KAIŠIADORIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TERITORIJOS GATVIŲ IR VIEŠŲJŲ ERDVIŲ ŠVIESTUVŲ KEITIMO DARBAI
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Kaišiadorių rajono savivaldybės administracija
188773916
Katedros g. 4, LT-56121 Kaišiadorys
Kaišiadorys
56121
LT
Asmuo ryšiams:
Vilma Valentinavičienė
Telefonas:
+370 34620472
El. paštas:
vilma.valentinaviciene@kaisiadorys.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaisiadorys.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6048
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=674419Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=674419&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
KAIŠIADORIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TERITORIJOS GATVIŲ IR VIEŠŲJŲ ERDVIŲ ŠVIESTUVŲ KEITIMO DARBAI
Nuorodos numeris:
636806
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45310000
-
Elektros instaliacijos montavimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
KAIŠIADORIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TERITORIJOS GATVIŲ IR VIEŠŲJŲ ERDVIŲ ŠVIESTUVŲ KEITIMO DARBAI
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45310000
-
Elektros instaliacijos montavimo darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Kaišiadorių rajono savivaldybės teritorijos gatvių ir viešųjų erdvių apšvietimo atnaujinimo darbai pagal Techninę specifikaciją. Preliminarus montuojamų šviestuvų kiekis 2347 vnt., preliminarus montuojamų gembių kiekis 2347 vnt. Rangovas prieš pradėdamas vykdyti darbus atlieka Kaišiadorių rajono savivaldybės teritorijos gatvių ir viešųjų erdvių apšvietimo inventorizaciją, t. y. tiksliai suskaičiuoja kiek apšvietimo šviestuvų (lempų) reikia pakeisti naujomis kiekvienoje seniūnijoje, suskaičiuoja kiek apšvietimo gembių reikia pakeisti naujomis, visus suskaičiuotus apšvietimo šviestuvų (lempų) ir gembių tikslius kiekius bei numatomų naujai montuojamų šviestuvų galią su DIALux ar DIALux evo skaičiavimu pateikia seniūnui ir juos suderina su seniūnu.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
5
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupių nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Pateikiamas užpildytas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Nereikalaujama
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Rangovas privalo per 10 darbo dienų po Sutarties sudarymo pateikti Užsakovui Sutarties įvykdymo užtikrinimą. Užtikrinimo suma – 5 proc. nuo Sutarties kainos be PVM. Sutarties įvykdymo užtikrinimo sąlygos:
Sutarties įvykdymo užtikrinimas turi būti besąlyginis, neatšaukiamas, pirmo pareikalavimo banko (garanto) arba draudimo bendrovės (draudiko) įsipareigojimas sumokėti Užsakovui jo reikalaujamą sumą.
Kai Rangovas kreipiasi į Užsakovą norėdamas gauti avansą, kartu su išankstinio mokėjimo sąskaita, turi pateikti Pirkėjui avanso užtikrinimą ne mažesnei kaip prašomo avanso dydžio sumai – banko garantiją arba draudimo bendrovės laidavimą.
Avanso užtikrinimas turi galioti Sutarties 35.4 punkte nurodytą terminą arba kol bus grąžintas avansas, tačiau užtikrinimo suma gali būti progresyviai mažinama Rangovo sugrąžintų avanso sumų dydžiais.
Sutarties įvykdymo užtikrinimas turi būti besąlyginis, neatšaukiamas, pirmo pareikalavimo banko (garanto) arba draudimo bendrovės (draudiko) įsipareigojimas sumokėti Užsakovui jo reikalaujamą sumą.
Kai Rangovas kreipiasi į Užsakovą norėdamas gauti avansą, kartu su išankstinio mokėjimo sąskaita, turi pateikti Pirkėjui avanso užtikrinimą ne mažesnei kaip prašomo avanso dydžio sumai – banko garantiją arba draudimo bendrovės laidavimą.
Avanso užtikrinimas turi galioti Sutarties 35.4 punkte nurodytą terminą arba kol bus grąžintas avansas, tačiau užtikrinimo suma gali būti progresyviai mažinama Rangovo sugrąžintų avanso sumų dydžiais.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-11-28
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-11-28
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-11-15
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tiekėjų kvalifikacijos reikalavimuose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |