Koncertinis fortepijonas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Plungės rajono savivaldybės kultūros centras
191123266
Senamiesčio a. 3, Plungė
Plungė
LT-90162
LT
Asmuo ryšiams: Gražina Baužienė
Telefonas: +370 44820400
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://plungeskc.lt/

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=759906
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Koncertinis fortepijonas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

37300000  -  Muzikos instrumentai ir jų dalys
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkamas koncertinis fortepijonas. Fortepijonas naujas, nenaudotas. Skirtas kultūrinės veiklos procesui, tinkamas groti koncertų salėje Reikalingas universalaus tembro instrumentas skirtingų epochų ir žanrų meniniam interpretavimui
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 99173.55  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

37300000  -  Muzikos instrumentai ir jų dalys
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Senamiesčio a. 3, Plungė
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkamas koncertinis fortepijonas. Fortepijonas naujas, nenaudotas. Skirtas kultūrinės veiklos procesui, tinkamas groti koncertų salėje Reikalingas universalaus tembro instrumentas skirtingų epochų ir žanrų meniniam interpretavimui
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  Kokybiniai pranašumai  /  Lyginamasis svoris:  40
Kaina  -  Lyginamasis svoris:  60
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 99173.55  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 4
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Yra galimybė pratęsti sutartį 1 kartą ir ne ilgesniam kaip 30 kalendorinių dienų laikotarpiui.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas su pirkimo dokumentais pateikdamas EBVPD, patvirtina, kad jis atitinka nustatytus Reikalavimus Tiekėjui. Kartu su pasiūlymu patvirtinančių dokumentų teikti neprivaloma. Pirkimo Komisija ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio tiekėjo (ūkio subjektų, kurių pajėgumais tiekėjas remiasi ir subtiekėjų – jei taikoma) nereikalauja pateikti dokumentų, patvirtinančių nustatytų pašalinimo pagrindų nebuvimą, išskyrus atvejus, kai ji turi pagrįstų abejonių dėl jo patikimumo.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Su Tiekėju už laiku patiektas kokybiškas ir Sutarties reikalavimus atitinkančias Prekes atsiskaitoma per 30 dienų nuo galutinio Prekių priėmimo – perdavimo akto pasirašymo ir sąskaitos faktūros pateikimo dienos. Atsižvelgiant į valstybės biudžeto fondo lėšų apskaitos ypatumus, nurodytas mokėjimo terminas gali būti ilgesnis, tačiau negali viršyti 60 kalendorinių dienų.
Vykdant pirkimo sutartį, sąskaitos faktūros teikiamos tik elektroniniu būdu. Perkančioji organizacija elektronines sąskaitas faktūras priima ir apdoroja naudodamasis informacinės sistemos „E.sąskaita“ priemonėmis, išskyrus atvejus, kai mobilizacijos, karo ir nepaprastosios padėties atveju yra CVP IS ar informacinės sistemos „E.sąskaita“ pažeidimų, dėl kurių negalima perkančiosios organizacijos ir tiekėjo bendravimas ir keitimasis informacija naudojantis šiomis sistemomis.
Sutarties tinkamas įvykdymas yra užtikrintas netesybomis – 5 proc. bauda nuo Sutartyje numatytos Pradinės sutarties vertės (be PVM).

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-04-30
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-04-30
Vietos laikas:  09:00
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Pirminis susipažinimas su CVP IS priemonėmis pateiktais Tiekėjų pasiūlymais vyks naudojantis elektroninėmis priemonėmis neanksčiau kaip skelbime apie pirkimą nurodytą datą. Susipažįstama su gautais pasiūlymais bus dviem etapais. Pirmame etape bus susipažįstama su A techniniais pasiūlymų duomenimis ir kita informacija bei dokumentais, antrame – su B pasiūlymo dalimi, kurioje nurodytos kainos.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)

Papildoma informacija

Teikti pasiūlymus dėl pirkimo dokumentų patikslinimų ir kreiptis dėl pirkimo dokumentų paaiškinimo ar kreiptis dėl papildomos informacijos susijusios su pirkimo dokumentais į pirkimo Komisiją galima nevėliau kaip prieš 6 dienas iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos.
Prekių pristatymo terminai: 3 mėnesiai nuo sutarties įsigaliojimo su galimybe pratęsti pristatymo terminą ne ilgesniam kaip 30 kalendorinių dienų laikotarpiui.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Herkaus Manto g. 26
Klaipėda
92131
LT
Telefonas: +370 46390960
Interneto adresas: https://klat.teismas.lt/

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūros ir terminai nustatyti Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje
VI.5)

Paskelbimo data

2024-04-18
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.