Konsultacinės paslaugos, skirtos Multidimensinės šeimos terapijos programos įgyvendinimo priežiūrai atlikti
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Socialinių paslaugų priežiūros departamentas prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
191717258
A. Vivulskio g. 13
Vilnius
03162
LT
Asmuo ryšiams:
Indrė Krinickienė
Telefonas:
+370 65882264
El. paštas:
indre.krinickiene@sppd.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.sppd.lrv.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5626
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=790998Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=790998&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Socialinė apsauga
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Konsultacinės paslaugos, skirtos Multidimensinės šeimos terapijos programos įgyvendinimo priežiūrai atlikti
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
85312300
-
Patarimų ir konsultacinės paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkamos konsultacinės paslaugos, skirtos Multidimensinės šeimos terapijos
programos įgyvendinimo priežiūrai atlikti.
programos įgyvendinimo priežiūrai atlikti.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
85312300
-
Patarimų ir konsultacinės paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkamos konsultacinės paslaugos, skirtos Multidimensinės šeimos terapijos
programos įgyvendinimo priežiūrai atlikti. Maksimalus paslaugų skaičius 1
(vienos) preliminariosios paslaugų sutarties galiojimo metu – 960 (devyni šimtai
šešiasdešimt) valandų. Preliminariosios sutartys bus sudaromos su dviem tiekėjais. Abiejų sudarytų preliminariųjų sutarčių galiojimo metu maksimalus paslaugų kiekis - 1920 valandų.
programos įgyvendinimo priežiūrai atlikti. Maksimalus paslaugų skaičius 1
(vienos) preliminariosios paslaugų sutarties galiojimo metu – 960 (devyni šimtai
šešiasdešimt) valandų. Preliminariosios sutartys bus sudaromos su dviem tiekėjais. Abiejų sudarytų preliminariųjų sutarčių galiojimo metu maksimalus paslaugų kiekis - 1920 valandų.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Pabaiga:
2025-12-31
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pašalinimo pagrindai, jų nebuvimą patvirtinantys dokumentai nurodyti konkurso sąlygų 3 priede „Tiekėjų pašalinimo pagrindai“. Pašalinimo pagrindai taikomi tiekėjui (kai pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė – visiems tos grupės nariams) ir ūkio subjektams, kurių pajėgumais tiekėjas remiasi. Pirkime dalyvaujantis Tiekėjas (kai pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė – visi tos grupės nariai) ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais tiekėjas remiasi, turi įrodyti, kad nėra pagrindo jų pašalinti iš pirkimo. Tiekėjas kartu su pasiūlymu, taip pat kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais tiekėjas remiasi, privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD). EBVPD forma prieinama ir pildoma adresu: http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Numatyti 0,02 (dviejų šimtųjų) proc. dydžio delspinigiai nuo sumos, kuriai neįvykdyti įsipareigojimai, už kiekvieną uždelstą įvykdyti įsipareigojimus dieną.
2. Sutartį nutraukus dėl Tiekėjo kaltės, Pirkėjui (Užsakovui) mokama 10 (dešimt) proc. dydžio bauda nuo bendros Sutarties kainos.
2. Sutartį nutraukus dėl Tiekėjo kaltės, Pirkėjui (Užsakovui) mokama 10 (dešimt) proc. dydžio bauda nuo bendros Sutarties kainos.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.3)
Informacija apie preliminariąją sutartį arba dinaminę pirkimo sistemą
Viešasis pirkimas susijęs su preliminariosios sutarties sudarymu
Preliminarioji sutartis su keliais veiklos vykdytojais
Numatomas didžiausias preliminariosios sutarties dalyvių skaičius:
2
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-12-10
Vietos laikas:
15:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-12-10
Vietos laikas:
15:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2024-11-19
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |