Kupiškio vaikų lopšelio-darželio „Obelėlė“ pastato, P. Mažylio g. 16, Kupiškyje, modernizavimas siekiant padidinti pastato energinį efektyvumą

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Kupiškio rajono savivaldybės administracija
188774975
Vytauto g. 2
Kupiškis
40115
LT
Asmuo ryšiams: Rita Meškienė
Telefonas: +370 45935614
Faksas: +370 45935510
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kupiskis.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=684486
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Kupiškio vaikų lopšelio-darželio „Obelėlė“ pastato, P. Mažylio g. 16, Kupiškyje, modernizavimas siekiant padidinti pastato energinį efektyvumą
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45210000  -  Pastatų statybos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Kupiškio vaikų lopšelio-darželio „Obelėlė“ pastato, P. Mažylio g. 16, Kupiškyje, modernizavimo, siekiant padidinti pastato energinį efektyvumą, darbų ir(ar) paslaugų savybės nustatytos pateiktoje Techninėje užduotyje, Energijos vartojimo audito ataskaitoje – konkurso sąlygų 1 priede Techninė specifikacija .
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45210000  -  Pastatų statybos darbai
71220000  -  Architektūrinio projektavimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
P. Mažylio g. 16, Kupiškio m.
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Numatoma pastato atnaujinimo (modernizavimo) priemonė pagal Energijos vartojimo audito ataskaitos 1 paketą. Atliekami darbai: vadovaujantis STR 1.04.04:2017 „Statinio projektavimas, projekto ekspertizė“ parengti Techninį darbo projektą pagal pateiktą techninę užduotį, jį koreguoti pagal gautas ekspertizės pastabas (jei tokių bus) bei tinkamai parengtą Techninį darbo projektą perduoti perkančiajai organizacijai, atlikti paprastojo remonto darbus pagal parengtą ir suderintą Techninį darbo projektą, vykdyti projekto vykdymo priežiūrą per visą paprastojo remonto darbų atlikimo terminą, po remonto darbų kadastrinių matavimų atlikimas ir nekilnojamojo daikto kadastrinių matavimų bylos parengimas (patikslinimas), pabaigtų darbų vykdomosios dokumentacijos perdavimas perkančiajai organizacijai, o taip pat visi reikalingi matavimo, išbandymų, defektų ištaisymo, valymo darbai ir visi kiti darbai, kurie yra reikalingi, kad būtų pasirašytas darbų priėmimo-perdavimo aktas.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 24
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Šalių raštišku susitarimu ir dėl nenumatytų aplinkybių, kurios susidarė ne dėl tiekėjo kaltės, paprastojo remonto darbų atlikimo terminas gali būti pratęstas vieną kartą ne ilgesniam, nei 1 mėnesio terminui.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, kiekvienas ūkio subjektų grupės narys ir kiekvienas subrangovas ar kitas ūkio subjektas, kurio pajėgumais remiamasi, privalo atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo ir turi pateikti užpildytą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“ pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. EBVPD pildomas jį įkėlus į Europos Komisijos interneto svetainę https://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/filter?lang=lt ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu. EBVPD pildymo rekomendacijos pateiktos http://vpt.lrv.lt/lt/naujienos/ebvpd-pildymo-rekomendacijos.
Jei bendrą pasiūlymą pateikia ūkio subjektų grupė, EBVPD pildo kiekvienas grupės narys atskirai. Subteikėjas, kurio pajėgumais tiekėjas remiasi turi užpildyti ir pateikti EBVPD.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Pirkimo sutarties įvykdymas užtikrinamas netesybomis (bauda). Jei Rangovas neįvykdytų sutartyje numatytų įsipareigojimų, Užsakovui pareikalavus, Rangovas per vieną mėnesį nuo minėtų aplinkybių paaiškėjimo dienos turės sumokėti Užsakovui baudą, kurios dydis 10 proc. sutarties kainos be PVM.
Apmokėjimas už tinkamai ir faktiškai atliktus Darbus yra vykdomas dalimis po Rangovo atliktų Darbų akto ir PVM sąskaitos faktūros pateikimo dienos per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų. Galutinis apmokėjimas yra vykdomas per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po Rangovo atliktų Darbų perdavimo Užsakovui ir defektų ištaisymo garantiniu laikotarpiu užtikrinimo dokumento pateikimo. Šiame punkte nurodyti mokėjimų terminai, susieti su finansavimu, gaunamu iš trečiųjų šalių, gali būti pratęsti, tačiau bet kokiu atveju šie terminai negali viršyti 60 (šešiasdešimt) dienų.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-01-30
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-01-30
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Kupiškio rajono savivaldybės administracija, Vytauto g. 2, Kupiškis
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai nedalyvauja komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Panevėžio apygardos teismas
Elektros g. 9
Panevėžys
35175
LT
Telefonas: +370 45468765

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2023-01-19

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2022 m. gruodžio 13 d. įsakymu Nr. D1-401 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.