Labbis programinės įrangos/ informacinės sistemos „Bonus“ palaikymo, aptarnavimo ir vystymo paslaugos

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Paslaugos

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Akcinė bendrovė „Kauno energija“
235014830
Raudondvario pl. 84
Kaunas
47179
LT
Asmuo ryšiams: Oksana Popova
Telefonas: +370 65888915
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kaunoenergija.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=618686
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Labbis programinės įrangos/ informacinės sistemos „Bonus“ palaikymo, aptarnavimo ir vystymo paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

72261000  -  Programinės įrangos palaikymo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Paslaugos turi būti teikiamos perkančiojo subjekto patalpose (Raudondvario pl. 84, Kaunas) arba nuotoliniu būdu.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 23500.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

72261000  -  Programinės įrangos palaikymo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Numatytas sutarties galiojimo terminas - 36 mėnesiai, neįskaitant apmokėjimo už suteiktas paslaugas termino. Sutarties galiojimo metu reikalinga:
1. palaikymo paslaugos - 36 mėnesiai;
2. aptarnavimo bei vystymo paslaugos - pagal perkančiojo subjekto faktinį poreikį.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 23500.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 37
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas/ visi tiekėjų grupės nariai ir ūkio subjektas (-ai), kurio (-ių) pajėgumais (kvalifikacija) remiamasi, turi pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą. Pašalinimo iš pirkimo procedūros pagrindų nebuvimą bei atitikimą kvalifikaciniams reikalavimams įrodančių dokumentų, nurodytų pirkimo dokumentuose, bus prašoma pateikti tik galimo pirkimo laimėtojo.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

Pasiūlymo galiojimas turi būti užtikrintas pateikiant: banko garantiją arba draudimo bendrovės laidavimo raštą kartu su draudimo liudijimu/ polisu ir apmokėjimą patvirtinančiu dokumentu arba kredito unijos garantiją 500,00 Eur sumai.
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Su paslaugų teikėju atsiskaitoma per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos faktūros gavimo. Paslaugų teikėjas PVM sąskaitą faktūrą turi pateikti užsakovui naudojantis Valstybės įmonės Registrų centro administruojama elektronine paslauga „E. sąskaita“.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Paslaugų teikėjas turi teisę pareikalauti iš užsakovo sumokėti 0,02 proc. dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą sumokėti dieną, skaičiuojamus nuo neapmokėtos sumos su PVM.
Jei paslaugų teikėjas ne dėl užsakovo veikimo ar neveikimo vėluoja išspręsti kritinį arba svarbų incidentą laiku, užsakovas turi teisę reikalauti iš paslaugų teikėjo sumokėti 10,00 Eur baudą už kiekvieną vėluojamą darbo valandą.
Tuo atveju, jei paslaugų teikėjas ne dėl užsakovo veikimo ar neveikimo vėluoja išspręsti minimalaus ir nominalaus poveikio incidentą laiku ir, jei nėra kitaip sutarties šalių susitarta, užsakovas turi teisę reikalauti iš paslaugų teikėjo sumokėti 0,02 % delspinigius nuo palaikymo paslaugų metinės mokėtinos sumos už kiekvieną vėluojamą darbo valandą, tačiau maksimali delspinigių (neįrodinėtinų nuostolių) suma negali viršyti 10 % už palaikymą mokėtinos sumos su PVM už tą mėnesį.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-04-05
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-04-05
Vietos laikas:  10:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)

Papildoma informacija

Vykdomas elektroninis pirkimas. Pasiūlymus gali teikti tik Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (CVP IS) registruoti tiekėjai.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT-44312
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-03-24
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.