Klaipėdos miesto Joniškės kapinių tvoros rekonstravimo įrengiant kolumbariumo sienutę (-es) ir aplinkos sutvarkymo techninio darbo projekto parengimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Klaipėdos miesto savivaldybės administracija
188710823
Liepų g. 11
Klaipėda
91502
LT
Asmuo ryšiams:
Živilė Gocentė
Telefonas:
+370 46396104
El. paštas:
zivile.gocente@klaipeda.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.klaipeda.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6627
I.2)
Bendras pirkimas
Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=788687Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=788687&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Klaipėdos miesto Joniškės kapinių tvoros rekonstravimo įrengiant kolumbariumo sienutę (-es) ir aplinkos sutvarkymo techninio darbo projekto parengimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
71320000
-
Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Klaipėdos miesto Joniškės kapinių tvoros rekonstravimo įrengiant kolumbariumo sienutę (-es) ir aplinkos sutvarkymo techninio darbo projekto parengimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos. Perkamos paslaugos apima techninio darbo projekto parengimą, pagal pridedamą Statinio projektavimo užduotį su pakeitimais ir projekto vykdymo priežiūrą per visą statybos laikotarpį iki darbų užbaigimą patvirtinančio dokumento gavimo.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71248000
-
Projektų ir dokumentacijos priežiūra
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Klaipėda
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Klaipėdos miesto Joniškės kapinių tvoros rekonstravimo įrengiant kolumbariumo sienutę (-es) ir aplinkos sutvarkymo techninio darbo projekto parengimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos. Perkamos paslaugos apima techninio darbo projekto parengimą, pagal pridedamą Statinio projektavimo užduotį su pakeitimais ir projekto vykdymo priežiūrą per visą statybos laikotarpį iki darbų užbaigimą patvirtinančio dokumento gavimo.
Išsamesnė perkamų paslaugų informacija ir reikalavimai pateikiami Statinio projektavimo užduotyje su pakeitimais (konkurso sąlygų aprašo 2 priedas).
Išsamesnė perkamų paslaugų informacija ir reikalavimai pateikiami Statinio projektavimo užduotyje su pakeitimais (konkurso sąlygų aprašo 2 priedas).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
19
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Prievolių vykdymo terminas, nustatytas Sutarties 4 p. gali būti pratęstas Paslaugų gavėjo ir Paslaugų teikėjo rašytiniu susitarimu, jeigu atsiranda Sutartyje išvardintos aplinkybės.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti tik Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Pažeidus Sutarties 4 p. nustatytą terminą, moka Paslaugų gavėjui 50 Eur dydžio delspinigius už kiekvieną pavėluotą dieną, iki kol įvykdomos prievolės. Delspinigiai gali būti išskaičiuojami iš Paslaugų teikėjui mokėtinų sumų.
2. Nustatoma 100 Eur vertės bauda už nekokybiškai suteiktas paslaugas, Sutarties 7 p. nurodytų paslaugų netinkamą teikimą, Sutarties 16.1 p., 16.2 p., 16.17 p. numatytų įsipareigojimų pažeidimą ir (ar) kitus Sutarties pažeidimus, kurių neapima Sutarties 19 p., surašant pažeidimo aktą už kiekvieną nustatytą atvejį, perspėjus Paslaugų teikėją el. paštu. Jei paslaugos suteiktos nekokybiškai, Paslaugų gavėjas nustato terminą, per kurį trūkumai turi būti pašalinti, per šį terminą nepašalinus trūkumų, numatyta bauda taikoma pakartotinai.
3. Nustatoma 1000 Eur vertės bauda už kiekvieną Sutarties vykdymo metu pasitelktą, tačiau Sutartyje nustatyta tvarka neišviešintą kitą ūkio subjektą, kurio pajėgumais remiamasi, ir (ar) subteikėją.
2. Nustatoma 100 Eur vertės bauda už nekokybiškai suteiktas paslaugas, Sutarties 7 p. nurodytų paslaugų netinkamą teikimą, Sutarties 16.1 p., 16.2 p., 16.17 p. numatytų įsipareigojimų pažeidimą ir (ar) kitus Sutarties pažeidimus, kurių neapima Sutarties 19 p., surašant pažeidimo aktą už kiekvieną nustatytą atvejį, perspėjus Paslaugų teikėją el. paštu. Jei paslaugos suteiktos nekokybiškai, Paslaugų gavėjas nustato terminą, per kurį trūkumai turi būti pašalinti, per šį terminą nepašalinus trūkumų, numatyta bauda taikoma pakartotinai.
3. Nustatoma 1000 Eur vertės bauda už kiekvieną Sutarties vykdymo metu pasitelktą, tačiau Sutartyje nustatyta tvarka neišviešintą kitą ūkio subjektą, kurio pajėgumais remiamasi, ir (ar) subteikėją.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-11-18
Vietos laikas:
13:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2025-02-18
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-11-18
Vietos laikas:
13:50
Vieta:
Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos patalpose, Liepų g. 11, LT-91502, Klaipėda.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
1. Tiekėjai nedalyvauja susipažinimo su pasiūlymais, pateiktais elektroninėmis priemonėmis, posėdyje.
2. Stebėtojai nėra kviečiami dalyvauti komisijos posėdžiuose.
2. Stebėtojai nėra kviečiami dalyvauti komisijos posėdžiuose.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
H. Manto g. 26
Klaipėda
92131 LT
LT
Telefonas:
+370 46390960
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2024-10-31
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |