Infoterminalų, įgyvendinant projektą „Informacinės infrastruktūros plėtra Ignalinos, Molėtų ir Utenos rajonuose" įsigijimas kartu su įrengimu
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Ignalinos rajono savivaldybės administracija
288768350
Laisvės a. 70, LT-30122 Ignalina
Ignalina
30122
LT
Asmuo ryšiams:
Inga Povilėnienė
Telefonas:
+370 38639146
El. paštas:
inga.povileniene@ignalina.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.ignalina.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6542
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=540067Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=540067&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Infoterminalų, įgyvendinant projektą „Informacinės infrastruktūros plėtra Ignalinos, Molėtų ir Utenos rajonuose" įsigijimas kartu su įrengimu
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
30200000
-
Kompiuterinė įranga ir reikmenys
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Infoterminalų, įgyvendinant projektą „Informacinės infrastruktūros plėtra Ignalinos, Molėtų ir Utenos rajonuose" įsigijimas kartu su įrengimu
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 221175.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45000000
-
Statybos darbai
71312000
-
Statinių projektavimo konsultacinės paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Ignalinos r. sav., Molėtų r. sav., Utenos r. sav.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Infoterminalų įsigijimas ir įrengimas Ignalinos rajono savivaldybei - 3 vnt.
Infoterminalų įsigijimas ir įrengimas Utenos rajono savivaldybei - 2 vnt.
Infoterminalų įsigijimas ir įrengimas Molėtų rajono savivaldybei - 1 vnt.
Infoterminalų įsigijimas ir įrengimas Utenos rajono savivaldybei - 2 vnt.
Infoterminalų įsigijimas ir įrengimas Molėtų rajono savivaldybei - 1 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 221175.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
8
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projektas 05.4.1.-LVPA-R-821-91-002
II.2.14)
Papildoma informacija
Pasiūlymai teikiami tik CVP IS. Pirkimo dokumentai skelbiami CVP IS
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Tiekėjų pašalinimo pagrindai numatyti pirkimo dokumentų A dalies 14 punkte. Pateikiamos skaitmeninės dokumentų kopijos, t.y. skenuoti dokumentai elektronine forma.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Pirkėjas nepagrįstai uždelsęs atsiskaityti už pateiktas Prekes Sutartyje nustatyta tvarka ir terminais, Tiekėjui pareikalavus moka 0,03 % dydžio delspinigius nuo neapmokėtų Prekių kainos už kiekvieną uždelstą dieną. Delspinigių suma neturi viršyti 10 % preliminarios bendros Sutarties kainos su PVM.
Jeigu Tiekėjas vėluoja arba delsia pradėti pateikti Prekes pagal šios Sutarties 9 punkte nurodytą terminą, jis Pirkėjui pareikalavus privalo sumokėti 0,03 % dydžio delspinigius nuo preliminarios bendros kainos su PVM, už kiekvieną uždelstą dieną. Delspinigių suma neturi viršyti 10 % bendros Sutarties kainos su PVM.
Jeigu Tiekėjas vėluoja arba delsia pradėti pateikti Prekes pagal šios Sutarties 9 punkte nurodytą terminą, jis Pirkėjui pareikalavus privalo sumokėti 0,03 % dydžio delspinigius nuo preliminarios bendros kainos su PVM, už kiekvieną uždelstą dieną. Delspinigių suma neturi viršyti 10 % bendros Sutarties kainos su PVM.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2020-11-09
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2021-02-28
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2020-11-09
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Laisvės a. 70, Ignalina, Ignalinos rajono savivaldybės administracija
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Vokų su pasiūlymais procedūroje tiekėjų atstovai nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Panevėžio apygardos teismas
Elektros g. 9
Panevėžys
35175
LT
El. paštas:
panevezio.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
http://www.teismas.lt
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Dalyviai turi teisę pateikti pretenziją perkančiajai organizacijai Viešųjų pirkimų įstatymo 102 straipsnyje nustatyta tvarka
VI.5)
Paskelbimo data
2020-09-30
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIII-1330 | 2018-06-28 | XIII-1330 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 46, 92 ir 95 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2019-01-01-2019-12-31) |
XIII-327 | 2017-05-02 | XIII-327 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2017-07-01-2017-12-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2018-01-01-2018-12-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (nuo 2020-01-01) |