Kelionių organizavimo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Paslaugos
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
AB Lietuvos paštas
121215587
J. Balčikonio g. 3
Vilnius
03500
LT
Asmuo ryšiams:
Simona Kiūdytė
Telefonas:
+370 60599051
El. paštas:
s.kiudyte@post.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.post.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7088
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=738431Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=738431&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Pašto paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Kelionių organizavimo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
63510000
-
Kelionių agentūrų ir panašios paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo objektas – kelionių agentūros paslaugos Paslaugų gavėjo darbuotojų komandiruotėms iš / į užsienio (-į) organizuoti
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 200000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
63510000
-
Kelionių agentūrų ir panašios paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas – kelionių agentūros paslaugos Paslaugų gavėjo darbuotojų komandiruotėms iš / į užsienio (-į) organizuoti
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 200000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
37
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Reikalavimai dėl tiekėjų ir subtiekėjų (jei taikoma) pašalinimo pagrindų nebuvimo bei jų nebuvimą patvirtinantys dokumentai pateikiami Specialiųjų sąlygų 4 priede.
Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti ekonominės ir finansinės būklės, techninio ir profesinio pajėgumo kvalifikacinius reikalavimus ir, jeigu taikytina, laikytis kokybės vadybos sistemos ir (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartų, nurodytų Specialiųjų sąlygų 5 priede.
Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti tik EBVPD, kurio forma pateikiama Specialiųjų sąlygų 3 priede. Visų pagal Specialiųjų sąlygų 4 ir 5 priedus reikalaujamų dokumentų bus prašoma tik iš to tiekėjo, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus galės būti pripažintas laimėjusiu.
Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti ekonominės ir finansinės būklės, techninio ir profesinio pajėgumo kvalifikacinius reikalavimus ir, jeigu taikytina, laikytis kokybės vadybos sistemos ir (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartų, nurodytų Specialiųjų sąlygų 5 priede.
Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti tik EBVPD, kurio forma pateikiama Specialiųjų sąlygų 3 priede. Visų pagal Specialiųjų sąlygų 4 ir 5 priedus reikalaujamų dokumentų bus prašoma tik iš to tiekėjo, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus galės būti pripažintas laimėjusiu.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Pirkėjas nereikalauja kartu su pasiūlymu pateikti pasiūlymo galiojimo užtikrinimą patvirtinančio dokumento (kaip nustatyta Bendrųjų sąlygų 10 skyriuje), tačiau jei Dalyvis, kuris bus kviečiamas sudaryti pirkimo sutartį, atsisakys ją sudaryti, jis, Pirkėjui pareikalavus, turės sumokėti Pirkėjui 5 proc. dydžio baudą nuo maksimalios pirkimui (jeigu pirkimas skaidomas į dalis, tuomet nuo maksimalios pirkimo daliai skirtos vertės) skirtos vertės (sutarties vertės) (EUR be PVM).
Daugiau informacijos žr. Specialiųjų sąlygų 5.2. p.
Daugiau informacijos žr. Specialiųjų sąlygų 5.2. p.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Už kokybiškas ir laiku suteiktas paslaugas pagal konkretų užsakymą Pirkėjas sumoka Paslaugų teikėjui per 30 kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos faktūros gavimo.
Daugiau informacijos žr. Paslaugų teikimo sutartyje (SS).
Daugiau informacijos žr. Paslaugų teikimo sutartyje (SS).
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Už sutartinių įsipareigojimų nevykdymą Paslaugų teikimo sutartyje numatytos baudos/delspinigiai.
Daugiau informacijos žr. Paslaugų teikimo sutarties (SS) 8 ir 12 skyriuose.
Daugiau informacijos žr. Paslaugų teikimo sutarties (SS) 8 ir 12 skyriuose.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-12-04
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-12-04
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01501
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-11-15
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |