KAIŠIADORIŲ RAJONO VIETINĖS REIKŠMĖS KELIŲ IR GATVIŲ TIESIMO, REKONSTRUKCIJOS, REMONTO IR PRIEŽIŪROS DARBŲ TECHNINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGOS
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Kaišiadorių rajono savivaldybės administracija
188773916
Katedros g. 4, LT-56121 Kaišiadorys
Kaišiadorys
56121
LT
Asmuo ryšiams:
Vilma Valentinavičienė
Telefonas:
+370 34620472
El. paštas:
vilma.valentinaviciene@kaisiadorys.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaisiadorys.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6048
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=699232Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=699232&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
KAIŠIADORIŲ RAJONO VIETINĖS REIKŠMĖS KELIŲ IR GATVIŲ TIESIMO, REKONSTRUKCIJOS, REMONTO IR PRIEŽIŪROS DARBŲ TECHNINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGOS
Nuorodos numeris:
660457
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
71247000
-
Statybos darbų priežiūra
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
KAIŠIADORIŲ RAJONO VIETINĖS REIKŠMĖS KELIŲ IR GATVIŲ TIESIMO, REKONSTRUKCIJOS, REMONTO IR PRIEŽIŪROS DARBŲ TECHNINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGOS
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71247000
-
Statybos darbų priežiūra
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Techninis prižiūrėtojas privalo:
1. Tikrinti, kad remonto ir priežiūros darbai būtų atliekami pagal Kelių techninio reglamento KTR 1.01:2008 „Automobilių keliai“ ir statybos techninio reglamento STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“ reikalavimus, automobilių kelių dangos konstrukcijos sluoksnių be rišiklių įrengimo taisykles ĮT SBR 19, automobilių kelių dangos konstrukcijos asfalto sluoksnių įrengimo taisykles ĮT ASFALTAS 08, statybos rekomendacijų R 36-01 „Automobilių kelių sankryžos“, kitų Lietuvos Respublikoje galiojančių standartų, normatyvinių statybos techninių dokumentų, taisyklių ir techninių sąlygų reikalavimus;
2. Kontroliuoti darbų metu naudojamų statybos produktų bei įrenginių kokybę ir neleisti jų naudoti, jeigu jie neatitinka normatyvinių statybos techninių dokumentų, normatyvinių darbų saugos ir paskirties dokumentų reikalavimų, taip pat jei nepateikti statybos produktų kokybę patvirtinantys dokumentai;
3. Tikrinti atliktų darbų kokybę bei kiekius, informuoti Užsakovą apie atliktus darbus ir apie visus techninius, gamybinius, organizacinius nesklandumus, susijusius su vykdomais darbais;
4. Kontroliuoti, kad rangovas, vykdantis objekte darbus, laikytųsi darbų atlikimo grafiko;
5. Atlikti naudojamų statybinių medžiagų ir gaminių bandinių paėmimą pagal LST reikalavimus;
6. Inicijuoti ir teikti privalomų kontrolinių laboratorinių tyrimų ir bandinių užsakymo paraiškas akredituotoms laboratorijoms, kurias nurodo Kaišiadorių rajono savivaldybės administracija ir Lietuvos automobilių kelių direkcija;
7. Atlikti kitus statybos techninio reglamento STR 1.06.01:2016 „Statybos darbai. Statinio statybos priežiūra“ ir kituose normatyviniuose statybos techniniuose dokumentuose numatytus techninės priežiūros darbus;
8. Protokoluoti pasitarimus, kuriuose sprendžiami klausimai, susiję su vykdomais objektų darbais;
9. Teikti Užsakovo prašymu mėnesines ataskaitas apie atliktą Objektų darbų techninę priežiūrą;
10. Rangovo pateiktus atliktų darbų aktus pasirašyti per 2 darbo dienas, nurodant pasirašymo datą. Motyvuotai, atsisakius pasirašyti atliktų darbų aktus, surašomas aktas, kuriame išvardijami rangovo atliktų darbų trūkumai ir suderinus su Užsakovu nurodomi terminai jiems pašalinti.
Techninė priežiūrą Teikėjas vykdo pagal Užsakovo pateiktą raštišką užduotį ir/ar Objektų sąrašus. Darbo laikas, reikalingas techninei priežiūrai atlikti, nereglamentuojamas. Darbo laikas turi atitikti darbo sąnaudas reikalingas techninei priežiūrai atlikti pagal reglamentą STR 1.06.01:2016 „Statybos darbai. Statinio statybos priežiūra“ taip pat Užsakovui ir/ar rangovui pakvietus ir suderinus laiką.
Objektų darbų techninės priežiūros suteikimo vieta – Kaišiadorių rajono savivaldybė.
Planuojama rangovų atliktų darbų vertė su PVM vieniems metams yra nuo 1,8 mln. eurų iki 2,5 mln. eurų.
1. Tikrinti, kad remonto ir priežiūros darbai būtų atliekami pagal Kelių techninio reglamento KTR 1.01:2008 „Automobilių keliai“ ir statybos techninio reglamento STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“ reikalavimus, automobilių kelių dangos konstrukcijos sluoksnių be rišiklių įrengimo taisykles ĮT SBR 19, automobilių kelių dangos konstrukcijos asfalto sluoksnių įrengimo taisykles ĮT ASFALTAS 08, statybos rekomendacijų R 36-01 „Automobilių kelių sankryžos“, kitų Lietuvos Respublikoje galiojančių standartų, normatyvinių statybos techninių dokumentų, taisyklių ir techninių sąlygų reikalavimus;
2. Kontroliuoti darbų metu naudojamų statybos produktų bei įrenginių kokybę ir neleisti jų naudoti, jeigu jie neatitinka normatyvinių statybos techninių dokumentų, normatyvinių darbų saugos ir paskirties dokumentų reikalavimų, taip pat jei nepateikti statybos produktų kokybę patvirtinantys dokumentai;
3. Tikrinti atliktų darbų kokybę bei kiekius, informuoti Užsakovą apie atliktus darbus ir apie visus techninius, gamybinius, organizacinius nesklandumus, susijusius su vykdomais darbais;
4. Kontroliuoti, kad rangovas, vykdantis objekte darbus, laikytųsi darbų atlikimo grafiko;
5. Atlikti naudojamų statybinių medžiagų ir gaminių bandinių paėmimą pagal LST reikalavimus;
6. Inicijuoti ir teikti privalomų kontrolinių laboratorinių tyrimų ir bandinių užsakymo paraiškas akredituotoms laboratorijoms, kurias nurodo Kaišiadorių rajono savivaldybės administracija ir Lietuvos automobilių kelių direkcija;
7. Atlikti kitus statybos techninio reglamento STR 1.06.01:2016 „Statybos darbai. Statinio statybos priežiūra“ ir kituose normatyviniuose statybos techniniuose dokumentuose numatytus techninės priežiūros darbus;
8. Protokoluoti pasitarimus, kuriuose sprendžiami klausimai, susiję su vykdomais objektų darbais;
9. Teikti Užsakovo prašymu mėnesines ataskaitas apie atliktą Objektų darbų techninę priežiūrą;
10. Rangovo pateiktus atliktų darbų aktus pasirašyti per 2 darbo dienas, nurodant pasirašymo datą. Motyvuotai, atsisakius pasirašyti atliktų darbų aktus, surašomas aktas, kuriame išvardijami rangovo atliktų darbų trūkumai ir suderinus su Užsakovu nurodomi terminai jiems pašalinti.
Techninė priežiūrą Teikėjas vykdo pagal Užsakovo pateiktą raštišką užduotį ir/ar Objektų sąrašus. Darbo laikas, reikalingas techninei priežiūrai atlikti, nereglamentuojamas. Darbo laikas turi atitikti darbo sąnaudas reikalingas techninei priežiūrai atlikti pagal reglamentą STR 1.06.01:2016 „Statybos darbai. Statinio statybos priežiūra“ taip pat Užsakovui ir/ar rangovui pakvietus ir suderinus laiką.
Objektų darbų techninės priežiūros suteikimo vieta – Kaišiadorių rajono savivaldybė.
Planuojama rangovų atliktų darbų vertė su PVM vieniems metams yra nuo 1,8 mln. eurų iki 2,5 mln. eurų.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis gali būti pratęsta du kartus po 12 mėn.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas turi pateikti užpildytą pirkimo sąlygų priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“ pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. EBVPD pildomas jį įkėlus į interneto svetainę http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ ir užpildžius bei atsiuntus pateikiamas su pasiūlymu. Kiekvienas ūkio subjektų grupės narys ar pasitelkiamas subjektas, kurio pajėgumais dalyvis remiasi, privalo užpildyti ir pasirašyti atskirą EBVPD.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Nereikalaujama
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Teikėjas ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos pateikia Sutarties įvykdymui užtikrinti Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko ar kredito unijos garantiją arba draudimo bendrovės laidavimo draudimo liudijimą. Užtikrinimo vertė apskaičiuojama pagal formulę:
S=K_max∙p_r∙5%
Kur: S – užtikrinimo vertė;
K_max – maksimali planuojama rangovų atliktų darbų vertė su PVM (2,5 mln. Eur.)
p_r - objektų darbų techninės priežiūros įkainis – proc
Delspinigiai.
S=K_max∙p_r∙5%
Kur: S – užtikrinimo vertė;
K_max – maksimali planuojama rangovų atliktų darbų vertė su PVM (2,5 mln. Eur.)
p_r - objektų darbų techninės priežiūros įkainis – proc
Delspinigiai.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-04-28
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-04-28
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
44290
Kaunas
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-03-23
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |