Keleivinio automobilio pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Grigaičių bendruomenė
301855539
Pergalės g. 52, Grigaičių kaimas
Vilniaus rajonas
11236
LT
Asmuo ryšiams:
Halina Starikovič
Telefonas:
+370 52547245
El. paštas:
halina.star@mail.ru
NUTS kodas:
LT011 -
Vilniaus apskritis
Pagrindinis adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/37755
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=771883Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=771883&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Laisvalaikis, kultūra ir religija
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Keleivinio automobilio pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
34110000
-
Keleiviniai automobiliai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkamas 1 naujas keleivinis automobilis
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
34110000
-
Keleiviniai automobiliai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT011 -
Vilniaus apskritis
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkamas 1 naujas keleivinis automobilis
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
9
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Prekės pristatymo terminas – ne ilgiau kaip 8 (aštuoni) mėnesiai po sutarties pasirašymo su galimybe pratęsti ne daugiau kaip 1 mėnesiui dėl aplinkybių, kurių nei viena iš šalių negalėjo numatyti.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Finansuojama iš projekto „Bendruomeninio verslo plėtra“ Nr. VILN-LEADER-1A-DI-40-1-2023/42VS-PV-23-1-01865-PR001 lėšų.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas) turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD). Pažymų, patvirtinančių tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą, perkančioji organizacija reikalaus iš tiekėjų tik turėdama pagrįstų abejonių dėl šių tiekėjų patikimumo.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Užsakovas už Prekę sumoka tokia tvarka:
1. avansą - iki 20 proc. prekės vertės - ne vėliau kaip per 30 dienų nuo sutarties pasirašymo dienos.
2. likusią dalį- Pardavėjui ją pristačius Sutartyje nurodytu adresu per 30 dienų nuo Užsakovo Prekės perdavimo – priėmimo dokumentų pasirašymo dienos.
Pardavėjas vėluodamas pristatyti prekę sumoka Užsakovui 0,02% prekės kainos dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną. Pavėlavęs pristatyti prekę Užsakovui daugiau kai 30 kalendorinių dienų arba vienašališkai nutraukęs Sutartį dėl nepateisinamos priežasties, sumoka Užsakovui 10,00 % bendros Sutarties objekto kainos dydžio baudą ir atlygina dėl to Užsakovo patirtas pagrįstas išlaidas.
Nepagrįstai uždelsęs atsiskaityti už pateiktas prekę Sutarties 2.2. punkte nurodytu laiku, Pardavėjui pareikalavus, sumoka Pardavėjui 0,02% neapmokėtos prekės kainos dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną.
1. avansą - iki 20 proc. prekės vertės - ne vėliau kaip per 30 dienų nuo sutarties pasirašymo dienos.
2. likusią dalį- Pardavėjui ją pristačius Sutartyje nurodytu adresu per 30 dienų nuo Užsakovo Prekės perdavimo – priėmimo dokumentų pasirašymo dienos.
Pardavėjas vėluodamas pristatyti prekę sumoka Užsakovui 0,02% prekės kainos dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną. Pavėlavęs pristatyti prekę Užsakovui daugiau kai 30 kalendorinių dienų arba vienašališkai nutraukęs Sutartį dėl nepateisinamos priežasties, sumoka Užsakovui 10,00 % bendros Sutarties objekto kainos dydžio baudą ir atlygina dėl to Užsakovo patirtas pagrįstas išlaidas.
Nepagrįstai uždelsęs atsiskaityti už pateiktas prekę Sutarties 2.2. punkte nurodytu laiku, Pardavėjui pareikalavus, sumoka Pardavėjui 0,02% neapmokėtos prekės kainos dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-07-16
Vietos laikas:
13:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2024-10-16
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-07-16
Vietos laikas:
13:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2024-06-28
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |