Labbis programinės įrangos/ informacinės sistemos „Bonus“ palaikymo, aptarnavimo ir vystymo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Paslaugos
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Akcinė bendrovė „Kauno energija“
235014830
Raudondvario pl. 84
Kaunas
47179
LT
Asmuo ryšiams:
Oksana Popova
Telefonas:
+370 65888915
El. paštas:
o.popova@kaunoenergija.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunoenergija.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7923
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=618686Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=618686&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Labbis programinės įrangos/ informacinės sistemos „Bonus“ palaikymo, aptarnavimo ir vystymo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72261000
-
Programinės įrangos palaikymo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Paslaugos turi būti teikiamos perkančiojo subjekto patalpose (Raudondvario pl. 84, Kaunas) arba nuotoliniu būdu.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 23500.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72261000
-
Programinės įrangos palaikymo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Numatytas sutarties galiojimo terminas - 36 mėnesiai, neįskaitant apmokėjimo už suteiktas paslaugas termino. Sutarties galiojimo metu reikalinga:
1. palaikymo paslaugos - 36 mėnesiai;
2. aptarnavimo bei vystymo paslaugos - pagal perkančiojo subjekto faktinį poreikį.
1. palaikymo paslaugos - 36 mėnesiai;
2. aptarnavimo bei vystymo paslaugos - pagal perkančiojo subjekto faktinį poreikį.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 23500.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
37
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas/ visi tiekėjų grupės nariai ir ūkio subjektas (-ai), kurio (-ių) pajėgumais (kvalifikacija) remiamasi, turi pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą. Pašalinimo iš pirkimo procedūros pagrindų nebuvimą bei atitikimą kvalifikaciniams reikalavimams įrodančių dokumentų, nurodytų pirkimo dokumentuose, bus prašoma pateikti tik galimo pirkimo laimėtojo.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Pasiūlymo galiojimas turi būti užtikrintas pateikiant: banko garantiją arba draudimo bendrovės laidavimo raštą kartu su draudimo liudijimu/ polisu ir apmokėjimą patvirtinančiu dokumentu arba kredito unijos garantiją 500,00 Eur sumai.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Su paslaugų teikėju atsiskaitoma per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos faktūros gavimo. Paslaugų teikėjas PVM sąskaitą faktūrą turi pateikti užsakovui naudojantis Valstybės įmonės Registrų centro administruojama elektronine paslauga „E. sąskaita“.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Paslaugų teikėjas turi teisę pareikalauti iš užsakovo sumokėti 0,02 proc. dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą sumokėti dieną, skaičiuojamus nuo neapmokėtos sumos su PVM.
Jei paslaugų teikėjas ne dėl užsakovo veikimo ar neveikimo vėluoja išspręsti kritinį arba svarbų incidentą laiku, užsakovas turi teisę reikalauti iš paslaugų teikėjo sumokėti 10,00 Eur baudą už kiekvieną vėluojamą darbo valandą.
Tuo atveju, jei paslaugų teikėjas ne dėl užsakovo veikimo ar neveikimo vėluoja išspręsti minimalaus ir nominalaus poveikio incidentą laiku ir, jei nėra kitaip sutarties šalių susitarta, užsakovas turi teisę reikalauti iš paslaugų teikėjo sumokėti 0,02 % delspinigius nuo palaikymo paslaugų metinės mokėtinos sumos už kiekvieną vėluojamą darbo valandą, tačiau maksimali delspinigių (neįrodinėtinų nuostolių) suma negali viršyti 10 % už palaikymą mokėtinos sumos su PVM už tą mėnesį.
Jei paslaugų teikėjas ne dėl užsakovo veikimo ar neveikimo vėluoja išspręsti kritinį arba svarbų incidentą laiku, užsakovas turi teisę reikalauti iš paslaugų teikėjo sumokėti 10,00 Eur baudą už kiekvieną vėluojamą darbo valandą.
Tuo atveju, jei paslaugų teikėjas ne dėl užsakovo veikimo ar neveikimo vėluoja išspręsti minimalaus ir nominalaus poveikio incidentą laiku ir, jei nėra kitaip sutarties šalių susitarta, užsakovas turi teisę reikalauti iš paslaugų teikėjo sumokėti 0,02 % delspinigius nuo palaikymo paslaugų metinės mokėtinos sumos už kiekvieną vėluojamą darbo valandą, tačiau maksimali delspinigių (neįrodinėtinų nuostolių) suma negali viršyti 10 % už palaikymą mokėtinos sumos su PVM už tą mėnesį.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-04-05
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-04-05
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
Vykdomas elektroninis pirkimas. Pasiūlymus gali teikti tik Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (CVP IS) registruoti tiekėjai.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT-44312
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-03-24
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |