Infuzijos priemonės (Nr. 7271, Nr. 7272, Nr. 7273)

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

VšĮ Respublikinė Vilniaus universitetinė ligoninė
124243848
Šiltnamių g. 29, LT-04130 Vilnius
Vilnius
04130
LT
Asmuo ryšiams: Neringa Stankevičienė
Telefonas: +370 52658195
El. paštas: [email protected]
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.rvul.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=653877
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Sveikata

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Infuzijos priemonės (Nr. 7271, Nr. 7272, Nr. 7273)
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

33194100  -  Infuziniai prietaisai ir instrumentai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Infuzijos priemonės: infuzinė sistema, sudaryta iš ne mažiau kaip 1 stotelės ir 6 vnt. švirkštinių pompų (3 kompl), infuzinė sistema sudaryta iš 1 stotelės ir 4 vnt. švirkštinių pompų (6 kompl.), automatinės švirkštinės pompos (20 vnt.), prekių pristatymo terminas - per 3 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo dienos
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Infuzinė sistema (stotelė ≥1vnt. ir 6 vnt. švirkštinių pompų)
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

33194100  -  Infuziniai prietaisai ir instrumentai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Šiltnamių g. 29, 04130 Vilnius
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Infuzinė sistema (sudaryta iš ne mažiau kaip 1 stotelės ir 6 vnt. švirkštinių pompų) - 3 kompl., prekių pristatymo terminas - per 3 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo dienos
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 4
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Tuberkuliozės profilaktikos, efektyvios diagnostikos ir gydymo organizavimo bei veiklos efektyvumo gerinimas VšĮ VUL Santaros klinikose", projekto Nr. J02-CPVA-V-02-0002
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Infuzinė sistema (stotelė 1vnt. ir 4 vnt. švirkštinių pompų)
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

33194100  -  Infuziniai prietaisai ir instrumentai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Šiltnamių g. 29, 04130 Vilnius
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Infuzinė sistema (sudaryta iš 1 stotelės ir 4 vnt. švirkštinių pompų) - 6 kompl., prekių pristatymo terminas - per 3 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo dienos
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 4
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Tuberkuliozės profilaktikos, efektyvios diagnostikos ir gydymo organizavimo bei veiklos efektyvumo gerinimas VšĮ VUL Santaros klinikose", projekto Nr. J02-CPVA-V-02-0002
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Automatinės švirkštinės pompos
Pirkimo dalies Nr.:  3
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

33194100  -  Infuziniai prietaisai ir instrumentai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Šiltnamių g. 29, 04130 Vilnius
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Automatinės švirkštinės pompos, 20 vnt., prekių pristatymo terminas - per 3 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo dienos
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 4
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Tuberkuliozės profilaktikos, efektyvios diagnostikos ir gydymo organizavimo bei veiklos efektyvumo gerinimas VšĮ VUL Santaros klinikose", projekto Nr. J02-CPVA-V-02-0002

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas ir kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais jis numato remtis, turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą pirkimo laimėtoją
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties įvykdymas užtikrinamas 0,04 dydžio delspinigiais ar 10 proc. dydžio Sutarties kainos su PVM bauda

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-09-06
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-09-06
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Šiltnamių g. 29, Viešųjų pirkimų skyrius C106 kab.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūroje tiekėjai nedalyvauja

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Kartu su pasiūlymu tiekėjas turi pateikti Deklaraciją dėl Tarybos reglamente (ES) 2022/576 nustatytų sąlygų nebuvimo (forma pateikiama Pirkimo sąlygų 4 priede). Perkančioji organizacija pasilieka sau teisę kilus įtarimui kreiptis į bet kurį pasiūlymą pateikusį tiekėją bet kuriuo pirkimo vykdymo etapo metu ir prašyti pateikti dokumentus (VPĮ 51 str. 12 d.), patvirtinančius, kad nėra Reglamento (ES) 2022/576 5k str. 1 p. nustatytų sąlygų. Nurodyti dokumentai turi būti išduoti ne anksčiau kaip 120 dienų iki tos dienos, kai tiekėjas perkančiosios organizacijos prašymu turės pateikti ES Tarybos Reglamente 2022/576 nustatytų sąlygų nebuvimą patvirtinančius dokumentus. Visais atvejais, duomenys nurodytuose dokumentuose turi būti teisingi, aktualūs ir atspindėti realią tiekėjo situaciją tai dienai, kai tiekėjas perkančiosios organizacijos prašymu turės pateikti šiuos dokumentus.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Pagal LR VPĮ VII skyriuje numatytą tvarką
VI.5)

Paskelbimo data

2022-08-01
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.