Trečiadienis, birželio 18 d.

Kėdės

Mažos vertės skelbimas

Pirkimas atliekamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu

Prekės

I dalis: Perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Biudžetinė įstaiga Žemaičių dailės muziejus
191123113
Parko g. 1,. Plungė
Plungė
LT-90117
LT
Asmuo ryšiams: Giedrė Kungytė
Telefonas: +370 44873147
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://www.zdm.lt/

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=704033
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu

II dalis: Pirkimo objektas ir kita informacija

II.1)

Pavadinimas

Kėdės
II.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

39112000  -  Kėdės
II.3)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Susijusių projektų ir projektų paraiškų, pateiktų sąrašas: 05.4.1-CPVA-R-302-81-004
II.5)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-04-21
Vietos laikas:  11:00

III dalis: Papildoma informacija

III.1)

Papildoma informacija

Tiekėjai prašymus paaiškinti pirkimo dokumentus, pasiūlymus dėl pirkimo dokumentų patikslinimo gali pateikti ne vėliau kaip likus 2 darbo dienoms iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos.
Lėšų šaltinis: Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšos ir savivaldybės biudžeto lėšos įgyvendinant 2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 5 prioriteto „Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir pritaikymas prie klimato kaitos“ Nr.05.4.1-CPVA-R-302 priemonę „Aktualizuoti savivaldybių kultūros paveldo objektus“.
Atsiskaitymo tvarka: apmokėjimas atliekamas per 30 kalendorinių dienų nuo perdavimo-priėmimo akto pasirašymo ir sąskaitos faktūros gavimo dienos.
Avansinis mokėjimas nenumatomas.
Prekių pristatymo terminai: 3 mėn. po sutarties pasirašymo. Į šį terminą nėra įtraukiami šie terminai: 1) terminas, skirtas perkančiajai organizacijai priimti prekes bei patikrinti jų atitikimą perkančiosios organizacijos nustatytiems reikalavimams ir 2) perkančiosios organizacijos nurodytas protingas trūkumų ir (ar) pastabų, išvardintų perdavimo-priėmimo akte, pašalinimo terminas.
Sutarties terminas: 5 mėn.
III.2)

Paskelbimo data

2023-04-14

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.