekėjų pašalinimo pagrindų ir kartu su pasiūlymų pateikti EBVPD. Perkančioji organizacija pašalinimo pagrindų nebuvimą patvirtinančių dokumentų reikalaus tik iš to Tiekėjo, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus galės būti pripažintas laimėtoju.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Užsakovas, nesant apmokėjimo sulaikymo pagrindų, nesumokėjęs Paslaugų teikėjui už suteiktas Paslaugas per Sutartyje nurodytą terminą, Paslaugų teikėjui moka 0,03 procento nuo laiku nesumokėtos sumos dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną.
2. Jei Paslaugų teikėjas vėluoja suteikti Paslaugas Sutartyje ar Techninėje specifikacijoje nustatytais terminais, jis Užsakovui moka 0,03 % (trijų šimtųjų procento) dydžio delspinigius nuo vėluojamos suteikti Paslaugų vertės už kiekvieną termino praleidimo dieną.
3. Paslaugų teikėjui pažeidus konfidencialumo reikalavimus, Paslaugų teikėjas moka Užsakovui 1000 Eur dydžio baudą bei atlygina atitinkamai Užsakovo patirtus nuostolius tiek, kiek jų nepadengia bauda.
4. Sutarties tinkamas įvykdymas yra užtikrinamas netesybomis – 15 proc. bauda nuo neįvykdytos ar netinkamai įvykdytos Sutarties dalyko sudėtinės dalies kainos be PVM.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-08-29
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-08-29
Vietos laikas:  09:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-08-14
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.