Trečiadienis, gruodžio 17 d.

HDPE geomembranos ir jos suvirinimo ir suvirinimo kontrolės atlikimo darbų pirkimas (Labai mažai radioaktyvių atliekų atliekyno 3 kampanija)

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Valstybės įmonė Ignalinos atominė elektrinė
255450080
Elektrinės g. 4, K 47, Drūkšinių k., Visagino sav.
Visaginas
31152
LT
Asmuo ryšiams: Rima Kabelinskienė
Telefonas: +370 38628985
NUTS kodas:  LT029 -  Utenos apskritis
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://info.iae.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=767525
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Kita veikla:  Eksploatacijos nutraukimas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

HDPE geomembranos ir jos suvirinimo ir suvirinimo kontrolės atlikimo darbų pirkimas (Labai mažai radioaktyvių atliekų atliekyno 3 kampanija)
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45261420  -  Hidroizoliacijos įrengimo darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

HDPE geomembranos ir jos suvirinimo ir suvirinimo kontrolės atlikimo darbų
pirkimas(Labai mažai radioaktyvių atliekų atliekyno 3 kampanija)
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45261420  -  Hidroizoliacijos įrengimo darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT029 -  Utenos apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Elektrinės g. 1, K1, Drūkšinių k., Visagino sav.
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

HDPE geomembranos ir jos suvirinimo ir suvirinimo kontrolės atlikimo darbų
pirkimas(Labai mažai radioaktyvių atliekų atliekyno 3 kampanija)
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Šalių rašytiniu susitarimu Sutarties galiojimo terminas gali būti pratęstas papildomam 6 (šešių) mėnesių laikotarpiui, apie poreikį šalims viena kitą informuojant likus ne mažiau kaip 30 kalendorinių dienų iki Sutarties specialiųjų sąlygų 3.1 punkte nurodyto termino pabaigos.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties galiojimo laikotarpiu, pagal Pirkėjo poreikį, suderintas darbams reikalingų prekių kiekis turi būti pristatytas per 30 k. d. nuo raštiško Pirkėjo užsakymo pateikimo dienos.
Apie tikslią darbų pradžios datą Rangovas bus informuotas prieš 14 k. d. iki darbų atlikimo pradžios. Suvirinimo ir kontrolės darbai reikalinga apimtimi turi būti atlikti per 5 d.d. (esant tinkamoms oro sąlygoms).
Mokėjimus Pirkėjas privalo įvykdyti ne vėliau kaip per 30 k.d. nuo šalių pasirašytame perdavimo-priėmimo akte nuodytos dienos, kai rangovas tinkamai atliko darbus ir įvykdė kitus numatytus rangovo įsipareigojimus (jei buvo numatyta) bei pateikė pirkėjui visus tinkamus dokumentus.
Jeigu rangovas neįvykdo arba netinkamai įvykdo Sutartį, jis moka Pirkėjui 10 proc. nuo Sutarties bendros preliminarios kainos eurais su PVM dydžio baudą.
Jeigu rangovas vėluoja vykdyti sutartinius įsipareigojimus pirkėjas skaičiuoja 0,04 proc. dydžio delspinigius Sutarties bendrosiose sąlygose nustatyta tvarka.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-06-28
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-06-28
Vietos laikas:  10:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Panevėžio apygardos teismas
Elektros g. 9
Panevėžys
35175
LT
Telefonas: +370 45468765

VI.5)

Paskelbimo data

2024-06-18

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.1 papunktį (perkamas produktas, kuris patenka į orientacinį aplinkosauginių ir aplinkai palankių prekių bei paslaugų sąrašą)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.