Kunigiškių gatvės rekonstravimo, Palangoje, darbų pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Palangos miesto savivaldybės administracija
125196077
Vytauto g. 112
Palanga
00153
LT
Asmuo ryšiams: Vaidotas Kaklys
Telefonas: +370 46041407
El. paštas: vps@palanga.lt
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://www.palanga.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=769158
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Kunigiškių gatvės rekonstravimo, Palangoje, darbų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45233120  -  Kelių tiesimo darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Darbai atliekami vadovaujantis „Kunigiškių gatvės rekonstravimo, Palangoje“ techniniu darbo projektu Nr. AT-21S-1808-02-TDP, parengtu UAB „Atamis“ projekto vadovo Rimvydo Juodkos, atestato Nr. 30394.
Rekonstruojamo ruožo ilgis – 1,117 km, plotis – 6 m, gatvės apšvietimo tinklai – 1,382 km, vandentiekis – 0,373 km, lietaus nuotekos – 1,243 km.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45233120  -  Kelių tiesimo darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Kunigiškių g., Palanga
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

1. Darbai atliekami vadovaujantis „Kunigiškių gatvės rekonstravimo, Palangoje“ techniniu darbo projektu Nr. AT-21S-1808-02-TDP, parengtu UAB „Atamis“ projekto vadovo Rimvydo Juodkos, atestato Nr. 30394.
Rekonstruojamo ruožo ilgis – 1,117 km, plotis – 6 m, gatvės apšvietimo tinklai – 1,382 km, vandentiekis – 0,373 km, lietaus nuotekos – 1,243 km.
2. Pirkimas į dalis neskaidomas. Su rangovu bus pasirašomos dvi sutartys:
a) Kunigiškių gatvės rekonstravimo, Palangoje – gatvės, apšvietimo tinklų, ryšių, paviršinių nuotekų statybos darbams sutartis su pasiūlyta kaina bus pasirašoma su užsakovu Palangos miesto savivaldybės administracija;
Pirkimui skirtų lėšų suma: 3 006 611,57 Eur be PVM; 3 638 000,00 Eur su PVM.
b) Kunigiškių gatvės rekonstravimo, Palangoje – vandentiekio tinklų D110, 0,373 km statybos darbams su rangovu bus pasirašoma atskira darbų sutartis su pasiūlyta kaina su užsakovu UAB „Palangos vandenys“.
Pirkimui skirtų lėšų suma: 45 000,00 Eur be PVM; 54 450,00 Eur su PVM.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 24
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Ne daugiau kaip 12 mėnesių
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pateikiamas užpildytas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Tiekėjas per 7 d d nuo sutarties pasirašymo dienos privalo pateikti Sutarčių įvykdymo užtikrinimui abiems užsakovams-Lietuvoje ar užsienyje registruoto banko ar kredito įstaigos garantiją ar draudimo bendrovės laidavimą 5 proc. dydžio (be PVM) nuo pasiūlymo dalies sumos.
2. Už darbus apmokama iš AB „Via Lietuva“ bei Palangos m sav biudžeto lėšų dalimis pagal iki einamojo mėn 21 d gautus atsiskaitymo dok (atliktų darbų ar paslaugų aktus, atliktų darbų ir išlaidų apmokėjimo pažymas, PVM sąskaitas faktūras) ne vėliau kaip per 30 k d;
3. Už vandentiekio tinklų rekonstravimo darbus apmokama UAB „Palangos vandenys“ lėšomis per 30 k d;
4. galutinis rangovo faktiškai atliktų statybos darbų įvertinimas ir atsiskaitymas atliekamas remiantis kontrolinių bandymų rezultatais ir geodezinėmis išpildomosiomis nuotraukomis.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-07-08
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-07-08
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Palangos miesto savivaldybės administracija, 213 kab., Vytauto g. 112, Palanga

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

1.Sutartys įsigalioja, kai jas pasirašo visos sutarčių šalys ir rangovas pateikia užsakovams: sutarčių įvykdymo užtikrinimus, su užsakovais suderintus kalendorinius darbų atlikimo grafikus. Sutarčių įvykdymo užtikrinimai ir su užsakovais suderinti kalendoriniai darbų atlikimo grafikai turi būti pateikti ne vėliau nei per 7 darbo dienas nuo sutarčių pasirašymo dienos;
2. Sutarčių pabaiga 24 mėn. nuo sutarčių pasirašymo;
3. Darbus atlikti rangovas privalo per 23 mėnesius nuo sutarčių įsigaliojimo dienos;
AB ESO projekto dalių korektūras rangovas privalo atlikti per 2 mėnesius nuo sutarčių (su Palangos miesto savivaldybės administracija) įsigaliojimo dienos;
Darbų pabaiga bus laikomas momentas, kai bus atlikti sutartyse numatyti statybos darbai, ištaisyti defektai, parengtos statinių geodezinės išpildomosios nuotraukos, požeminių tinklų išpildomosios geodezinės nuotraukos, žemės sklypų kadastrinių matavimų bylos, suderintos su valstybinę žemę valdančia institucija, statinių kadastrinių matavimų bylos suderintos su VĮ Registrų centru, atliktos statybos užbaigimo bei įregistravimo nekilnojamojo turto registre procedūros ir užsakovams perduoti visi STR 1.05.01:2017 „Statybą leidžiantys dokumentai. Statybos užbaigimas. Statybos sustabdymas. Savavališkos statybos padarinių šalinimas. Statybos pagal neteisėtai išduotą statybą leidžiantį dokumentą padarinių šalinimas“ V skyriuje nurodyti ir su tuo susiję dokumentai bei pasirašomas Rangovo užbaigtų statybos darbų perdavimo statytojui aktai.
4. Užsakovas gali tiesiogiai atsiskaityti su subrangovais už jų atliktas/-us paslaugas/darbus. Subrangovui raštu pateikus prašymą pasinaudoti tiesioginio atsiskaitymo galimybe, sudaroma trišalė sutartis tarp Užsakovo, Rangovo ir jo subrangovo, nustatanti tiesioginio atsiskaitymo su subrangovu tvarką, atsižvelgiant į pirkimo dokumentuose, Sutartyje ir subrangos sutartyje nustatytus reikalavimus. Rangovas turi teisę prieštarauti nepagrįstiems mokėjimams subrangovui trišalėje sutartyje nustatyta tvarka.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
92131
LT
Telefonas: +370 46390960

VI.5)

Paskelbimo data

2024-06-12

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.