Trečiadienis, gruodžio 10 d.

Individualiųjų dozimetrų sistema

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Radiacinės saugos centras
193288633
Kalvarijų g. 153
Vilnius
LT-08352
LT
Asmuo ryšiams: Arturas Kartenis
Telefonas: +370 52361936
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.rsc.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=699307
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Sveikata

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Individualiųjų dozimetrų sistema
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

38341000  -  Spinduliavimo matavimo aparatai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Individualiųjų dozimetrų sistema, skirta avariją likviduojančių darbuotojų išorinės apšvitos individualiųjų dozių matavimui. Individualiųjų dozimetrų sistema turi būti sukomplektuota iš individualiųjų dozimetrų paruošimo ir nuskaitymo įrangos, šios įrangos valdymui skirtos programinės ir kompiuterinės įrangos bei individualiųjų dozimetrų (individualiųjų dozimetrų sistema (1 komplektas), įskaitant 6 000 vnt. individualiųjų dozimetrų)
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

38341000  -  Spinduliavimo matavimo aparatai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Individualiųjų dozimetrų sistema, skirta avariją likviduojančių darbuotojų išorinės apšvitos individualiųjų dozių matavimui. Individualiųjų dozimetrų sistema turi būti sukomplektuota iš individualiųjų dozimetrų paruošimo ir nuskaitymo įrangos, šios įrangos valdymui skirtos programinės ir kompiuterinės įrangos bei individualiųjų dozimetrų (individualiųjų dozimetrų sistema (1 komplektas), įskaitant 6 000 vnt. individualiųjų dozimetrų)
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 6
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas privalo pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą - aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatųmo 50 straipsnio nuostatomis.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Nutraukus Sutartį Sutarties 6.2 punkte nurodytu pagrindu, Pardavėjas per 5 (penkias) darbo dienas nuo Sutarties nutraukimo dienos sumoka Pirkėjui 5 procentų nuo Sutarties vertės dydžio baudą, o Pardavėjas įtraukiamas į nepatikimų tiekėjų sąrašą.
2. Už Pirkėjo vėlavimą atsiskaityti su Pardavėju numatomi delspinigiai − 0,06 procento nuo vėluojamos apmokėti sumos, už kiekvieną pavėluotą dieną, bet ne daugiau kaip 5 procentai nuo Sutarties vertės. Delspinigiai Pirkėjui neskaičiuojami, jei vėlavimas atsirado dėl netinkamo Pirkėjo finansavimo.
3. Už Pardavėjo vėlavimą atlikti sutartinius įsipareigojimus numatomi delspinigiai − 0,06 procento nuo vėluojamų atlikti sutartinių įsipareigojimų vertės, už kiekvieną pavėluotą dieną, bet ne daugiau kaip 5 procentai nuo Sutarties vertės.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-05-04
Vietos laikas:  11:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-05-04
Vietos laikas:  11:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
LT-08352
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-03-23
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4. papunktį

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.