LED ekranų, projektorių ir kitos susijusios įrangos nuomos ir techninio aptarnavimo paslaugų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Kauno miesto savivaldybės administracija
188764867
Laisvės al. 96
Kaunas
44251
LT
Asmuo ryšiams:
Asta Vilutytė
Telefonas:
+370 37423285
El. paštas:
asta.vilutyte@kaunas.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunas.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4786
I.2)
Bendras pirkimas
Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=723584Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=723584&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
LED ekranų, projektorių ir kitos susijusios įrangos nuomos ir techninio aptarnavimo paslaugų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
32351200
-
Ekranai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkama LED ekranų, projektorių ir kitos susijusios įrangos nuoma bei jos techninio aptarnavimo paslaugos, atitinkančios LED ekranų, projektorių ir kitos susijusios įrangos nuomos ir techninio aptarnavimo paslaugų techninėje specifikacijoje (konkurso sąlygų 4 priedas / preliminariosios sutarties 3 priedas) nurodytus reikalavimus ir techninėje specifikacijoje nenurodyta, tačiau su pirkimo objektu susijusi įranga, kuri priskiriama tos pačios rūšies ar panašios įrangos grupei, t. y. kitų techninių charakteristikų nei nurodyti techninėje specifikacijoje LED ekranai, projektoriai, konstrukcijos, filmavimo kameros ir pan., taip pat tai gali būti pvz. dronas su kamera ir jo valdymo paslaugos (drono operatoriaus paslaugos) ir pan., t. y. susijusi su pirkimo dalyku, ir nenurodyta techninėje specifikacijoje, įrangos nuoma ir techninis jos aptarnavimas.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
38652100
-
Projektoriai
44212320
-
Įvairios konstrukcijos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Kauno miestas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkama LED ekranų, projektorių ir kitos susijusios įrangos nuoma bei jos techninio aptarnavimo paslaugos, atitinkančios LED ekranų, projektorių ir kitos susijusios įrangos nuomos ir techninio aptarnavimo paslaugų techninėje specifikacijoje (konkurso sąlygų 4 priedas / preliminariosios sutarties 3 priedas) nurodytus reikalavimus ir techninėje specifikacijoje nenurodyta, tačiau su pirkimo objektu susijusi įranga, kuri priskiriama tos pačios rūšies ar panašios įrangos grupei, t. y. kitų techninių charakteristikų nei nurodyti techninėje specifikacijoje LED ekranai, projektoriai, konstrukcijos, filmavimo kameros ir pan., taip pat tai gali būti pvz. dronas su kamera ir jo valdymo paslaugos (drono operatoriaus paslaugos) ir pan., t. y. susijusi su pirkimo dalyku, ir nenurodyta techninėje specifikacijoje, įrangos nuoma ir techninis jos aptarnavimas. Preliminariosios sutarties galiojimo laikotarpiu, numatomas nuomotis preliminarus prekių kiekis nurodytas preliminariosios sutarties 4 priede ir konkurso sąlygų 2 priede (Pasiūlymo formoje). Preliminarioji sutartis bus vykdoma taikant iš dalies atnaujintą tiekėjų varžymąsi. Pagrindinės sutartys su tiekėjais bus sudaromos vykdant neatnaujintą tiekėjų varžymąsi pagal preliminariosios sutarties VII skyrių ir / ar vykdant atnaujintą tiekėjų varžymąsi pagal preliminariosios sutarties VIII skyrių.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Preliminarioji sutartis galioja 12 mėnesių ir šalių rašytiniu sutarimu gali būti pratęsiama, bet ne daugiau kaip dar 24 mėnesiams. Bendras preliminariosios sutarties galiojimo terminas neturi viršyti 36 mėnesių.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pirkimo vykdytojas reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Detalūs tiekėjams keliami kvalifikaciniai reikalavimai nurodyti konkurso sąlygose.
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Detalūs tiekėjams keliami kvalifikaciniai reikalavimai nurodyti konkurso sąlygose.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Už patiektą įrangą atsiskaitoma pagrindinėje sutartyje nustatyta tvarka per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros gavimo dienos. Preliminariosios sutarties ir pagrindinės sutarties įvykdymas užtikrinamas baudomis ir delspinigiais. Visos sutarčių vykdymo sąlygos nurodytos preliminariosios sutarties ir pagrindinės sutarties projektuose.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.3)
Informacija apie preliminariąją sutartį arba dinaminę pirkimo sistemą
Viešasis pirkimas susijęs su preliminariosios sutarties sudarymu
Preliminarioji sutartis su keliais veiklos vykdytojais
Numatomas didžiausias preliminariosios sutarties dalyvių skaičius:
3
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-09-13
Vietos laikas:
11:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2023-12-13
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-09-13
Vietos laikas:
11:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Vokų atplėšimo procedūroje tiekėjai ar jų įgalioti asmenys nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas:
+370 37490941
El. paštas:
kauno.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
https://kat.teismas.lt/
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-08-10
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |