Ketvirtadienis, lapkričio 21 d.

Gravimetrinių matavimų Baltijos jūros šelfe ir Kuršių mariose (Lietuvos vandenyse) paslaugos

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Nacionalinė žemės tarnyba prie Aplinkos ministerijos
188704927
Gedimino pr. 19
Vilnius
01103
LT
Asmuo ryšiams: Loreta Markevičienė
Telefonas: +370 52391312
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.nzt.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=705129
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Gravimetrinių matavimų Baltijos jūros šelfe ir Kuršių mariose (Lietuvos vandenyse) paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

71000000  -  Architektūros, statybų, inžinerijos ir inspektavimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkamos gravimetrinių matavimų Baltijos jūros šelfe ir Kuršių mariose (Lietuvos vandenyse) paslaugos
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71000000  -  Architektūros, statybų, inžinerijos ir inspektavimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimo uždaviniai:
1. atlikti 3 865 km ilgio linijose gravimetrinių matavimų taškų nužymėjimą ir jų geodezinių koordinačių, elipsoidinių ir normalinių LAS07 aukščių bei gylių nustatymą GPNS ir batimetriniais matavimais;
2. atlikti 3 865 km ilgio linijose gravimetrinių matavimų taškuose LAS07 sunkio pagreičio nustatymą gravimetriniais matavimais;
3. atlikti 3 865 km ilgio linijose gravimetrinių matavimų taškuose atliktų gravimetrinių matavimų matematinį apdorojimą;
4. atlikti 386 km ilgio linijose gravimetrinių matavimų taškuose papildomus ir kontrolinius gravimetrinius bei geodezinius matavimus sunkio lauko intensyvios kaitos regionuose ir atlikti matavimų matematinį apdorojimą;
5. parengti gravimetrinių matavimų taškų katalogą;
6. parengti atliktų paslaugų galutinę ataskaitą.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Pabaiga: 2025-12-31
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutartis galioja iki 2023-12-31. Jei Pirkėjas likus ne mažiau kaip 30 d iki Sutarties galiojimo termino pabaigos raštu nepraneš tiekėjui apie Sutarties nutraukimą, Sutartis automatiškai pratęsiama dar 12 mėn. Sutartis gali būti pratęsta 2 kartus po 12 mėn. Sutarties su visais jos pratęsimais galiojimo terminas – ne ilgesnis nei 36 mėn. nuo Sutarties įsigaliojimo dienos.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Pirkimo objektas neskaidomas į pirkimo objekto dalis, kadangi perkamos paslaugos turi būti vientisos ir aukšto tikslumo, gerinti technologijų, inžinerijos ir mokslo tyrimų kokybę geodezijoje, navigacijoje, karo topografijoje, geofizikoje, geologijoje, metrologijoje ir kitose šalies ūkio, mokslo ir technikos srityse.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Jei Paslaugų teikėjas netinkamai vykdo sutartinius įsipareigojimus Sutartyje nurodytomis sąlygomis ir šios aplinkybės tiesiogiai nesiejamos su vėlavimu perduoti produkciją, moka Pirkėjui 10% dydžio baudą nuo einamųjų metų paslaugų kainos už kiekvieną nustatytą Sutarties netinkamo vykdymo atvejį (netinkamo vykdymo atvejis: 3 kartą iš eilės Paslaugų teikėjui pateikus galutinę einamųjų metų produkciją, kuri neatitinka teisės aktų, nurodytų Sutartyje). 2. Jei Paslaugų teikėjas dėl savo kaltės nesuteikia paslaugų per Sutartyje nustatytą terminą, Pirkėjas turi teisę be oficialaus įspėjimo ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų pradėti skaičiuoti 0,05% dydžio delspinigius nuo nesuteiktų einamųjų metų paslaugų kainos už kiekvieną termino praleidimo dieną. Delspinigiai skaičiuojami ne ilgiau kaip 20 d. Jei Paslaugų teikėjas per šį laikotarpį nesuteikia paslaugų, Pirkėjas turi teisę pritaikyti 10% dydžio baudą nuo nesuteiktų einamųjų metų paslaugų kainos.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-05-29
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-05-29
Vietos laikas:  09:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Vokų atplėšimo procedūrą vykdo Viešųjų pirkimų nuolatinė komisija. Vokų atplėšimo procedūroje tiekėjams dalyvauti neleidžiama. Susipažinimas su CVP IS gautais pasiūlymais vyks CVP IS nurodytą pasiūlymų pateikimo dieną.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)

Papildoma informacija

Tiekėjo pateikiamo pasiūlymo galiojimas turi būti užtikrintas Lietuvos Respublikoje ar užsienio valstybėje registruoto banko ar draudimo bendrovės išduota pasiūlymo galiojimo užtikrinimo garantija ar laidavimo raštu (originalas) (kartu su laidavimo draudimo raštu turi būti pateiktas ir pasirašytas draudimo liudijimas (polisas) bei dokumentas, įrodantis, kad draudimo įmoka už išduotą laidavimą yra sumokėta) (toliau – pasiūlymo užtikrinimas). Pasiūlymo užtikrinimas turi galioti ne trumpiau kaip 90 dienų. Pasiūlymo užtikrinimo vertė turi būti ne mažesnė kaip 5000,00 Eur. Pasiūlymo galiojimo užtikrinimas pateikiamas su pasiūlymu CVP IS priemonėmis.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1 Vilnius
Vilnius
LT
Telefonas: +370 52688037

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra numatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2023-04-25

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.