Grupinio gyvenimo namo statyba Rasytės g. 6, Plungėje

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Plungės rajono savivaldybės administracija
188714469
Vytauto g. 12
Plungė
90123
LT
Asmuo ryšiams: Vaida Burčikienė
Telefonas: +370 44873162
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://www.plunge.lt/

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=631301
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Grupinio gyvenimo namo statyba Rasytės g. 6, Plungėje
Nuorodos numeris:  2022
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45000000  -  Statybos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Grupinio gyvenimo namo statyba Rasytės g. 6, Plungė, statybos darbai, kurie atliekami vadovaujantis „Gyvenamosios paskirties (įvairių socialinių grupių asmenims) namas, Rasytės g. 6 Plungė, naujos statybos projektas“ Nr. 182/2020 techninio projekto sprendiniais.
Statinio rūšis – nauja statyba.
Statinio pogrupis – gyvenamosios paskirties (įvairių socialinių grupių asmenims) pastatai.
Statinio kategorija – neypatingieji statiniai.
Projektuojamo pastato sklypas į saugomas teritorijas nepatenka.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71220000  -  Architektūrinio projektavimo paslaugos
71320000  -  Inžinerinio projektavimo paslaugos
71354300  -  Kadastrinio tyrinėjimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Plungės r. sav., Plungės miesto sen., Rasytės g. 6, Plungė.
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimas apima:
1. Darbo projekto parengimą;
2. Grupinio gyvenimo namo statyba Rasytės g. 6, Plungė, statybos darbus;
3. Statinių ir žemės sklypų kadastrinių bylų atnaujinimą;
4. Informacinio stendo parengimą pagal Statybos įstatymą ir reglamento (ES) Nr. 1303/2013 nuostatas;
5. Dokumentų, reikalingų pastato statybos darbų užbaigimo ir įregistravimo procedūroms atlikti, parengimą, statybos užbaigimo procedūrų vykdymą (geodezinių matavimų atlikimas, kadastrinių matavimų bylų su VĮ „Registrų centro“ išankstinės patikros išvada pateikimą, Valstybinės teritorijų planavimo ir statybos inspekcijos prie Aplinkos ministerijos statybos užbaigimo akto/deklaracijos gavimą, defektų ištaisymą).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 16
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: 2014-2020 metų ES fondų investicijų veiksmų programos 8 prioriteto „Socialinės įtraukties didinimas ir kova su skurdu“ įgyvendinimo priemonės Nr. 08.1.1-CPVA-R-427 „Institucinės globos pertvarka: investicijos į infrastruktūrą“ projektas „Bendruomeninių apgyvendinimo bei užimtumo paslaugų asmenims su proto ir psichikos negalia plėtra Plungės rajone“, projekto kodas Nr. 08.1.1-CPVA-V-427-14-0002.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Deklaruodami, kad nėra pagrindo pašalinti iš pirkimo, kartu su pasiūlymu užpildytą ir pasirašytą EBVPD turi pateikti:
1. pasiūlymą pateikęs Tiekėjas;
2. kiekvienas Tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia Tiekėjų grupė;
3. kiekvienas ūkio subjektas (trečiasis asmuo), kurio pajėgumais t. y. siekdamas atitikti kvalifikacijos reikalavimus, Tiekėjas remiasi.
4. kiekvienas subrangovas, kurio pajėgumais t. y. siekdamas atitikti kvalifikacijos reikalavimus, Tiekėjas remiasi.
Tiekėjas ir/arba Tiekėjų grupės partneriai kartu ir/arba subrangovai ir/arba kiti ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi Tiekėjas, turi turėti teisę verstis statybos veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarčiai įvykdyti.
Tiekėjas turi teisę būti neypatingo statinio statybos rangovu.
Statinių grupė: gyvenamieji pastatai.
Statinių pogrupis – gyvenamosios paskirties (įvairių socialinių grupių asmenims) pastatai.
Pateikiama:
• Lietuvos Respublikoje registruoto Tiekėjo (juridinio asmens) Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registro išplėstinio išrašo kopija ar įstatų (aktualios įstatų redakcijos) atitinkamos dalies kopija;
• Tiekėjo (fizinio asmens) teisę verstis statybos veikla patvirtinančių dokumentų (pavyzdžiui, verslo liudijimo) ar kitų dokumentų, kuriuose būtų nurodyta Tiekėjo vykdoma veikla, kopijos;
• užsienio šalies Tiekėjo teisę verstis statybos veikla patvirtinančių dokumentų (atitinkamos užsienio šalies institucijos (profesinių ar veiklos tvarkytojų, valstybės įgaliotų institucijų, kaip yra nustatyta toje valstybėje, kurioje Tiekėjas registruotas) išduotų dokumentų ar priesaikos deklaracijos, liudijančios Tiekėjo teisę verstis statybos veikla) kopijos.
Pastaba: Tiekėjas gali pateikti ypatingojo statinio statybos darbų rangovo kvalifikacijos dokumentus, kurie taip pat įrodo teisę verstis statybos veikla neypatinguosiuose ir nesudėtinguosiuose statiniuose.
Pateikiamas (-i) skenuotas (-i) dokumentas (-ai) elektroninėmis priemonėmis.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Netaikoma
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties įvykdymo užtikrinimą (banko garantiją, išduotą banko ar kitos kredito įstaigos ar laidavimą (laidavimo sutartį), išduotą draudimo bendrovės Tiekėjas privalo pateikti Užsakovui ne vėliau kaip per 10 d.d. nuo Sutarties pasirašymo. Jei Tiekėjas per šį laikotarpį Sutarties įvykdymo užtikrinimo nepateikia, laikoma, kad Tiekėjas atsisakė sudaryti Sutartį. Užtikrinimo suma sudaro ne mažiau kaip 5 proc. nuo pradinės sutarties vertės be PVM. Sutarties įvykdymo užtikrinimas įsigalioja banko ar kredito unijos garantijos ar draudimo bendrovės laidavimo rašto išdavimo dieną ir turi galioti iki visiško sutartinių įsipareigojimų įvykdymo, t.y. apimti Sutarties galiojimo terminą.
Jeigu Tiekėjas pateikia draudimo bendrovės išduotą sutarties sąlygų įvykdymo užtikrinimo laidavimo draudimo raštą, tai kartu su šiuo laidavimo draudimo raštu Tiekėjas turi pateikti ir draudimo liudijimo originalą bei mokestinio pavedimo kopiją, kad draudimo įmoka už išduotą laidavimo draudimo raštą yra sumokėta.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-04-28
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-04-28
Vietos laikas:  09:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Susipažinimo su pasiūlymais Komisijos posėdyje (vokų atplėšimo procedūroje) Tiekėjai nedalyvauja ir Perkančioji organizacija neteikia informacijos Tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius Tiekėjus, pasiūlytas kainas iki kol bus įvertinti pasiūlymai ir nustatyta pasiūlymų eilė.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)

Papildoma informacija

Teikti pasiūlymus dėl pirkimo dokumentų patikslinimų ir kreiptis dėl pirkimo dokumentų paaiškinimo į Perkančiąją organizaciją galima ne vėliau kaip prieš 6 dienas iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos.
Atsiskaitymo tvarka:
1. Užsakovas privalo mokėti Rangovui sumą už faktiškai atliktus darbus, patvirtintą Rangovo pateiktuose tarpiniuose ir/ ar galutiniame mokėjimo dokumentuose per 3.4 papunktyje nurodytą dienų skaičių nuo Rangovo pateiktų mokėjimo dokumentų patvirtinimo:
1.1. ne vėliau kaip per 15 dienų nuo atsiskaitymo dokumentų patvirtinimo dienos, iki kol galios Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių pakeitimas, patvirtintas LR finansų ministro įsakymu 2020 m. kovo 23 d. Nr. 1K-75 ir bus atšaukta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. vasario 26 d. nutarimu Nr. 152 „Dėl valstybės lygio ekstremaliosios situacijos paskelbimo“ paskelbta valstybės lygio ekstremalioji situacija;
1.2. ne vėliau kaip per 60 dienų nuo atsiskaitymo dokumentų patvirtinimo dienos, nustojus galioti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių pakeitimui, patvirtintam LR finansų ministro įsakymu 2020 m. kovo 23 d. Nr. 1K-75 ir atšaukus Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. vasario 26 d. nutarimu Nr. 152 „Dėl valstybės lygio ekstremaliosios situacijos paskelbimo“ paskelbtą valstybės lygio ekstremaliąją situaciją.
1.3. išankstinio mokėjimo sumą per 3.4 papunktyje nurodytą dienų skaičių po Išankstinio mokėjimo užtikrinimo banko garantijos arba draudimo bendrovės laidavimo rašto ir išankstinio mokėjimo sąskaitos gavimo dienos. Jeigu Rangovas nepateikia išankstinio mokėjimo užtikrinimo, tai išankstinis mokėjimas Rangovui neatliekamas.
2. Tarpiniam mokėjimui gauti, Rangovas privalo ne vėliau kaip iki kiekvieno mėnesio 25 dienos pateikti Užsakovui pagal Darbų vykdymo grafiką atliktų darbų akto du egzempliorius ir PVM sąskaitą faktūrą. Rangovas PVM sąskaitą faktūrą turi pateikti Užsakovui naudodamasis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis. Rangovui pateikus PVM sąskaitą faktūrą kitais būdais ar priemonėmis, išskyrus Viešųjų pirkimų įstatymo 22 straipsnio 12 dalyje nurodytais atvejais, laikoma, kad PVM sąskaita faktūra Užsakovui nepateikta. Užsakovas, gavęs šiame punkte nurodytus dokumentus, per 10 dienų privalo patvirtinti pasirašydamas atliktų darbų aktą išskyrus atvejus, jeigu:
2.1. koks nors Rangovo atliktas Darbas neatitinka Sutarties. Tokiu atveju Užsakovas gali reikalauti Rangovo pateikti pakoreguotus mokėjimo dokumentus atitinkamai sumažinant to tarpinio mokėjimo sumą tokio netinkamo Darbo ištaisymo Išlaidų arba netinkamo daikto pakeitimo dydžiu; ir (arba)
2.2. Rangovas pagal Sutartį neatliko arba neatlieka kokio nors Darbo arba įsipareigojimo, apie kurį jam atitinkamai buvo pranešęs Užsakovas. Tokiu atveju Užsakovas gali reikalauti Rangovo pateikti pakoreguotus mokėjimo dokumentus, atitinkamai sumažinant tarpinio mokėjimo sumą to Darbo arba įsipareigojimo verte.
2.3. Jeigu Užsakovas per šiame punkte nustatytą terminą Rangovo pateiktų mokėjimo dokumentų nepatvirtina ir nepateikia nepatvirtinimo priežasčių, turi būti laikoma, kad Rangovo prašoma apmokėti suma yra teisinga.
Užsakovas gali tiesiogiai atsiskaityti su Subrangovais už jų atliktus darbus.
Sutarties vykdymo metu Rangovas gali pakeisti Subrangovus informuodamas Užsakovą.
Delspinigiai dėl darbų vėlavimo - 0,02 % nuo neatliktų darbų kainos per dieną.
Delspinigiai dėl vėluojančio mokėjimo - 0,02 % laiku neapmokėtos sumos per dieną.
Gali būti mokamas avansas vieną kartą ne didesnis nei 30 % Sutarties kainos.
Atsiskaitymo dokumentai turi būti teikiami naudojantis įvairiomis elektroninėmis sistemomis, suderintomis su informacine sistema „E. sąskaita“. Tiekėjas įsivertina visas galimas išlaidas, susijusias su šių sistemų naudojimu.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Herkaus Manto g. 26
Klaipėda
92131
LT
Telefonas: +370 46390960
Interneto adresas: https://klat.teismas.lt/

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra ir terminai nustatyti Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)

Paskelbimo data

2022-04-12
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.