I grupės kitos paskirties inžinerinio statinio-skulptūros Bronislovui Lubiui, Parko g. 3A, Plungės mieste statybos darbai
Mažos vertės skelbimas
Pirkimas atliekamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu
Darbai
I dalis: Perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Plungės rajono savivaldybės administracija
188714469
Vytauto g. 12, Plungė
Plungė
LT-90123
LT
Asmuo ryšiams:
Raimonda Bartkevičienė
Telefonas:
+370 44873149
El. paštas:
raimonda.bartkeviciene@plunge.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.plunge.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6512
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=724771Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=724771&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
II dalis: Pirkimo objektas ir kita informacija
II.1)
Pavadinimas
I grupės kitos paskirties inžinerinio statinio-skulptūros Bronislovui Lubiui, Parko g. 3A, Plungės mieste statybos darbai
II.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45213316
-
Pėsčiųjų takų įrengimo darbai
45233200
‐
Įvairūs dangos darbai
45316100
‐
Lauko apšvietimo įrenginių montavimas
71354300
‐
Kadastrinio tyrinėjimo paslaugos
II.3)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.5)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-08-29
Vietos laikas:
09:00
III dalis: Papildoma informacija
III.1)
Papildoma informacija
Tiekėjai prašymus paaiškinti pirkimo dokumentus, pasiūlymus dėl pirkimo dokumentų patikslinimo gali pateikti ne vėliau kaip likus 2 darbo dienoms iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos.
Atsiskaitymo tvarka: Apmokėjimai už atliktus darbus atliekami Teikėjui pateikus sąskaitą-faktūrą ir atliktų darbų perdavimo-priėmimo aktą per 30 (trisdešimt) dienų. Avansinis apmokėjimas nenumatomas.
Tiekėjas įsipareigoja darbus atlikti iki 2023 m. gruodžio 15 d. Darbų atlikimo terminas apima visus Techniniame darbo projekte numatytus darbus, defektų ištaisymą (jei reikia) ir darbų užbaigimą.
Atsiskaitymo tvarka: Apmokėjimai už atliktus darbus atliekami Teikėjui pateikus sąskaitą-faktūrą ir atliktų darbų perdavimo-priėmimo aktą per 30 (trisdešimt) dienų. Avansinis apmokėjimas nenumatomas.
Tiekėjas įsipareigoja darbus atlikti iki 2023 m. gruodžio 15 d. Darbų atlikimo terminas apima visus Techniniame darbo projekte numatytus darbus, defektų ištaisymą (jei reikia) ir darbų užbaigimą.
III.2)
Paskelbimo data
2023-08-18
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |