Kolektyvinių konteinerių aikštelių priežiūros paslauga
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Mažeikių rajono savivaldybės administracija
167371234
Laisvės g. 8
Mažeikiai
89223
LT
Asmuo ryšiams:
Gabrielė Budžienė
Telefonas:
+370 44398226
El. paštas:
gabriele.budziene@mazeikiai.lt
Faksas:
+370 44325844
NUTS kodas:
LT028 -
Telšių apskritis
Pagrindinis adresas:
http://www.mazeikiai.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6203
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=682508Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=682508&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Kolektyvinių konteinerių aikštelių priežiūros paslauga
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
90533000
-
Atliekų aikštelių tvarkymo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
tai pastovi Mažeikių rajono savivaldybės teritorijoje kolektyvinių (bendro naudojimo) konteinerių priežiūra, švaros konteinerių aikštelėse ir 5 m aplink jas užtikrinimas, konteinerių dezinfekcija ir plovimas, atliekų (išskyrus mišrių komunalinių atliekų maišelius ir pakuotes), paliktų prie kolektyvinių konteinerių, atskiras surinkimas ir perdavimas naudotojams, perdirbėjams ar šalintojams teisės aktų nustatyta tvarka. Aptarnaujamų kolektyvinių aikštelių skaičius – apie 135 mieste ir 95 seniūnijose (Sedos sen. 22, Viekšnių sen. 14, Mažeikių apylinkės sen. 13, Židikų sen. 6, Šerkšnėnų sen. 11, Laižuvos sen. 5, Reivyčių sen. 9, Tirkšlių sen. 15).
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 600000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
90533000
-
Atliekų aikštelių tvarkymo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT028 -
Telšių apskritis
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
tai pastovi Mažeikių rajono savivaldybės teritorijoje kolektyvinių (bendro naudojimo) konteinerių priežiūra, švaros konteinerių aikštelėse ir 5 m aplink jas užtikrinimas, konteinerių dezinfekcija ir plovimas, atliekų (išskyrus mišrių komunalinių atliekų maišelius ir pakuotes), paliktų prie kolektyvinių konteinerių, atskiras surinkimas ir perdavimas naudotojams, perdirbėjams ar šalintojams teisės aktų nustatyta tvarka. Aptarnaujamų kolektyvinių aikštelių skaičius – apie 135 mieste ir 95 seniūnijose (Sedos sen. 22, Viekšnių sen. 14, Mažeikių apylinkės sen. 13, Židikų sen. 6, Šerkšnėnų sen. 11, Laižuvos sen. 5, Reivyčių sen. 9, Tirkšlių sen. 15).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 600000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
37
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
su galimybe pratęsti 2 kartus po 12 mėnesių
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
1. Tiekėjai kartu su pasiūlymu turės pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis.
2. Tiekėjo kvalifikacija dėl teisės verstis atitinkama veikla bus tikrinama, tiekėjas perkančiajai organizacijai įsipareigoja, kad pirkimo sutartį vykdys tik tokią teisę turintys asmenys.
2. Tiekėjo kvalifikacija dėl teisės verstis atitinkama veikla bus tikrinama, tiekėjas perkančiajai organizacijai įsipareigoja, kad pirkimo sutartį vykdys tik tokią teisę turintys asmenys.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Perkančioji organizacija apmoka už praėjusį mėnesį suteiktas paslaugas pagal paslaugų teikėjo pateiktą sąskaitą faktūrą, priėmimo-perdavimo aktą ir paslaugų teikimo mėnesio ataskaitą ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo priėmimo-perdavimo akto ir sąskaitos pateikimo datos.
2. Sutarties įvykdymo užtikrinimo suma – 10 (dešimt) % nuo 3 metų sutarties vertės be PVM. Paslaugų teikėjas perkančiajai organizacijai ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų po sutarties pasirašymo pateikia sutarties užtikrinimą 3 (trijų) metų laikotarpiui. Sutarties įvykdymo užtikrinimas turi būti pratęstas kiekvieniems kitiems metams likus ne mažiau kaip 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų iki sutarties įvykdymo užtikrinimo termino pabaigos.
2. Sutarties įvykdymo užtikrinimo suma – 10 (dešimt) % nuo 3 metų sutarties vertės be PVM. Paslaugų teikėjas perkančiajai organizacijai ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų po sutarties pasirašymo pateikia sutarties užtikrinimą 3 (trijų) metų laikotarpiui. Sutarties įvykdymo užtikrinimas turi būti pratęstas kiekvieniems kitiems metams likus ne mažiau kaip 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų iki sutarties įvykdymo užtikrinimo termino pabaigos.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-01-31
Vietos laikas:
08:15
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2023-04-30
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-01-31
Vietos laikas:
08:15
Vieta:
Laisvės g. 8, Mažeikiai
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimas su CVP IS sistemoje gautais pasiūlymais vyksta Komisijos posėdyje. Tiekėjai komisijos posėdžiuose nedalyvauja. Susipažinimo su pasiūlymais atplėšimo posėdžiuose turi teisę dalyvauti viešuosius pirkimus kontroliuojančių institucijų atstovai, PO ar jos įgaliotojo subjekto pakviesti ekspertai. Į Komisijos posėdį stebėtojai nebus kviečiami.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Šiaulių apygardos teismas
Dvaro g. 83
Šiauliai
LT-76299
LT
Telefonas:
+370 65216037
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-12-27
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Pasiūlymų vertinimo kriterijuose
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |