Informacinės sistemos EDINA IT infrastruktūros priežiūros ir administravimo paslaugų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Vilniaus Gedimino technikos universitetas
111950243
Saulėtekio al. 11
Vilnius
10223
LT
Asmuo ryšiams:
Česlava Vaznienė
Telefonas:
+370 52370670
El. paštas:
ceslava.vazniene@vilniustech.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vilniustech.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6138
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=644490Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=644490&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Informacinės sistemos EDINA IT infrastruktūros priežiūros ir administravimo paslaugų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
50312000
-
Kompiuterių įrangos priežiūra ir remontas
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Informacinės sistemos EDINA IT infrastruktūros priežiūros ir administravimo paslaugų pirkimas
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 214000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
50312000
-
Kompiuterių įrangos priežiūra ir remontas
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkančioji organizacija numato įsigyti Informacinės sistemos EDINA (EDucation INformation Association) IT infrastruktūros priežiūros ir administravimo paslaugas, kurias sudaro nuolatinė informacinės sistemos EDINA IT infrastruktūros priežiūra ir administravimas bei papildomai užsakomos informacinės sistemos EDINA IT infrastruktūros priežiūros ir plėtros paslaugos apie 500 val.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 214000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pateikiamas užpildytas EBVPD.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Sutarties vykdymas užtikrinamas baudomis ir delspinigiais;
2. Už per praėjusį mėnesį suteiktas Paslaugas Perkančioji organizacija su Teikėju atsiskaito einamąjį mėnesį, ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų po PVM sąskaitos – faktūros pateikimo ir, jei buvo suteiktos papildomai užsakomos paslaugos, – nuo šių suteiktų paslaugų perdavimo – priėmimo akto pasirašymo ir PVM sąskaitos – faktūros pateikimo dienos. PVM Sąskaitos-faktūros turi būti pateiktos naudojantis informacine sistema – „E. sąskaita“.
2. Už per praėjusį mėnesį suteiktas Paslaugas Perkančioji organizacija su Teikėju atsiskaito einamąjį mėnesį, ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų po PVM sąskaitos – faktūros pateikimo ir, jei buvo suteiktos papildomai užsakomos paslaugos, – nuo šių suteiktų paslaugų perdavimo – priėmimo akto pasirašymo ir PVM sąskaitos – faktūros pateikimo dienos. PVM Sąskaitos-faktūros turi būti pateiktos naudojantis informacine sistema – „E. sąskaita“.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-06-22
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-06-22
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-06-09
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |