Koncertinis fortepijonas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Plungės rajono savivaldybės kultūros centras
191123266
Senamiesčio a. 3, Plungė
Plungė
LT-90162
LT
Asmuo ryšiams:
Gražina Baužienė
Telefonas:
+370 44820400
El. paštas:
grazina.bauziene@plunge.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://plungeskc.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6512
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=759906Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=759906&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Koncertinis fortepijonas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
37300000
-
Muzikos instrumentai ir jų dalys
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkamas koncertinis fortepijonas. Fortepijonas naujas, nenaudotas. Skirtas kultūrinės veiklos procesui, tinkamas groti koncertų salėje Reikalingas universalaus tembro instrumentas skirtingų epochų ir žanrų meniniam interpretavimui
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 99173.55
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
37300000
-
Muzikos instrumentai ir jų dalys
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Senamiesčio a. 3, Plungė
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkamas koncertinis fortepijonas. Fortepijonas naujas, nenaudotas. Skirtas kultūrinės veiklos procesui, tinkamas groti koncertų salėje Reikalingas universalaus tembro instrumentas skirtingų epochų ir žanrų meniniam interpretavimui
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Kokybiniai pranašumai
/
Lyginamasis svoris:
40
Kaina
-
Lyginamasis svoris:
60
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 99173.55
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
4
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Yra galimybė pratęsti sutartį 1 kartą ir ne ilgesniam kaip 30 kalendorinių dienų laikotarpiui.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas su pirkimo dokumentais pateikdamas EBVPD, patvirtina, kad jis atitinka nustatytus Reikalavimus Tiekėjui. Kartu su pasiūlymu patvirtinančių dokumentų teikti neprivaloma. Pirkimo Komisija ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio tiekėjo (ūkio subjektų, kurių pajėgumais tiekėjas remiasi ir subtiekėjų – jei taikoma) nereikalauja pateikti dokumentų, patvirtinančių nustatytų pašalinimo pagrindų nebuvimą, išskyrus atvejus, kai ji turi pagrįstų abejonių dėl jo patikimumo.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Su Tiekėju už laiku patiektas kokybiškas ir Sutarties reikalavimus atitinkančias Prekes atsiskaitoma per 30 dienų nuo galutinio Prekių priėmimo – perdavimo akto pasirašymo ir sąskaitos faktūros pateikimo dienos. Atsižvelgiant į valstybės biudžeto fondo lėšų apskaitos ypatumus, nurodytas mokėjimo terminas gali būti ilgesnis, tačiau negali viršyti 60 kalendorinių dienų.
Vykdant pirkimo sutartį, sąskaitos faktūros teikiamos tik elektroniniu būdu. Perkančioji organizacija elektronines sąskaitas faktūras priima ir apdoroja naudodamasis informacinės sistemos „E.sąskaita“ priemonėmis, išskyrus atvejus, kai mobilizacijos, karo ir nepaprastosios padėties atveju yra CVP IS ar informacinės sistemos „E.sąskaita“ pažeidimų, dėl kurių negalima perkančiosios organizacijos ir tiekėjo bendravimas ir keitimasis informacija naudojantis šiomis sistemomis.
Sutarties tinkamas įvykdymas yra užtikrintas netesybomis – 5 proc. bauda nuo Sutartyje numatytos Pradinės sutarties vertės (be PVM).
Vykdant pirkimo sutartį, sąskaitos faktūros teikiamos tik elektroniniu būdu. Perkančioji organizacija elektronines sąskaitas faktūras priima ir apdoroja naudodamasis informacinės sistemos „E.sąskaita“ priemonėmis, išskyrus atvejus, kai mobilizacijos, karo ir nepaprastosios padėties atveju yra CVP IS ar informacinės sistemos „E.sąskaita“ pažeidimų, dėl kurių negalima perkančiosios organizacijos ir tiekėjo bendravimas ir keitimasis informacija naudojantis šiomis sistemomis.
Sutarties tinkamas įvykdymas yra užtikrintas netesybomis – 5 proc. bauda nuo Sutartyje numatytos Pradinės sutarties vertės (be PVM).
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-04-30
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-04-30
Vietos laikas:
09:00
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Pirminis susipažinimas su CVP IS priemonėmis pateiktais Tiekėjų pasiūlymais vyks naudojantis elektroninėmis priemonėmis neanksčiau kaip skelbime apie pirkimą nurodytą datą. Susipažįstama su gautais pasiūlymais bus dviem etapais. Pirmame etape bus susipažįstama su A techniniais pasiūlymų duomenimis ir kita informacija bei dokumentais, antrame – su B pasiūlymo dalimi, kurioje nurodytos kainos.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
Teikti pasiūlymus dėl pirkimo dokumentų patikslinimų ir kreiptis dėl pirkimo dokumentų paaiškinimo ar kreiptis dėl papildomos informacijos susijusios su pirkimo dokumentais į pirkimo Komisiją galima nevėliau kaip prieš 6 dienas iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos.
Prekių pristatymo terminai: 3 mėnesiai nuo sutarties įsigaliojimo su galimybe pratęsti pristatymo terminą ne ilgesniam kaip 30 kalendorinių dienų laikotarpiui.
Prekių pristatymo terminai: 3 mėnesiai nuo sutarties įsigaliojimo su galimybe pratęsti pristatymo terminą ne ilgesniam kaip 30 kalendorinių dienų laikotarpiui.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Herkaus Manto g. 26
Klaipėda
92131
LT
Telefonas:
+370 46390960
El. paštas:
klaipedos.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
https://klat.teismas.lt/
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūros ir terminai nustatyti Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje
VI.5)
Paskelbimo data
2024-04-18
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |