I šeimos skyriaus patalpų paprastojo remonto darbų pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Viešoji įstaiga Šeškinės poliklinika
124245660
Šeškinės g. 24
Vilnius
07156
LT
Asmuo ryšiams: Marytė Venskutė
Telefonas: +370 52502078
El. paštas: [email protected]
Faksas: +370 52502021
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.poliklinika.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=649955
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Sveikata

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

I šeimos skyriaus patalpų paprastojo remonto darbų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45453100  -  Atnaujinimo darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Remonto darbų metu planuojama pakeisti vidinį patalpų išplanavimą. Planuojama įrengti gydytojų kabinetus, procedūrinius kabinetus, pakeisti susidėvėjusią laminuotą grindų dangą, perdažyti sienas ir lubas, suremontuoti šalia remontuojamų patalpų esantį koridorių. Planuojama įrengti kondicionavimo sistemą. Viso remontuojamų patalpų plotas yra apie 328 m².
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45453100  -  Atnaujinimo darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Šeškinės g. 24, LT-07156 Vilnius
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Remonto darbų metu planuojama pakeisti vidinį patalpų išplanavimą. Planuojama įrengti gydytojų kabinetus, procedūrinius kabinetus, pakeisti susidėvėjusią laminuotą grindų dangą, perdažyti sienas ir lubas, suremontuoti šalia remontuojamų patalpų esantį koridorių. Planuojama įrengti kondicionavimo sistemą. Viso remontuojamų patalpų plotas yra apie 328 m².
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė dienomis: 130
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas turi pateikti užpildytą ir pasirašytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD) pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. Perkančioji organizacija pirmiausia įvertins dalyvių pateiktus EBVPD, pasiūlymus, po to tikrins, ar nėra ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio dalyvio pašalinimo pagrindų, ar šio dalyvio kvalifikacija atitinka nustatytus reikalavimus ir, jeigu taikytina, ar tiekėjas laikosi kokybės vadybos sistemos ir (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartų. Visus dokumentus, patvirtinančius pašalinimo pagrindų nebuvimą, turės pateikti tik galimas pirkimo laimėtojas.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Perkančioji organizacija už faktiškai atliktus darbus atsiskaito su Tiekėju per 30 kalendorinių dienų nuo Tiekėjo Perkančiajai organizacijai pateiktų tinkamų mokėjimo dokumentų gavimo dienos. Sąskaitos faktūros privalo būti teikiamos naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ .
2. Jeigu Tiekėjas vėluoja atlikti darbus ar darbų grupę pagal pateiktą darbų vykdymo grafiką ir nepateikia Perkančiajai organizacijai pagrįstų įrodymų, pateisinančių vėlavimo, tai Perkančioji organizacija gali reikalauti iš Tiekėjo 5 000 Eur baudos ir dėl vėlavimo skaičiuoti 0,02 proc. dydžio nuo Sutarties kainos delspinigius.
3. Sutarties įvykdymo užtikrinimo būdas yra banko suteikta garantija (pagal LR civilinio kodekso 6.93 str.) arba draudimo bendrovės laidavimas (laidavimo sutartis (pagal LR civilinio kodekso 6.76 ir 6.77 str.). Užtikrinimo suma – 10 000 Eur. Sutarties įvykdymo užtikrinimą Tiekėjas privalo pateikti Perkančiajai organizacijai ne vėliau kaip per 5 d. d. nuo Sutarties pasirašymo.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-07-26
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-07-26
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
VšĮ Šeškinės poliklinika, Šeškinės g. 24, LT-07156 Vilnius
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis, tiekėjai ar jų įgalioti asmenys susipažinimo procedūroje su elektroninėmis priemonėmis gautais pasiūlymais nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

1. Tiekėjo pateikiamo pasiūlymo galiojimas turi būti užtikrintas 2 400,00 Eur (dviejų tūkstančių keturių šimtų eurų 00 ct) suma.
2. Pasiūlymo galiojimo užtikrinimo būdas yra banko suteikta banko garantija (pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.93 str.) arba draudimo bendrovės laidavimas (laidavimo sutartis ) (pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.76 ir 6.77 str.).
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
01501
LT
El. paštas: [email protected]

VI.5)

Paskelbimo data

2022-07-15
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.