Informaciniai turizmo stendai su įrengimu
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Utenos rajono savivaldybės administracija
188710442
Utenio a. 4, LT-28503 Utena
Utena
28503
LT
Asmuo ryšiams:
Viktoras Vieversys
Telefonas:
+370 38964044
El. paštas:
viktoras.vieversys@utena.lt
NUTS kodas:
LT029 -
Utenos apskritis
Pagrindinis adresas:
http://www.utena.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6787
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=671705Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=671705&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Informaciniai turizmo stendai su įrengimu
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
35261000
-
Informacinės lentos
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
1. Pirkimo objektas (prekės) – informaciniai turizmo stendai su įrengimu. Pirkimo objektas reikalingas projekto „Turizmo informacinės infrastruktūros plėtra Utenos, Ignalinos, Zarasų rajonų ir Visagino savivaldybėse“ Nr. 05.4.1-LVPA-R-821-91-0003 (toliau – Projektas) įgyvendinimui. Projekto tikslas – išplėsti turizmo informacinę infrastruktūrą Utenos regione ir padidinti turistų ir lankytojų informuotumą apie Utenos, Ignalinos, Zarasų rajonų ir Visagino savivaldybes jungiančiuose regioniniuose maršrutuose esančias viešąsias lankytinas vietas. Šio tikslo įgyvendinimui 4 savivaldybių administracijos numato įsigyti ir Utenos, Ignalinos, Zarasų rajonų bei Visagino savivaldybių teritorijoje įrengti 39 daugiavariančio turinio informacinius lauko stendus, eksponuojančius turizmo informaciją apie lankytinas vietas.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45223000
-
Konstrukcijų statybos darbai
79800000
-
Spausdinimo ir susijusios paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT029 -
Utenos apskritis
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
1. Pirkimo objektas (prekės) – informaciniai turizmo stendai su įrengimu. Pirkimo objektas reikalingas projekto „Turizmo informacinės infrastruktūros plėtra Utenos, Ignalinos, Zarasų rajonų ir Visagino savivaldybėse“ Nr. 05.4.1-LVPA-R-821-91-0003 (toliau – Projektas) įgyvendinimui. Projekto tikslas – išplėsti turizmo informacinę infrastruktūrą Utenos regione ir padidinti turistų ir lankytojų informuotumą apie Utenos, Ignalinos, Zarasų rajonų ir Visagino savivaldybes jungiančiuose regioniniuose maršrutuose esančias viešąsias lankytinas vietas. Šio tikslo įgyvendinimui 4 savivaldybių administracijos numato įsigyti ir Utenos, Ignalinos, Zarasų rajonų bei Visagino savivaldybių teritorijoje įrengti 39 daugiavariančio turinio informacinius lauko stendus, eksponuojančius turizmo informaciją apie lankytinas vietas.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
8
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
"Turizmo informacinės infrastruktūros plėtra Utenos, Ignalinos, Zarasų rajonų ir Visagino savivaldybėse" Nr. 05.4.1.-LVPA-R-821-91-0003
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti nurodytus reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą - aktualią redakciją, pakeičiančią kompetetingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumentų standartinė forma (OL 2016 L 3,p. 16).
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Užsakovui vėluojant sumokėti už Prekes šios Sutarties bendrųjų sąlygų 5.3 papunktyje nustatyta tvarka, Užsakovas moka 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo nesumokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną. Delspinigiai pradedami skaičiuoti kitą dieną, pasibaigus Sutarties bendrųjų sąlygų 5.3 papunktyje nustatytam terminui, ir baigiami skaičiuoti įvykdžius atitinkamus mokėjimo įsipareigojimus.
Tiekėjui vėluojant įvykdyti savo įsipareigojimus pagal Sutarties specialiųjų sąlygų 2.3, 2.4 papunktį, Tiekėjas moka 0,02 proc. dydžio delspinigius už kiekvieną pavėluotą dieną nuo nepristatytų prekių vertės. Delspinigiai pradedami skaičiuoti kitą dieną nuo Sutarties specialiųjų sąlygų 2.3, 2.4 papunktyje nurodyto termino pabaigos ir baigiami skaičiuoti prekių pristatymo dieną.
Tiekėjui vėluojant įvykdyti savo įsipareigojimus pagal Sutarties specialiųjų sąlygų 2.3, 2.4 papunktį, Tiekėjas moka 0,02 proc. dydžio delspinigius už kiekvieną pavėluotą dieną nuo nepristatytų prekių vertės. Delspinigiai pradedami skaičiuoti kitą dieną nuo Sutarties specialiųjų sąlygų 2.3, 2.4 papunktyje nurodyto termino pabaigos ir baigiami skaičiuoti prekių pristatymo dieną.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-11-24
Vietos laikas:
10:15
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-11-24
Vietos laikas:
11:00
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Panevėžio apygardos teismas
Elektros g. 9
Panevėžys
35175
LT
El. paštas:
panevezio.apygardos@teismas.lt
VI.5)
Paskelbimo data
2022-10-31
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
ne
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |