HDPE geomembranos ir jos suvirinimo ir suvirinimo kontrolės atlikimo darbų pirkimas (Labai mažai radioaktyvių atliekų atliekyno 3 kampanija)
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Valstybės įmonė Ignalinos atominė elektrinė
255450080
Elektrinės g. 4, K 47, Drūkšinių k., Visagino sav.
Visaginas
31152
LT
Asmuo ryšiams:
Rima Kabelinskienė
Telefonas:
+370 38628985
El. paštas:
rima.kabelinskiene@iae.lt
NUTS kodas:
LT029 -
Utenos apskritis
Pagrindinis adresas:
https://info.iae.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6770
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=767525Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=767525&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
Eksploatacijos nutraukimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
HDPE geomembranos ir jos suvirinimo ir suvirinimo kontrolės atlikimo darbų pirkimas (Labai mažai radioaktyvių atliekų atliekyno 3 kampanija)
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45261420
-
Hidroizoliacijos įrengimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
HDPE geomembranos ir jos suvirinimo ir suvirinimo kontrolės atlikimo darbų
pirkimas(Labai mažai radioaktyvių atliekų atliekyno 3 kampanija)
pirkimas(Labai mažai radioaktyvių atliekų atliekyno 3 kampanija)
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45261420
-
Hidroizoliacijos įrengimo darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT029 -
Utenos apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Elektrinės g. 1, K1, Drūkšinių k., Visagino sav.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
HDPE geomembranos ir jos suvirinimo ir suvirinimo kontrolės atlikimo darbų
pirkimas(Labai mažai radioaktyvių atliekų atliekyno 3 kampanija)
pirkimas(Labai mažai radioaktyvių atliekų atliekyno 3 kampanija)
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Šalių rašytiniu susitarimu Sutarties galiojimo terminas gali būti pratęstas papildomam 6 (šešių) mėnesių laikotarpiui, apie poreikį šalims viena kitą informuojant likus ne mažiau kaip 30 kalendorinių dienų iki Sutarties specialiųjų sąlygų 3.1 punkte nurodyto termino pabaigos.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties galiojimo laikotarpiu, pagal Pirkėjo poreikį, suderintas darbams reikalingų prekių kiekis turi būti pristatytas per 30 k. d. nuo raštiško Pirkėjo užsakymo pateikimo dienos.
Apie tikslią darbų pradžios datą Rangovas bus informuotas prieš 14 k. d. iki darbų atlikimo pradžios. Suvirinimo ir kontrolės darbai reikalinga apimtimi turi būti atlikti per 5 d.d. (esant tinkamoms oro sąlygoms).
Mokėjimus Pirkėjas privalo įvykdyti ne vėliau kaip per 30 k.d. nuo šalių pasirašytame perdavimo-priėmimo akte nuodytos dienos, kai rangovas tinkamai atliko darbus ir įvykdė kitus numatytus rangovo įsipareigojimus (jei buvo numatyta) bei pateikė pirkėjui visus tinkamus dokumentus.
Jeigu rangovas neįvykdo arba netinkamai įvykdo Sutartį, jis moka Pirkėjui 10 proc. nuo Sutarties bendros preliminarios kainos eurais su PVM dydžio baudą.
Jeigu rangovas vėluoja vykdyti sutartinius įsipareigojimus pirkėjas skaičiuoja 0,04 proc. dydžio delspinigius Sutarties bendrosiose sąlygose nustatyta tvarka.
Apie tikslią darbų pradžios datą Rangovas bus informuotas prieš 14 k. d. iki darbų atlikimo pradžios. Suvirinimo ir kontrolės darbai reikalinga apimtimi turi būti atlikti per 5 d.d. (esant tinkamoms oro sąlygoms).
Mokėjimus Pirkėjas privalo įvykdyti ne vėliau kaip per 30 k.d. nuo šalių pasirašytame perdavimo-priėmimo akte nuodytos dienos, kai rangovas tinkamai atliko darbus ir įvykdė kitus numatytus rangovo įsipareigojimus (jei buvo numatyta) bei pateikė pirkėjui visus tinkamus dokumentus.
Jeigu rangovas neįvykdo arba netinkamai įvykdo Sutartį, jis moka Pirkėjui 10 proc. nuo Sutarties bendros preliminarios kainos eurais su PVM dydžio baudą.
Jeigu rangovas vėluoja vykdyti sutartinius įsipareigojimus pirkėjas skaičiuoja 0,04 proc. dydžio delspinigius Sutarties bendrosiose sąlygose nustatyta tvarka.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-06-28
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-06-28
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Panevėžio apygardos teismas
Elektros g. 9
Panevėžys
35175
LT
Telefonas:
+370 45468765
El. paštas:
panevezio.apygardos@teismas.lt
VI.5)
Paskelbimo data
2024-06-18
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.1 papunktį (perkamas produktas, kuris patenka į orientacinį aplinkosauginių ir aplinkai palankių prekių bei paslaugų sąrašą)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose