Gydymo paskirties pastato, adresu Eivenių g. 2, Kaunas, naujos statybos ir Endokrinologijos korpuso kapitalinio remonto projektavimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninė Kauno klinikos
135163499
Eivenių g. 2, LT-50161 Kaunas
Kaunas
50161
LT
Asmuo ryšiams:
Sandra Bielinienė
Telefonas:
+370 37787360
El. paštas:
Sandra.Bieliniene@kaunoklinikos.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunoklinikos.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/2153
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=696439Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=696439&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Gydymo paskirties pastato, adresu Eivenių g. 2, Kaunas, naujos statybos ir Endokrinologijos korpuso kapitalinio remonto projektavimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
71200000
-
Architektūros ir susijusios paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Gydymo paskirties pastato, adresu Eivenių g. 2, Kaunas, naujos statybos ir Endokrinologijos korpuso kapitalinio remonto projektavimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71200000
-
Architektūros ir susijusios paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Eivenių g. 2, Kaunas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Gydymo paskirties pastato, adresu Eivenių g. 2, Kaunas, naujos statybos ir Endokrinologijos korpuso kapitalinio remonto projektavimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
24
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis rašytiniu Šalių sutarimu gali būti pratęsta ne ilgesniam kaip 12 (dvylikos) mėnesių laikotarpiui.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Paslaugų teikėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16).
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Sutarties įvykdymo užtikrinimą Teikėjas privalo pateikti Užsakovui ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos. Užtikrinimo vertė – 10 % (dešimt procentų) nuo Pradinės sutarties vertės be PVM.
2. Jeigu Užsakovas neatlieka apmokėjimo Sutartyje nustatytais terminais už priimtas kokybiškai suteiktas Paslaugas (jų rezultatą), t. y. vėluoja apmokėti už suteiktas Paslaugas be pateisinamos priežasties, Teikėjo pareikalavimu Užsakovas moka Teikėjui 0,05 % dydžio delspinigius nuo laiku neapmokėtos sumos (be PVM) už kiekvieną uždelstą mokėti dieną.
3. Jei Teikėjas nesilaikė Paslaugų atlikimo ir (ar) jų perdavimo tarpinių arba galutinių terminų, ir (ar) uždelsė garantinių įsipareigojimų vykdymą, Užsakovas, neribodamas kitų savo teisių gynimo priemonių, reikalauja Teikėjo sumokėti tokio dydžio ir tokia tvarka delspinigius: žr. sutarties projekto 8.4 p.
2. Jeigu Užsakovas neatlieka apmokėjimo Sutartyje nustatytais terminais už priimtas kokybiškai suteiktas Paslaugas (jų rezultatą), t. y. vėluoja apmokėti už suteiktas Paslaugas be pateisinamos priežasties, Teikėjo pareikalavimu Užsakovas moka Teikėjui 0,05 % dydžio delspinigius nuo laiku neapmokėtos sumos (be PVM) už kiekvieną uždelstą mokėti dieną.
3. Jei Teikėjas nesilaikė Paslaugų atlikimo ir (ar) jų perdavimo tarpinių arba galutinių terminų, ir (ar) uždelsė garantinių įsipareigojimų vykdymą, Užsakovas, neribodamas kitų savo teisių gynimo priemonių, reikalauja Teikėjo sumokėti tokio dydžio ir tokia tvarka delspinigius: žr. sutarties projekto 8.4 p.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-03-21
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2023-06-21
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-03-21
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
LSMUL Kauno klinikos, Paslaugų centras (III aukštas), Viešųjų pirkimų tarnyba, Eivenių g. 2, Kaunas
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su pasiūlymais posėdyje tiekėjai dalyvauti nekviečiami.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
1. Už tinkamai, kokybiškai ir laiku suteiktas Paslaugas Užsakovas atsiskaito su Teikėju mokėjimo pavedimu į Teikėjo šioje Sutartyje nurodytą banko sąskaitą. Teikėjas privalo nedelsiant raštu informuoti Užsakovą apie banko sąskaitos pakeitimus. Mokėjimai atliekami eurais.
2. Už tinkamai suteiktas Paslaugas atsiskaitymai atliekami pagal Teikėjo tinkamai surašytą ir Užsakovui pateiktą sąskaitą faktūrą ir Paslaugų perdavimo–priėmimo aktą (-us), ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo šių dokumentų gavimo dienos.
3. Vykdant Sutartį, vadovaujantis VPĮ 22 straipsnio 3 dalimi, sąskaitos faktūros teikiamos tik elektroniniu būdu. Elektroninės sąskaitos faktūros, atitinkančios Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartą, kurio nuoroda paskelbta 2017 m. spalio 16 d. Komisijos įgyvendinimo sprendime (ES) 2017/1870 dėl nuorodos į Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartą ir sintaksių sąrašo paskelbimo pagal Europos Parlamento ir Tarybos direktyvą 2014/55/ES (OL 2017 L 266, p. 19) (toliau – Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartas), teikiamos Teikėjo pasirinktomis priemonėmis. Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standarto neatitinkančios elektroninės sąskaitos faktūros gali būti teikiamos tik naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis (informacinės sistemos „E. sąskaita“ svetainė pasiekiama adresu https://www.esaskaita.eu). Šiame punkte elektroninė sąskaita faktūra suprantama kaip sąskaita faktūra, išrašyta, perduota ir gauta tokiu elektroniniu formatu, kuris sudaro galimybę ją apdoroti automatiniu ir elektroniniu būdu. Jeigu yra informacinės sistemos „E. sąskaita“ pažeidimų, dėl kurių negalimas Užsakovo ir Teikėjo bendravimas ir keitimasis informacija naudojantis šia sistema, vykdant Sutartį sąskaitos faktūros gali būti teikiamos ne elektroninėmis priemonėmis. Pasikeitus teisės aktų nuostatoms dėl mokėjimo dokumentų pateikimo, atitinkamai taikomas tuo metu galiojantis teisinis reguliavimas. Teikėjas sąskaitą faktūrą Užsakovui privalo teikti tik tada, kai Užsakovo atstovas (-ai) parašu patvirtina tarpinį ar galutinį Paslaugų perdavimo–priėmimo aktą.
4. Tiesioginio atsiskaitymo su subteikėjais galimybė: yra.
2. Už tinkamai suteiktas Paslaugas atsiskaitymai atliekami pagal Teikėjo tinkamai surašytą ir Užsakovui pateiktą sąskaitą faktūrą ir Paslaugų perdavimo–priėmimo aktą (-us), ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo šių dokumentų gavimo dienos.
3. Vykdant Sutartį, vadovaujantis VPĮ 22 straipsnio 3 dalimi, sąskaitos faktūros teikiamos tik elektroniniu būdu. Elektroninės sąskaitos faktūros, atitinkančios Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartą, kurio nuoroda paskelbta 2017 m. spalio 16 d. Komisijos įgyvendinimo sprendime (ES) 2017/1870 dėl nuorodos į Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartą ir sintaksių sąrašo paskelbimo pagal Europos Parlamento ir Tarybos direktyvą 2014/55/ES (OL 2017 L 266, p. 19) (toliau – Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartas), teikiamos Teikėjo pasirinktomis priemonėmis. Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standarto neatitinkančios elektroninės sąskaitos faktūros gali būti teikiamos tik naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis (informacinės sistemos „E. sąskaita“ svetainė pasiekiama adresu https://www.esaskaita.eu). Šiame punkte elektroninė sąskaita faktūra suprantama kaip sąskaita faktūra, išrašyta, perduota ir gauta tokiu elektroniniu formatu, kuris sudaro galimybę ją apdoroti automatiniu ir elektroniniu būdu. Jeigu yra informacinės sistemos „E. sąskaita“ pažeidimų, dėl kurių negalimas Užsakovo ir Teikėjo bendravimas ir keitimasis informacija naudojantis šia sistema, vykdant Sutartį sąskaitos faktūros gali būti teikiamos ne elektroninėmis priemonėmis. Pasikeitus teisės aktų nuostatoms dėl mokėjimo dokumentų pateikimo, atitinkamai taikomas tuo metu galiojantis teisinis reguliavimas. Teikėjas sąskaitą faktūrą Užsakovui privalo teikti tik tada, kai Užsakovo atstovas (-ai) parašu patvirtina tarpinį ar galutinį Paslaugų perdavimo–priėmimo aktą.
4. Tiesioginio atsiskaitymo su subteikėjais galimybė: yra.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-03-09
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Tvarkos aprašo 4.4. papunktį
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose