JONAVOS RAJONO VIETINIŲ KELIŲ IR GATVIŲ PRIEŽIŪROS DARBAI

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Jonavos rajono savivaldybės administracija
188769070
Žeimių g. 13
Jonava
55158
LT
Asmuo ryšiams: Auksė Kumponienė
Telefonas: +370 34920721
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.jonava.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=619118
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

JONAVOS RAJONO VIETINIŲ KELIŲ IR GATVIŲ PRIEŽIŪROS DARBAI
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45233141  -  Kelių priežiūros darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pirkimas skaidomas į dvi pirkimo objekto dalis: I pirkimo objekto dalis: Jonavos rajono vietinių kelių ir gatvių su asfaltbetonio danga priežiūros darbai; II pirkimo objekto dalis: Jonavos rajono vietinių kelių ir gatvių su žvyro danga priežiūros darbai. Darbai atliekami vadovaujantis sutarties nuostatomis po papildomo susitarimo pasirašymo, kuriame nurodomos darbų apimtys, darbų atlikimo terminas ir darbų įkainiai pagal pateiktą Tiekėjo pasiūlymą.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 920000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Jonavos rajono vietinių kelių ir gatvių su asfaltbetonio danga priežiūros darbai
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45233141  -  Kelių priežiūros darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Jonavos rajonas
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Darbai atliekami vadovaujantis sutarties nuostatomis po papildomo susitarimo pasirašymo, kuriame nurodomos darbų apimtys, darbų atlikimo terminas ir darbų įkainiai pagal pateiktą Tiekėjo pasiūlymą. Rangovas privalo įsivertinti visų susidariusių atliekų utilizavimą vykdant bet kokį perkamą darbą. Darbai bus užsakomi 36 mėnesius nuo sutarties įsigaliojimo dienos arba tol kol, bus užsakyta ir atlikta darbų už pradinę sutarties vertę, priklausomai nuo to, kas įvyksta anksčiau, bet ne ilgiau nei 36 mėnesius. Darbų užsakymo termino pratęsimo galimybė nenumatoma. Pasiūlymas privalo būti pateiktas vadovaujantis pasiūlymo formoje pateikiama informacija (konkurso sąlygų 1 priedas). Perkančioji organizacija negali pakankamai tiksliai prognozuoti Darbų apimties ir kiekių, už atliktus Darbus bus atsiskaitoma tiekėjo pasiūlyme nurodytais įkainiais atsižvelgiant į faktiškai atliktų Darbų kiekį.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 340000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 38
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Jonavos rajono vietinių kelių ir gatvių su žvyro danga priežiūros darbai.
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45233141  -  Kelių priežiūros darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Jonavos rajonas
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Jonavos rajono vietinių kelių ir gatvių su žvyro danga priežiūros darbai. Darbai atliekami vadovaujantis sutarties nuostatomis po papildomo susitarimo pasirašymo, kuriame nurodomos darbų apimtys, darbų atlikimo terminas ir darbų įkainiai pagal pateiktą Tiekėjo pasiūlymą. Rangovas privalo įsivertinti visų susidariusių atliekų utilizavimą vykdant bet kokį perkamą darbą. Darbai bus užsakomi 36 mėnesius nuo sutarties įsigaliojimo dienos arba tol kol, bus užsakyta ir atlikta darbų už pradinę sutarties vertę, priklausomai nuo to, kas įvyksta anksčiau, bet ne ilgiau nei 36 mėnesius. Darbų užsakymo termino pratęsimo galimybė nenumatoma. Pasiūlymas privalo būti pateiktas vadovaujantis pasiūlymo formoje pateikiama informacija (konkurso sąlygų 1 priedas). Perkančioji organizacija negali pakankamai tiksliai prognozuoti Darbų apimties ir kiekių, už atliktus Darbus bus atsiskaitoma tiekėjo pasiūlyme nurodytais įkainiais atsižvelgiant į faktiškai atliktų Darbų kiekį.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 580000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 38
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Perkančioji organizacija reikalauja, kad tiekėjas, teikdamas pasiūlymą, pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) pagal konkurso sąlygų 4 priedą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad tiekėjas ir subjektai, kurių pajėgumais jis remiasi, atitinka pirkimo dokumentuose nustatytus reikalavimus (pašalinimo pagrindų nebuvimą, jeigu taikytina, kvalifikacijos reikalavimus bei reikalavimus dėl kokybės vadybos sistemos ir (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartų).
EBVPD pildomas jį įkėlus į Europos Komisijos interneto svetainę, adresu http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/, o užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas kartu su pasiūlymu. Atskirą EBVPD turi pateikti:
1. tiekėjas;
2. kiekvienas tiekėjų grupės narys (jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė);
3. kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais remiamasi (tiekėjo pirkimo sutarties vykdymui pasitelkiamas trečiasis asmuo, kurio kvalifikacija tiekėjas remiasi, kad atitiktų kvalifikacijos reikalavimus).
Perkančioji organizacija netikrina subtiekėjų, kurių pajėgumais tiekėjas nesiremia (tiekėjo pirkimo sutarties vykdymui pasitelkiamas trečiasis asmuo, kurio kvalifikacija tiekėjas nesiremia, kad atitiktų kvalifikacijos reikalavimus), pašalinimo pagrindų.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Tiekėjas per paskutinius 3 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas vykdė veiklą mažiau nei 3 metus) yra sėkmingai įvykdęs vieną ar kelias svarbiausių statybos darbų (susisiekimo komunikacijose: keliai ir/ar gatvės) sutartis, kurių bendra vertė (ar įvykdytos dalies vertė, jei sutartis dar vykdoma) per nurodytą laikotarpį yra ne mažesnė kaip:
I pirkimo objekto daliai - 170 000,00Eur be PVM;
II pirkimo objekto daliai – 290 000,00Eur be PVM.
ir svarbiausių darbų atlikimas bei galutiniai rezultatai buvo tinkami.
PASTABOS:
• jeigu kvalifikacijos reikalavimui pagrįsti naudojamos sutartys pradėtos vykdyti anksčiau nei per paskutinius 3 metus iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos, tačiau pabaigtos vykdyti per paskutinius 3 metus iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos, laikoma, kad patirtis atitinka keliamą reikalavimą, jei įvykdytų sutarčių atitinkamų darbų vertė per paskutinius 3 metus iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos yra ne mažesnė kaip nurodyta kvalifikacijos reikalavime.
Jei pasiūlymas teikiamas abiem pirkimo objekto dalims, tiekėjas per paskutinius 3 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jei tiekėjas veiklą vykdo mažiau nei 3 metus) turi būti įvykdęs arba vykdo bent vieną arba kelias svarbiausių statybos darbų (susisiekimo komunikacijose: keliai ir/ar gatvės) sutartis, kurių vertė ne mažesnė 460 000,00 Eur be PVM.
Pateikiama:
1) per paskutinius 3 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas vykdė veiklą mažiau nei 3 metus) atliktų svarbiausių statybos darbų (statinių grupėje: susisiekimo komunikacijos: keliai ir/ar gatvės) sutarčių sąrašas (Konkurso sąlygų 3 priedas), kuriame nurodyta:
- sutarties objektas;
- sutarties sudarymo ir įvykdymo datos;
- užsakovas (pavadinimas, adresas);
- darbų atlikimo vertė eurais.
2) užsakovų pažymos, kuriose būtų informacija, kad svarbiausių darbų atlikimas ir galutiniai rezultatai buvo tinkami.
Pateikiama skaitmeninė dokumento kopija.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Finansavimo šaltinis – Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) lėšos pagal Kelių priežiūros ir plėtros programą ir savivaldybės biudžeto lėšos. Atsižvelgiant į tai, kad perkančioji organizacija kiekvienais metais pasirašo finansavimo sutartį su LAKD, perkančiajai organizacijai reikalingi ilgesni nei 30 k.d. apmokėjimo terminai. Todėl už paslaugas, finansuojamas LAKD, perkančioji organizacija atsiskaitys mokėjimo pavedimu per 3 darbo dienas po lėšų gavimo iš LAKD, bet ne vėliau kaip per 60 k.d. nuo paslaugų suteikimo dienos. Sąskaitos faktūros teikiamos tik elektroniniu būdu. Sutartyje numatyta bauda - 5 proc. pradinės sutarties vertės, delspinigiai - 0,04 % nuo papildomame susitarime numatytų Darbų kainos už kiekvieną uždelstą dieną, bei banko/kredito unijos garantas arba draudimo bendrovės laidavimo raštas, kurio suma - 5 proc. pradinės sutarties vertės.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-02-17
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2022-05-18
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-02-17
Vietos laikas:  09:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Su CVP IS priemonėmis pateiktais tiekėjų pasiūlymais pradinis susipažinimas vyks elektroniniu būdu Viešojo pirkimo komisijos posėdyje.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Dalyviai turi teisę pateikti pretenziją perkančiajai organizacijai Viešųjų pirkimų įstatymo 102 straipsnyje nustatyta tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2022-02-02
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.