Kintų moksleivių stovyklos rekonstravimo projekto parengimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Šilutės profesinio mokymo centras
190965375
Mokyklos g. 3
Pagryniai
99159
LT
Asmuo ryšiams:
Asta Jonikaitienė
Telefonas:
+370 68787397
El. paštas:
asta.jonikaitiene@silutespmc.lt
NUTS kodas:
LT023 -
Klaipėdos apskritis
Pagrindinis adresas:
https://www.silutespmc.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/11465
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=702021Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=702021&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Kintų moksleivių stovyklos rekonstravimo projekto parengimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
71320000
-
Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Kintų moksleivių stovyklos rekonstravimo projekto parengimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71248000
-
Projektų ir dokumentacijos priežiūra
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT023 -
Klaipėdos apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Kuršių g. 25B, Kintų mstl., Šilutės r. sav.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Kintų moksleivių stovyklos rekonstravimo projekto parengimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos:
1) Tiekėjas turės parengti Kintų moksleivių stovyklos rekonstravimo techninį darbo projektą, apimantį sklypo dalies ~ 4,5 ha teritorijos sutvarkymą ir pastatų bei statinių, esančių šioje teritorijoje rekonstravimą. Gauti statybą leidžiantį dokumentą. Techninio darbo projekto parengimo terminas – 240 kalendorinių dienų. Numatoma galimybė techninio darbo projekto parengimo terminą pratęsti 1 kartą 90 kalendorinių dienų.
2) Vykdyti projekto vykdymo priežiūrą per visą rangos darbų vykdymo laikotarpį nuo rekonstravimo darbų pradžios iki rangos darbų sutarties pabaigos, bet ne ilgiau kaip 36 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo dienos.
1) Tiekėjas turės parengti Kintų moksleivių stovyklos rekonstravimo techninį darbo projektą, apimantį sklypo dalies ~ 4,5 ha teritorijos sutvarkymą ir pastatų bei statinių, esančių šioje teritorijoje rekonstravimą. Gauti statybą leidžiantį dokumentą. Techninio darbo projekto parengimo terminas – 240 kalendorinių dienų. Numatoma galimybė techninio darbo projekto parengimo terminą pratęsti 1 kartą 90 kalendorinių dienų.
2) Vykdyti projekto vykdymo priežiūrą per visą rangos darbų vykdymo laikotarpį nuo rekonstravimo darbų pradžios iki rangos darbų sutarties pabaigos, bet ne ilgiau kaip 36 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo dienos.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Tiekėjo vadovaujančių darbuotojų patirtis
/
Lyginamasis svoris:
10
Kaina
-
Lyginamasis svoris:
90
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
37
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
pirkimo vykdytojas reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.1)
Informacija apie tam tikrą profesiją
Paslaugą gali teikti tik tam tikros profesijos asmenys
Nurodykite atitinkamą įstatymą ar kitą teisės aktą:
Lietuvos Respublikos statybos įstatymas
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Delspinigiai 0,03 proc. Jeigu Tiekėjas nepasiekia / neįgyvendina Ekonominio naudingumo kokybinių kriterijų sprendinių ar nuo jų nukrypsta Sutarties vykdymo metu, Užsakovo reikalavimu Tiekėjui taikoma 1 000,00 Eur bauda. Vėluojant suteikti paslaugas daugiau kaip 1 mėnesį bus taikoma 2 000,00 Eur bauda.
Numatoma, kad Tiekėjui už suteiktas paslaugas bus apmokama ne vėliau kaip per 30 dienų pateikus pasirašytą paslaugų perdavimo – priėmimo aktą ir šiuo pagrindu išrašytą sąskaitą – faktūrą.
Numatoma, kad Tiekėjui už suteiktas paslaugas bus apmokama ne vėliau kaip per 30 dienų pateikus pasirašytą paslaugų perdavimo – priėmimo aktą ir šiuo pagrindu išrašytą sąskaitą – faktūrą.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-04-27
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-04-27
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
VšĮ Šilutės profesinio mokymo centras, 114 kab., Mokyklos g. 3, Pagrynių k., Šilutės r. sav.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai ar jų įgalioti atstovai vokų su pasiūlymais atplėšimo posėdžiuose nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Pasiūlymas turi būti pateiktas tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS, pasiekiamą adresu https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt. Pasiūlymas privalo būti pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu. Pasiūlymai, pateikti popierine forma arba ne pirkimo vykdytojo nurodytomis elektroninėmis priemonėmis, bus atmesti kaip neatitinkantys pirkimo dokumentų reikalavimų.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
H. Manto g. 26
Klaipėda
LT
El. paštas:
klaipedos.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
http://www.klat.lt/lt/klaipedos-apygardos-teismas.html
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-04-05
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)