IOSS siuntų išmuitinimo paslaugos

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Paslaugos

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

AB Lietuvos paštas
121215587
J. Balčikonio g. 3
Vilnius
03500
LT
Asmuo ryšiams: Daiva Vaičiūnė
Telefonas: +370 67762778
El. paštas: D.Vaiciune@post.lt
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.post.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=720382
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Pašto paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

IOSS siuntų išmuitinimo paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

79223000  -  Muitinės tarpininkų paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

IOSS siuntų išmuitinimo paslaugos
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 96000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

79223000  -  Muitinės tarpininkų paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

IOSS siuntų išmuitinimo paslaugos, kurios turi būti teikiamos 7 dienas per savaitę 24 valandas per parą.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 13
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas, dalyvaujantys pirkime, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Jeigu tiekėjas pirminiame pasiūlyme nurodė, kad numato pasitelkti subtiekėjus ar kitus ūkio subjektus, kurių pajėgumais remiasi , tiekėjas pirminiame pasiūlyme kartu su tiekėjo EBVPD privalo pateikti ir šių subjektų EBVPD. Aktualių dokumentų, patvirtinančių EBVPD nurodytą informaciją (dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo ir kvalifikacijos reikalavimų atitikimo (jeigu taikoma)), Pirkėjas reikalaus tik iš to tiekėjo, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus galės būti pripažintas laimėjusiu.
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

Pirkėjas nereikalauja kartu su pasiūlymu pateikti pasiūlymo galiojimo užtikrinimą patvirtinančio dokumento, tačiau jei tiekėjas atsiims savo pasiūlymą jo galiojimo laikotarpiu po pasiūlymų pateikimo termino pabaigos ar tiekėjas, kurio pasiūlymas pripažintas laimėjusiu, raštu atsisakys sudaryti pirkimo sutartį, iki nurodyto laiko nesudarys pirkimo sutarties, nepateiks pirkimo dokumentuose nustatyto pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimo (jeigu reikalaujamas) arba atsisakys pirkimo sutartį sudaryti pirkimo dokumentuose nustatytomis sąlygomis, jis, Pirkėjui pareikalavus, turės sumokėti Pirkėjui 5 proc. dydžio baudą nuo tiekėjo pasiūlymo vertės (EUR be PVM).
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Pirkėjas sumoka Paslaugų teikėjui už faktiškai ir laiku per praėjusį mėnesį suteiktas kokybiškas Paslaugas per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Paslaugų rezultato perdavimo–priėmimo akto pasirašymo ir Sąskaitos gavimo dienos.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Jeigu vykdant Sutartį, Paslaugų teikėjas neatitiks Techninėje specifikacijoje nurodytų kokybės reikalavimų, privalės sumokėti 600,00 EUR dydžio baudą.
Už mėnesio kokybės atitikties ataskaitos nepateikimą laiku, Paslaugų teikėjas moka 50,00 EUR dydžio baudą už kiekvieną nepateiktos ataskaitos atvejį.
Jei techniniai sistemos gedimai nebus pašalinti per Techninėje specifikacijoje ir Sutarties projekte nurodytą terminą, Paslaugų teikėjas privalės sumokėti 650,00 EUR dydžio baudą.
Paslaugų teikėjas pateikia nuorodą prisijungti prie IOSS siuntų išmuitinimo sistemos ne vėliau kaip per 7 kalendorines dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos.
Nuo nuorodos prisijungti prie IOSS siuntų išmuitinimo sistemos atsiuntimo dienos, Paslaugų teikėjas po 140 kalendorinių dienų parengia ir ne vėliau kaip per 3 darbo dienas pateikia Pirkėjui raštu apibendrintą paslaugų rezultatų ataskaitą.
Visos sutarties vykdymo sąlygos pateikiamos su pirkimo dokumentais (Sutarties projektas pridedamas).

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-08-10
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-08-10
Vietos laikas:  09:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-07-21
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.