Kapinių (ir kapaviečių) skaitmenizavimo paslauga
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Ignalinos rajono savivaldybės administracija
288768350
Laisvės a. 70, LT-30122 Ignalina
Ignalina
30122
LT
Asmuo ryšiams:
Vita Zabalevičienė
Telefonas:
+370 38654301
El. paštas:
vita@ignalina.lt
Faksas:
+370 38653148
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.ignalina.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6542
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=682724Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=682724&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Kapinių (ir kapaviečių) skaitmenizavimo paslauga
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72000000
-
IT paslaugos: konsultavimas, programinės įrangos kūrimas, internetas ir aptarnavimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
1. Paslaugų teikėjas turės atlikti:
1.1. perduoti licencijas ir įdiegti Sistemą, visiškai atitinkančią šioje techninėje specifikacijoje nurodytus reikalavimus per 3 (tris) mėnesius nuo sutarties įsigaliojimo dienos.
1.2. Atlikti kapinių duomenų skaitmenizacijos darbus 3 etapais.
1.1. perduoti licencijas ir įdiegti Sistemą, visiškai atitinkančią šioje techninėje specifikacijoje nurodytus reikalavimus per 3 (tris) mėnesius nuo sutarties įsigaliojimo dienos.
1.2. Atlikti kapinių duomenų skaitmenizacijos darbus 3 etapais.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 40000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72000000
-
IT paslaugos: konsultavimas, programinės įrangos kūrimas, internetas ir aptarnavimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Ignalinos rajono savivaldybė
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
TECHNINĖ SPECIFIKACIJA
1. Paslaugų teikėjas turės atlikti:
1.1. perduoti licencijas ir įdiegti Sistemą, visiškai atitinkančią šioje techninėje specifikacijoje nurodytus reikalavimus per 3 (tris) mėnesius nuo sutarties įsigaliojimo dienos.
1.2. Atlikti kapinių duomenų skaitmenizacijos darbus 3 etapais.
1. Paslaugų teikėjas turės atlikti:
1.1. perduoti licencijas ir įdiegti Sistemą, visiškai atitinkančią šioje techninėje specifikacijoje nurodytus reikalavimus per 3 (tris) mėnesius nuo sutarties įsigaliojimo dienos.
1.2. Atlikti kapinių duomenų skaitmenizacijos darbus 3 etapais.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Garantinės sistemos priežiūros papildomas terminas metais
/
Lyginamasis svoris:
5
Kaina
-
Lyginamasis svoris:
95
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 40000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Tiekėjų pašalinimo pagrindai numatyti pirkimo dokumentų III skyriuje, Pateikiamos skaitmeninės dokumentų kopijos, t. y. skenuoti dokumentai elektronine forma.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Paslaugų gavėjui pareikalavus, Paslaugų teikėjas moka Paslaugų gavėjui 0,2 proc. dydžio delspinigius nuo Sutartyje nurodytos Pradinės sutarties vertės už kiekvieną pavėluotą dieną, jei Paslaugų teikėjas nesilaiko Sutartyje nurodyto termino ar neištaiso Sistemos klaidų per Sutartyje nustatytus terminus.
Už tinkamai suteiktas Paslaugas Paslaugų gavėjas atsiskaito su Paslaugų teikėju pagal pateiktą PVM sąskaitą faktūrą per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos faktūros gavimo dienos.
Paslaugų teikėjui pareikalavus, paslaugų gavėjas moka Paslaugų teikėjui 0,2 proc. dydžio delspinigius nuo laiku nesumokėtos sumos už kiekvieną pavėluotą dieną, jei nevykdo Sutartyje nustatytų įsipareigojimų nurodytais terminais
Už tinkamai suteiktas Paslaugas Paslaugų gavėjas atsiskaito su Paslaugų teikėju pagal pateiktą PVM sąskaitą faktūrą per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos faktūros gavimo dienos.
Paslaugų teikėjui pareikalavus, paslaugų gavėjas moka Paslaugų teikėjui 0,2 proc. dydžio delspinigius nuo laiku nesumokėtos sumos už kiekvieną pavėluotą dieną, jei nevykdo Sutartyje nustatytų įsipareigojimų nurodytais terminais
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-01-11
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2023-03-10
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-01-11
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Laisvės a. 70, Ignalina
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Kadangi pasiūlymai teikiami tik elektroninėmis priemonėmis, susipažinimo su pasiūlymais Komisijos posėdyje (vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūroje) tiekėjai nedalyvauja ir Perkančioji organizacija neteikia informacijos tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus, pasiūlytas kainas, iki kol bus įvertinti pasiūlymai ir nustatyta pasiūlymų eilė
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Panevėžio apygardos teismas
Elektros g. 9
Panevėžys
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-12-28
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
ne
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |