Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos reikmėms naudojamų pastatų ir patalpų paprastojo remonto darbai
Mažos vertės skelbimas
Pirkimas atliekamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu
Darbai
I dalis: Perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Klaipėdos miesto savivaldybės administracija
188710823
Liepų g. 11
Klaipėda
91502
LT
Asmuo ryšiams:
Živilė Gocentė
Telefonas:
+370 46396104
El. paštas:
[email protected]
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.klaipeda.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6627
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=719552Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=719552&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
II dalis: Pirkimo objektas ir kita informacija
II.1)
Pavadinimas
Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos reikmėms naudojamų pastatų ir patalpų paprastojo remonto darbai
II.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45453100
-
Atnaujinimo darbai
II.3)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.5)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-07-19
Vietos laikas:
13:00
III dalis: Papildoma informacija
III.1)
Papildoma informacija
Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos reikmėms naudojamų pastatų ir patalpų paprastojo remonto darbai (toliau bendrai – darbai). Pirkimo objektas skaidomas į 2 pirkimo dalis:
I pirkimo dalis – pastato Liepų g. 11, Klaipėda, trečio aukšto tualeto patalpos remonto darbai. Darbų kiekiai, nurodyti konkurso sąlygų aprašo 1 priede, yra preliminarūs. Sutarties vykdymo metu preliminarūs kiekiai gali būti mažinami – minimaliai bus perkama už 20 000 Eur su PVM (arba 16 528,93 Eur be PVM, jei tiekėjas yra ne PVM mokėtojas ar darbai neapmokestinami PVM, ar dėl kitų priežasčių Perkančiosios organizacijos galutinė tiekėjui mokėtina suma bus be PVM) arba gali būti didinami – maksimaliai bus perkama už ne daugiau kaip 25 500 Eur su PVM (arba 21 074,38 Eur be PVM, jei tiekėjas yra ne PVM mokėtojas ar darbai neapmokestinami PVM, ar dėl kitų priežasčių Perkančiosios organizacijos galutinė tiekėjui mokėtina suma bus be PVM).
Išsamesnė perkamų darbų informacija ir reikalavimai pateikiami konkurso sąlygų aprašo 5 priede (Techninė specifikacija I pirkimo daliai).
II pirkimo dalis – pastato Liepų g. 11, Klaipėda, kabinetų remonto darbai bei patalpų S. Šimkaus g. 11, Klaipėda ir Toleikių g. 5, Toleikių k., Klaipėdos r. (Lėbartai) paprastojo remonto darbai. Darbų kiekiai, nurodyti konkurso sąlygų aprašo 1 priede, yra preliminarūs. Sutarties vykdymo metu preliminarūs kiekiai gali būti mažinami – minimaliai bus perkama už 20 000 Eur su PVM (arba 16 528,93 Eur be PVM, jei tiekėjas yra ne PVM mokėtojas ar darbai neapmokestinami PVM, ar dėl kitų priežasčių Perkančiosios organizacijos galutinė tiekėjui mokėtina suma bus be PVM) arba gali būti didinami – maksimaliai bus perkama už ne daugiau kaip 26 450 Eur su PVM (arba 21 859,50 Eur be PVM, jei tiekėjas yra ne PVM mokėtojas ar darbai neapmokestinami PVM, ar dėl kitų priežasčių Perkančiosios organizacijos galutinė tiekėjui mokėtina suma bus be PVM).
Išsamesnė perkamų darbų informacija ir reikalavimai pateikiami konkurso sąlygų aprašo 6 priede (Techninė specifikacija II pirkimo daliai).
I pirkimo dalis – pastato Liepų g. 11, Klaipėda, trečio aukšto tualeto patalpos remonto darbai. Darbų kiekiai, nurodyti konkurso sąlygų aprašo 1 priede, yra preliminarūs. Sutarties vykdymo metu preliminarūs kiekiai gali būti mažinami – minimaliai bus perkama už 20 000 Eur su PVM (arba 16 528,93 Eur be PVM, jei tiekėjas yra ne PVM mokėtojas ar darbai neapmokestinami PVM, ar dėl kitų priežasčių Perkančiosios organizacijos galutinė tiekėjui mokėtina suma bus be PVM) arba gali būti didinami – maksimaliai bus perkama už ne daugiau kaip 25 500 Eur su PVM (arba 21 074,38 Eur be PVM, jei tiekėjas yra ne PVM mokėtojas ar darbai neapmokestinami PVM, ar dėl kitų priežasčių Perkančiosios organizacijos galutinė tiekėjui mokėtina suma bus be PVM).
Išsamesnė perkamų darbų informacija ir reikalavimai pateikiami konkurso sąlygų aprašo 5 priede (Techninė specifikacija I pirkimo daliai).
II pirkimo dalis – pastato Liepų g. 11, Klaipėda, kabinetų remonto darbai bei patalpų S. Šimkaus g. 11, Klaipėda ir Toleikių g. 5, Toleikių k., Klaipėdos r. (Lėbartai) paprastojo remonto darbai. Darbų kiekiai, nurodyti konkurso sąlygų aprašo 1 priede, yra preliminarūs. Sutarties vykdymo metu preliminarūs kiekiai gali būti mažinami – minimaliai bus perkama už 20 000 Eur su PVM (arba 16 528,93 Eur be PVM, jei tiekėjas yra ne PVM mokėtojas ar darbai neapmokestinami PVM, ar dėl kitų priežasčių Perkančiosios organizacijos galutinė tiekėjui mokėtina suma bus be PVM) arba gali būti didinami – maksimaliai bus perkama už ne daugiau kaip 26 450 Eur su PVM (arba 21 859,50 Eur be PVM, jei tiekėjas yra ne PVM mokėtojas ar darbai neapmokestinami PVM, ar dėl kitų priežasčių Perkančiosios organizacijos galutinė tiekėjui mokėtina suma bus be PVM).
Išsamesnė perkamų darbų informacija ir reikalavimai pateikiami konkurso sąlygų aprašo 6 priede (Techninė specifikacija II pirkimo daliai).
III.2)
Paskelbimo data
2023-07-12
III.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose