Komunalinių atliekų sraute susidarančių pakuočių atliekų rūšiuojamojo surinkimo Širvintų rajono savivaldybės teritorijoje ir jų vežimo paslaugos

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Širvintų rajono savivaldybės administracija
188722373
Vilniaus g. 61
Širvintos
19120
LT
Asmuo ryšiams: Aušra Mažulienė
Telefonas: +370 38253372
Faksas: +370 38230270
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.sirvintos.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=703453
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Komunalinių atliekų sraute susidarančių pakuočių atliekų rūšiuojamojo surinkimo Širvintų rajono savivaldybės teritorijoje ir jų vežimo paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

90511000  -  Atliekų rinkimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Komunalinių atliekų sraute susidarančių pakuočių atliekų rūšiuojamojo surinkimo Širvintų rajono savivaldybės teritorijoje ir jų vežimo paslaugos
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 1084000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

90511000  -  Atliekų rinkimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Širvintų rajono savivaldybės teritorija
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Širvintų rajono savivaldybės administracija numato įsigyti komunalinių atliekų sraute susidarančių pakuočių atliekų rūšiuojamojo surinkimo Širvintų rajono savivaldybės teritorijoje ir jų vežimo paslaugas. Perkamų paslaugų apibūdinimas, savybės ir apimtys nustatytos techninėje specifikacijoje (konkurso sąlygų 2 priedas).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 1084000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 61
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Paslaugų teikimo terminas gali būti pratęstas vieną kartą 12 mėnesių laikotarpiui.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, deklaruodamas, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų teikiant pasiūlymą turi pateikti užpildytą EBVPD (konkurso sąlygų 3 priedas) pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. Atskirą EBVPD pildo: tiekėjas; kiekvienas tiekėjų grupės narys (jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė); kiekvienas ūkio subjektas, jeigu tiekėjas remiasi jo pajėgumais, kad atitiktų reikalavimus tiekėjams. Pirkime taikomi pašalinimo pagrindai ir informacija, kokie dokumentai pagrindžia pašalinimo pagrindų nebuvimą, pateikti Konkurso sąlygose.
Tiekėjas turi turėti teisę verstis atliekų surinkimo ir vežimo veikla (atliekų kodai: 20 01 02 – stiklas, 20 01 01 – popierius ir kartonas, 20 01 39 - plastikas, 20 01 99 - kitaip neapibrėžtos frakcijos). Reikalaujamos veiklos teisinis pagrindas: Atliekų tvarkymo taisyklių 33 p. Pateikiama: Perkančioji organizacija naudodamasi Atliekų tvarkytojų valstybės registro (ATVR) (https://atvr.am.lt/) duomenimis, patikrins atitiktį nustatytam reikalavimui. Tiekėjai iš užsienio privalo būti registruoti šiame registre Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatyta tvarka.
Tiekėjas turi turėti teisę verstis krovinių vežimo vidaus maršrutais veikla. Reikalaujamos veiklos teisinis pagrindas: Lietuvos Respublikos kelių transporto kodekso 8 str. Pateikiama: Lietuvos transporto saugos administracijos (buv. Valstybinė kelių transporto inspekcija) prie Susisiekimo ministerijos nustatyta tvarka išduota licencija, įrodanti tiekėjui suteiktą teisę verstis krovinių vežimu vidaus maršrutais. Tiekėjai iš užsienio privalo būti licencijuoti Lietuvos transporto saugos administracijos (buv. Valstybinė kelių transporto inspekcija) prie Susisiekimo ministerijos nustatyta tvarka.
Tiekėjas yra įrašytas į tvarkytojų turinčių teisę išduoti pakuočių atliekų sutvarkymą įrodančius dokumentus sąrašą. Reikalaujamos veiklos teisinis pagrindas: Lietuvos Respublikos atliekų tvarkymo įstatymo 34-31 str. Pateikiama: Perkančioji organizacija naudodamasi Aplinkos apsaugos agentūros skelbiamais duomenimis (https://aaa.lrv.lt/lt/veiklos-sritys/atliekos/atlieku-tvarkytojai/atlieku-tvarkytojai-turintys-teise-israsyti-gaminiu-ir-ar-pakuociu-atlieku-sutvarkyma-irodancius-dokumentus), patikrins atitiktį nustatytam reikalavimui. Tiekėjai iš užsienio privalo būti registruoti šiame sąraše teisės aktų nustatyta tvarka.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Pagal sutartį teikiamos Paslaugos yra apmokamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2022 m. balandžio 29 d. įsakymu Nr. D1-123 ,,Dėl pakuočių atliekų, susidarančių komunalinių atliekų sraute, rūšiuojamojo surinkimo ir vežimo paslaugos teikimo būtinųjų reikalavimų ir pakuočių atliekų tvarkymo organizavimo ir finansavimo sutarties būtinųjų sąlygų patvirtinimo“ nustatyta tvarka. Apmokėjimas už suteiktas Paslaugas Paslaugų teikėjui vykdomas PATOF sutartyje nurodytomis sąlygomis ir terminais.
Paslaugų teikėjui už sutarties pažeidimus taikomos sutartyje numatytos baudos.
Paslaugų teikėjas privalo per 10 darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos savo sąskaita pateikti besąlyginį Sutarties įvykdymo užtikrinimą – užstatą arba banko garantiją.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-05-18
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 4  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-05-18
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Širvintų rajono savivaldybės administracija, Vilniaus g. 61, Širvintos
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai nedalyvauja pradinio susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje, komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Ginčų nagrinėjimo tvarka nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)

Paskelbimo data

2023-04-12

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.