Šeštadienis, gruodžio 06 d.

Inžinerinių tinklų (vandentiekio ir buitinių nuotekų šalinimo) Biržų m. Latvygalos g., Malūno g., Kluono g., Ramiojoje g., J. Biliūno g., Atgimimo g., Jaunimo g. I etapo statybos darbai

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Biržų rajono savivaldybės administracija
188642660
Vytauto g. 38
Biržai
41143
LT
Asmuo ryšiams: Edita Anichimavičienė
Telefonas: +370 61672971
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.birzai.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=687287
Daugiau informacijos galima gauti
kitu adresu: 
Biržų rajono savivaldybės administracija
Vytauto g. 38
Biržai
41143
LT
Asmuo ryšiams: Petras Januškevičius
Telefonas: +370 69812492
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.birzai.lt

Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Inžinerinių tinklų (vandentiekio ir buitinių nuotekų šalinimo) Biržų m. Latvygalos g., Malūno g., Kluono g., Ramiojoje g., J. Biliūno g., Atgimimo g., Jaunimo g. I etapo statybos darbai
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45332000  -  Vandentiekio ir kanalizacijos tiesimo darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Inžinerinių tinklų (vandentiekio ir buitinių nuotekų šalinimo) Biržų m. Latvygalos g., Malūno g., Kluono g., Ramiojoje g., J. Biliūno g., Atgimimo g., Jaunimo g. I etapo statybos darbai
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 300000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45332000  -  Vandentiekio ir kanalizacijos tiesimo darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Latvygalos g., Malūno g., Biržai
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Darbai privalo būti atlikti pagal UAB „Patvanka“ parengtą techninį projektą „Inžinerinių tinklų (vandentiekio ir buitinių nuotekų šalinimo) Latvygalos g., Malūno g., Kluono g., Ramiojoje g., J. Biliūno g., Atgimimo g., Jaunimo g., Biržuose, statybos techninis darbo projektas“, projekto Nr. 21-10, patvirtintą Biržų rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2022 m. spalio 20 d. įsakymu Nr. A-972, „Dėl inžinerinių tinklų (vandentiekio ir buitinių nuotekų šalinimo) Latvygalos g., Malūno g., Kluono g., Ramiojoje g., J. Biliūno g., Atgimimo g., Jaunimo g., Biržuose, statybos techninio darbo projekto patvirtinimo“.
Bendrieji statinio rodikliai (Latvygalos, Malūno g.): vandentiekio tinklų ilgis – apie 1289,93 m; nuotekų šalinimo tinklų ilgis – apie 332,03 m.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 300000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 7
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pateikiamas užpildytas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas - aktuali redakcija, pakeičianti kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinanti, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Tiekėjui už sutarties neįvykdymą arba netinkamą vykdymą numatoma 15 000,00 Eur bauda.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-02-27
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-02-27
Vietos laikas:  10:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai nedalyvauja susipažinimo su pasiūlymais, pateiktais elektroninėmis priemonėmis, posėdyje.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

1. Už atliktus darbus tiekėjui perkančioji organizacija sumokės pagal pateiktą priėmimo – perdavimo akto pagrindu išrašytą PVM sąskaitą – faktūrą ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų. Tiekėjas privalo PVM sąskaitas – faktūras pateikti per sistemą „E.sąskaita“ (elektroninės paslaugos „E. sąskaita“ svetainė pasiekiama adresu www.esaskaita.eu).
2. Perkančioji organizacija gali tiesiogiai atsiskaityti su subtiekėjais už jų atliktus darbus. Apie tai perkančioji organizacija raštu informuoja subtiekėjus per 3 darbo dienas po informacijos apie juos gavimo. Subtiekėjui raštu pateikus prašymą pasinaudoti tiesioginio atsiskaitymo galimybe, sudaroma trišalė sutartis tarp perkančiosios organizacijos, tiekėjo ir jo subtiekėjo, nustatanti tiesioginio atsiskaitymo su subtiekėju tvarką, atsižvelgiant į pirkimo dokumentuose, sutartyje ir subtiekimo sutartyje nustatytus reikalavimus. Tiekėjas turi teisę prieštarauti nepagrįstiems mokėjimams subtiekėjui trišalėje sutartyje nustatyta tvarka.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Panevėžio apygardos teismas
Elektros g. 9
Panevėžys
35175
LT
Telefonas: +370 45468765

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra vykdoma Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2023-02-14

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2022 m. gruodžio 13 d. įsakymu Nr. D1-401 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.