Lengvųjų ir krovininių automobilių (iki 3,5 tonos bendrosios masės) techninės priežiūros ir remonto paslaugos
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Paslaugos
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Akcinė bendrovė „Kauno energija“
235014830
Raudondvario pl. 84
Kaunas
47179
LT
Asmuo ryšiams:
Oksana Popova
Telefonas:
+370 65888915
El. paštas:
o.popova@kaunoenergija.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunoenergija.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7923
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=619241Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=619241&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Lengvųjų ir krovininių automobilių (iki 3,5 tonos bendrosios masės) techninės priežiūros ir remonto paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
50112100
-
Automobilių remonto paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Paslaugų teikimui reikalingas medžiagas/ detales turės pateikti paslaugų teikėjas.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 49000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
34300000
-
Transporto priemonių ir jų variklių dalys ir pagalbiniai reikmenys
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Paslaugos bus perkamos pagal užsakovo faktinį poreikį
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 49000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
13
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
1 (vieną) kartą 12 (dvylikos) mėnesių laikotarpiui
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas/ visi tiekėjų grupės nariai pateikia užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą. Tiekėjo pašalinimo iš pirkimo procedūros pagrindų nebuvimą bei atitikimą kvalifikaciniams reikalavimams įrodančių dokumentų, nurodytų pirkimo dokumentuose, bus prašoma pateikti tik galimo pirkimo laimėtojo.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Pasiūlymo galiojimas turi būti užtikrintas pateikiant: banko garantiją arba kredito unijos garantiją arba draudimo bendrovės laidavimo raštą kartu su draudimo liudijimu/ polisu ir apmokėjimą patvirtinančiu dokumentu 1000,00 Eur sumai.
Sutarties tinkamo įvykdymo užtikrinimo (besąlyginė ir neatšaukiama banko garantija ar besąlyginis ir neatšaukiamas draudimo bendrovės laidavimo raštas), kuris turi būti pateiktas ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo sutarties pasirašymo dienos, dydis - 10 (dešimt) procentų nuo maksimalios sutarties kainos su PVM.
Sutarties tinkamo įvykdymo užtikrinimo (besąlyginė ir neatšaukiama banko garantija ar besąlyginis ir neatšaukiamas draudimo bendrovės laidavimo raštas), kuris turi būti pateiktas ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo sutarties pasirašymo dienos, dydis - 10 (dešimt) procentų nuo maksimalios sutarties kainos su PVM.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Užsakovas sumoka paslaugų teikėjui už faktiškai ir kokybiškai suteiktas paslaugas per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros gavimo datos. Sąskaitos faktūros turi būti teikiamos per E. sąskaitą pagal kiekvieną užsakymą atskirai. Jeigu sąskaitos faktūros bus pateiktos ne per E. sąskaitą, užsakovas laikys, kad sąskaitos faktūros nėra gautos, o apmokėjimo terminai bus skaičiuojami tik nuo to momento, kai jos bus gautos per E. sąskaitą.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Paslaugų teikėjui ne dėl užsakovo kaltės sutartyje nurodytu terminu nesuteikus paslaugų pagal konkretų užsakymą, paslaugų teikėjas, užsakovui pareikalavus, moka užsakovui 0,05 proc. dydžio delspinigius nuo nesuteiktų paslaugų vertės su PVM už kiekvieną uždelstą dieną.
Paslaugų teikėjas, vienašališkai nutraukęs sutartį ne dėl užsakovo kaltės, arba užsakovui nutraukus sutartį prieš terminą dėl paslaugų teikėjo kaltės, sumoka užsakovui 10 (dešimties) proc. dydžio baudą nuo maksimalios sutarties kainos su PVM bei atlygina kitus dėl sutarties nutraukimo patirtus tiesioginius nuostolius, kurių nepadengia bauda. Nurodytos baudos sumokėjimas neatleidžia paslaugų teikėjo (subteikėjo) nuo pareigos atlyginti užsakovui patirtus tiesioginius nuostolius dėl Sutarties nevykdymo arba netinkamo vykdymo.
Paslaugų teikėjas, vienašališkai nutraukęs sutartį ne dėl užsakovo kaltės, arba užsakovui nutraukus sutartį prieš terminą dėl paslaugų teikėjo kaltės, sumoka užsakovui 10 (dešimties) proc. dydžio baudą nuo maksimalios sutarties kainos su PVM bei atlygina kitus dėl sutarties nutraukimo patirtus tiesioginius nuostolius, kurių nepadengia bauda. Nurodytos baudos sumokėjimas neatleidžia paslaugų teikėjo (subteikėjo) nuo pareigos atlyginti užsakovui patirtus tiesioginius nuostolius dėl Sutarties nevykdymo arba netinkamo vykdymo.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-02-21
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-02-21
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
Vykdomas elektroninis pirkimas. Pasiūlymus gali teikti tik Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (CVP IS) registruoti tiekėjai.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT - 44312
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-02-09
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |