Liftų periodinė (kasmėnesinė) priežiūra
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Vytauto Didžiojo universitetas
111950396
K. Donelaičio g. 58,
Kaunas
44248
LT
Asmuo ryšiams:
Irena Simonaitienė
Telefonas:
+370 37752331
El. paštas:
irena.simonaitiene@vdu.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vdu.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6701
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=764427Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=764427&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Liftų periodinė (kasmėnesinė) priežiūra
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
50750000
-
Liftų priežiūros paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Liftų periodinė(kasmėnesinė) priežiūra
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 50000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
50750000
-
Liftų priežiūros paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
K. Donelaičio 58, Kaunas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Liftų periodinė (kasmėnesinė) priežiūra
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 50000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Nurodyta pirkimo dokumentuose
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
1. Su pasiūlymu teikiamas tik EBVPD. Perkančioji organizacija su pasiūlymu nereikalauja pateikti lentelėje nurodytų pašalinimo pagrindų nebuvimą įrodančių dokumentų. Šių dokumentų prašoma tik iš ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio tiekėjo prieš nustatant laimėjusį pasiūlymą. Vis dėlto, perkančioji organizacija bet kuriuo pirkimo procedūros metu gali paprašyti kandidatų ar dalyvių pateikti visus ar dalį dokumentų, patvirtinančių jų pašalinimo pagrindų nebuvimą, jeigu tai būtina siekiant užtikrinti tinkamą pirkimo procedūros atlikimą.
2. Pašalinimo pagrindai taikomi tiekėjui (kai pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė – visiems tos grupės nariams) ir ūkio subjektams, kurių pajėgumais tiekėjas remiasi.
2. Pašalinimo pagrindai taikomi tiekėjui (kai pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė – visiems tos grupės nariams) ir ūkio subjektams, kurių pajėgumais tiekėjas remiasi.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
1. Tiekėjas turi pateikti per paskutinius 3 metus (jei tiekėjas veikia trumpiau nei 3 metus, tai nuo jo įregistravimo dienos) įvykdytų sutarčių sąrašą, kuriame būtų nurodytas sutarties pavadinimas, trumpas sutarties aprašymas, sutarties sudarymo ir įvykdymo datos (tuo atveju jei sutartis įvykdyta) arba sutarties (sutarčių) sudarymo data (datos) (tuo atveju jei sutartis vykdoma)), sutarties kaina arba vykdomos sutarties įvykdytos dalies vertė ir paslaugų gavėjai, kontaktiniai gavėjo duomenys (informacijai patikrinti), pažymos iš užsakovų apie tinkamai įvykdytas ir (ar) vykdomas pirkimo sutartis, o jų nesant – kandidato ar dalyvio deklaracija.
Pateikiamos skaitmeninės dokumentų kopijos
1.1. jeigu pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė – reikalavimą turi atitikti visi ūkio subjektų grupės nariai kartu (ūkio subjektų grupės narių turima patirtis sumuojama), atsižvelgiant į jų prisiimamus įsipareigojimus;
1.2. tiekėjas gali remtis kitų ūkio subjektų pajėgumais tik tuo atveju, jeigu tie subjektai patys vykdys tą pirkimo sutarties dalį, kuriai reikia jų turimų pajėgumų.
Pateikiamos skaitmeninės dokumentų kopijos
1.1. jeigu pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė – reikalavimą turi atitikti visi ūkio subjektų grupės nariai kartu (ūkio subjektų grupės narių turima patirtis sumuojama), atsižvelgiant į jų prisiimamus įsipareigojimus;
1.2. tiekėjas gali remtis kitų ūkio subjektų pajėgumais tik tuo atveju, jeigu tie subjektai patys vykdys tą pirkimo sutarties dalį, kuriai reikia jų turimų pajėgumų.
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
1. Tiekėjas per pastaruosius 3 (trejus) metus (jeigu tiekėjas vykdė veiklą mažiau nei 3 metus – per laikotarpį nuo tiekėjo įregistravimo dienos) iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos privalo būti tinkamai įvykdęs arba vykdyti vieną ar daugiau liftų techninės priežiūros sutartį (-is), kurių bendra vertė ne mažesnė kaip 25 000,00 Eur be PVM.
Jei tiekėjas teikia informaciją apie vykdomą(-as) sutartį(-is), laikoma, kad jo patirtis atitinka keliamą reikalavimą, jei vykdomos(-ų) sutarties(-čių) įvykdyta dalis per pastaruosius 3 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jei tiekėjas vykdo veiklą mažiau nei 3 metus) yra ne mažesnė kaip 25 000,00 Eur be PVM.
Jei tiekėjas teikia informaciją apie vykdomą(-as) sutartį(-is), laikoma, kad jo patirtis atitinka keliamą reikalavimą, jei vykdomos(-ų) sutarties(-čių) įvykdyta dalis per pastaruosius 3 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jei tiekėjas vykdo veiklą mažiau nei 3 metus) yra ne mažesnė kaip 25 000,00 Eur be PVM.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
1. 1) Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos išduota galiojanti licencija, suteikianti teisę vykdyti nuolatinę potencialiai pavojingų įrenginių priežiūrą - liftų ir jų įrangos grupė;
2) Lietuvos Respublikos Valstybinės energetikos inspekcijos išduotas galiojantis atestatas eksploatuoti elektros įrenginius.
Pateikiami skenuoti dokumentai elektroninėje formoje ar skaitmeninės dokumentų kopijos arba tinkamai patvirtintos dokumentų kopijos.
Tiekėjas gali remtis kitų ūkio subjektų pajėgumais, kurių kvalifikacija remiasi siekdamas atitikti pirkimo dokumentuose pirkimo vykdytojo nustatytus kvalifikacijos reikalavimus: reikalavimą turėti specialų leidimą.
2) Lietuvos Respublikos Valstybinės energetikos inspekcijos išduotas galiojantis atestatas eksploatuoti elektros įrenginius.
Pateikiami skenuoti dokumentai elektroninėje formoje ar skaitmeninės dokumentų kopijos arba tinkamai patvirtintos dokumentų kopijos.
Tiekėjas gali remtis kitų ūkio subjektų pajėgumais, kurių kvalifikacija remiasi siekdamas atitikti pirkimo dokumentuose pirkimo vykdytojo nustatytus kvalifikacijos reikalavimus: reikalavimą turėti specialų leidimą.
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
1. Tiekėjas turi turėti teisę verstis ta veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarčiai įvykdyti, t. y. liftų priežiūros paslaugomis.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Mokėjimai bus vykdomi per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo dienos, kai Perkančioji organizacija gauna sąskaitą faktūrą.
2. Tiekėjas gali reikalauti priteisti ne didesnes kaip 5 (penkių) procentų metines palūkanas nuo nesumokėtos sumos, kaip tai numatyta LR CK 6.210 str. 1 d..
3. Tiekėjas, neįvykdęs prisiimtų įsipareigojimų, Perkančiajai organizacijai pareikalavus, besąlygiškai įsipareigoja atlyginti visą Perkančiosios organizacijos patirtą žalą. Perkančiosios organizacijos dėl pažeidimo patirtos žalos dydis yra 5 % (penki procentai) nuo Sutarties kainos su PVM.
4. Tiekėjas, nutraukęs Sutartį ne dėl Perkančiosios organizacijos kaltės, sumoka Perkančiajai organizacijai baudą, lygią 10 % (dešimt procentų) nuo Sutarties kainos su PVM, taip pat atlygina visus nuostolius, susijusius su Sutarties nutraukimu.
2. Tiekėjas gali reikalauti priteisti ne didesnes kaip 5 (penkių) procentų metines palūkanas nuo nesumokėtos sumos, kaip tai numatyta LR CK 6.210 str. 1 d..
3. Tiekėjas, neįvykdęs prisiimtų įsipareigojimų, Perkančiajai organizacijai pareikalavus, besąlygiškai įsipareigoja atlyginti visą Perkančiosios organizacijos patirtą žalą. Perkančiosios organizacijos dėl pažeidimo patirtos žalos dydis yra 5 % (penki procentai) nuo Sutarties kainos su PVM.
4. Tiekėjas, nutraukęs Sutartį ne dėl Perkančiosios organizacijos kaltės, sumoka Perkančiajai organizacijai baudą, lygią 10 % (dešimt procentų) nuo Sutarties kainos su PVM, taip pat atlygina visus nuostolius, susijusius su Sutarties nutraukimu.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-05-24
Vietos laikas:
09:15
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2024-08-24
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-05-24
Vietos laikas:
10:00
Vieta:
Vytauto Didžiojo universitetas
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Pasiūlymą atidaro komisijos narė atsakinga už pirkimo procedūrų vykdymą.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
Nurodyta pirkimo dokumentuose
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas:
+370 37490941
El. paštas:
kauno.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
https://kat.teismas.lt/
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje
VI.5)
Paskelbimo data
2024-05-14
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |