Kardiomonitorių pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Kauno ligoninė
302583800
Josvainių g. 2
Kaunas
47144
LT
Asmuo ryšiams:
Ignas Šimkevičius
Telefonas:
+370 37422482
El. paštas:
ignas.simkevicius@kkligonine.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunoligonine.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/22248
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=682636Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=682636&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Kardiomonitorių pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
33195000
-
Ligonių stebėsenos sistema
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Kardiomonitorių pirkimas pagal pridedamą techninę specifikaciją.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 168595.04
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Moduliniai paciento monitoriai su centrine stebėjimo stotimi
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
33195000
-
Ligonių stebėsenos sistema
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Modulinis paciento monitorius – 8 Vnt., Transportinis paciento monitorius – 8 Vnt., Centrinė monitoravimo stotis – 1 Kompl., Šalutinio srauto kapnografijos (CO2) modulis – 1 Vnt.
Su pristatymu, sumontavimu, įdiegimu ir personalo apmokymu (apmokymai tiesioginiai, lietuvių kalba, ne mažiau 14 žmonių)
Su pristatymu, sumontavimu, įdiegimu ir personalo apmokymu (apmokymai tiesioginiai, lietuvių kalba, ne mažiau 14 žmonių)
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 90082.64
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
7
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Gyvybinių funkcijų stebėjimo monitoriai su centrine stebėjimo stotimi
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
33195000
-
Ligonių stebėsenos sistema
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Gyvybinių funkcijų stebėjimo monitoriai – 12 Vnt., Centrinė monitoravimo stotis – 1 Vnt.
Su pristatymu, sumontavimu, įdiegimu ir personalo apmokymu (apmokymai tiesioginiai, lietuvių kalba, ne mažiau 14 žmonių)
Su pristatymu, sumontavimu, įdiegimu ir personalo apmokymu (apmokymai tiesioginiai, lietuvių kalba, ne mažiau 14 žmonių)
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 78512.40
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
7
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
Jeigu tiekėjo kvalifikacija dėl teisės verstis atitinkama veikla nebuvo tikrinama arba tikrinama ne visa apimtimi, tiekėjas perkančiajai organizacijai įsipareigoja, kad pirkimo sutartį vykdys tik tokią teisę turintys asmenys. Teisę verstis atitinkama veikla įrodančius dokumentus, jei tokia teisė reikalaujama pagal teisės aktus ir nebuvo patikrinta pasiūlymų vertinimo metu, tiekėjas turi pateikti iki atitinkamų veiklų vykdymo pradžios.
Jeigu tiekėjo kvalifikacija dėl teisės verstis atitinkama veikla nebuvo tikrinama arba tikrinama ne visa apimtimi, tiekėjas perkančiajai organizacijai įsipareigoja, kad pirkimo sutartį vykdys tik tokią teisę turintys asmenys. Teisę verstis atitinkama veikla įrodančius dokumentus, jei tokia teisė reikalaujama pagal teisės aktus ir nebuvo patikrinta pasiūlymų vertinimo metu, tiekėjas turi pateikti iki atitinkamų veiklų vykdymo pradžios.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Taikomi 0,02 % dydžio delspinigiai pagal sutarties projekto 4.2. punkto nuostatas.
Apskaičiuotų delspinigių, nustatytų Sutarties 4.2. punkte, viršijimas 0,7 % Sutarties kainos, nurodytos Sutarties 3.1. punkte, arba Prekės, neatitinkančios Sutarties 1 priede nurodytos techninės specifikacijos, įskaitant Tiekėjo pasiūlytus ekonominio naudingumo vertinimo kriterijų parametrus ir Sutarties 4.6. punkto papunkčiuose nurodytus aplinkosauginius reikalavimus, pristatymas per Sutarties 1.2 punkte nustatytą įsipareigojimų įvykdymo terminą yra laikoma esminiu Sutarties pažeidimu, dėl kurio Sutartis jos vykdymo metu gali būti nutraukta vienašališkai, o Tiekėjas gali būti įtrauktas į Nepatikimų tiekėjų sąrašą. Taip pat, Pirkėjui nutraukus Sutartį ar konkrečią Sutarties dalį dėl esminio Sutarties pažeidimo, Tiekėjas įsipareigoja sumokėti Pirkėjui 10 % dydžio netesybas (baudą) nuo pradinės sutarties vertės be PVM arba nuo konkrečios pirkimo dalies vertės be PVM, nurodytos Sutarties priede Nr. 1.
Apskaičiuotų delspinigių, nustatytų Sutarties 4.2. punkte, viršijimas 0,7 % Sutarties kainos, nurodytos Sutarties 3.1. punkte, arba Prekės, neatitinkančios Sutarties 1 priede nurodytos techninės specifikacijos, įskaitant Tiekėjo pasiūlytus ekonominio naudingumo vertinimo kriterijų parametrus ir Sutarties 4.6. punkto papunkčiuose nurodytus aplinkosauginius reikalavimus, pristatymas per Sutarties 1.2 punkte nustatytą įsipareigojimų įvykdymo terminą yra laikoma esminiu Sutarties pažeidimu, dėl kurio Sutartis jos vykdymo metu gali būti nutraukta vienašališkai, o Tiekėjas gali būti įtrauktas į Nepatikimų tiekėjų sąrašą. Taip pat, Pirkėjui nutraukus Sutartį ar konkrečią Sutarties dalį dėl esminio Sutarties pažeidimo, Tiekėjas įsipareigoja sumokėti Pirkėjui 10 % dydžio netesybas (baudą) nuo pradinės sutarties vertės be PVM arba nuo konkrečios pirkimo dalies vertės be PVM, nurodytos Sutarties priede Nr. 1.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-01-30
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-01-30
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Sąskaita faktūra priimama ir apdorojama vadovaujantis Lietuvos Respublikos finansinės apskaitos įstatymo 6 straipsnio 4 dalimi, išskyrus šio straipsnio 12 dalyje nustatytus atvejus. Elektroninės sąskaitos, atitinkančios Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartą, kurio nuoroda paskelbta 2017 m. spalio 16 d. Komisijos įgyvendinimo sprendime (ES) 2017/1870 dėl nuorodos į Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartą ir sintaksių sąrašo paskelbimo pagal Europos Parlamento ir Tarybos direktyvą 2014/55/ES (OL 2017 L 266, p. 19) (toliau – Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartas) teikiamos Tiekėjo pasirinktomis priemonėmis, o Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standarto neatitinkančios elektroninės sąskaitos faktūros gali būti teikiamos tik naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis. Elektroninė sąskaita faktūra suprantama kaip sąskaita faktūra, išrašyta, perduota ir gauta tokiu elektroniniu formatu, kuris sudaro galimybę ją apdoroti automatiniu ir elektroniniu būdu.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Ginčų nagrinėjimo tvarka nustatyta Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-12-28
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2022 m. gruodžio 13 d. įsakymu Nr. D1-401 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |