Kairių sąvartyno filtrato sutvarkymo paslaugų pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Viešoji įstaiga Šiaulių regiono atliekų tvarkymo centras
145787276
Pramonės g. 15-71
Šiauliai
78137
LT
Asmuo ryšiams: Audrius Čepas
Telefonas: +370 67689402
El. paštas: a.cepas@sratc.lt
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.sratc.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=722990
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Kairių sąvartyno filtrato sutvarkymo paslaugų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

90500000  -  Su atliekomis susijusios paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

1. Pirkimo objektas – Šiaulių miesto uždaryto Kairių sąvartyno filtrato sutvarkymo paslaugos (toliau – Paslaugos).
2. Paslaugas apima filtrato sutvarkymo paslaugos, įskaitant filtrato priėmimą, laboratorinę kontrolę bei jo galutinį sutvarkymą.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 24200.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

90500000  -  Su atliekomis susijusios paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

1. Į Paslaugų teikimo vietą nevalytą filtratą Užsakovas pristatys savo lėšomis.
2. Planuojamo pristatyti nevalyto filtrato preliminarus kiekis – 3 000 m3.
3. Pristatomo filtrato kiekis: ne daugiau kaip 30 m3 per dieną. Vienu atvežimu pristatomas kiekis: ne daugiau kaip 10 m3 (viena autocisterna).
4. Į Paslaugų teikimo vietą (priimtuvą) nevalytas filtratas pristatomas tik Paslaugų teikėjo darbo dienomis ir darbo valandomis iš anksto suderintu laiku.
5. Paslaugų teikėjas gali vykdyti priimamo filtrato laboratorinę kontrolę. Laboratorinės kontrolės dažnį, savo nuožiūra, nustato Paslaugų teikėjas. Paslaugų teikėjas pasilieka teisę tirti kiekvieno vežimo metu pristatyto filtrato užterštumą. Mėginių tyrimų išlaidas apmoka Užsakovas.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 24200.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 13
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą - aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal prie pirkimo dokumentų pridėtą formą. Tikslūs tiekėjų pašalinimo pagrindai pateikti pirkimo dokumentuose.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Nustačius pristatomame filtrate viršnorminę taršą, Užsakovas įsipareigoja sumokėti baudą, kuri apskaičiuojama indeksuojant filtrato tvarkymo kainą tokiu santykiu, kokiu buvo fiksuojamas sutartinių įsipareigojimų viršijimas. Bauda skaičiuojama filtrato kiekiui, išleistam nuo nuotekų mėginio, kuriuo buvo nustatytas viršijimas, paėmimo, iki nuotekų mėginio, kuriuo buvo nustatytas atitikimas Sutartyje nustatytiems reikalavimams, paėmimo.
2. Jei Paslaugų teikėjas ne dėl Užsakovo kaltės nepriima filtrato iš anksto suderintu terminu ar nepagrįstai nevykdo kitų sutartinių įsipareigojimų, Užsakovas, nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų, turi teisę Paslaugų teikėjui taikyti 40,00 Eur (keturiasdešimties eurų, 0 ct) dydžio baudą už kiekvieną pažeidimo faktą ar dieną iki pažeidimo pašalinimo. Baudos sumokėjimas neatleidžia Paslaugų teikėjo nuo tolesnio tinkamo sutartinių įsipareigojimų vykdymo.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-08-18
Vietos laikas:  11:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-08-18
Vietos laikas:  11:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Šiaulių apygardos teismas
Šiauliai
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-08-03

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.