Ligonių dietinio maitinimo paslaugos

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Viešoji įstaiga Druskininkų pirminės sveikatos priežiūros centras
152114846
M. K. Čiurlionio g. 82
Druskininkai
66144
LT
Asmuo ryšiams: Daiva Karalukienė
Telefonas: +370 31353702
El. paštas: pirkimai@dpspc.lt
Faksas: +370 31353702
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://www.dpspc.lt/

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=628653
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Kitas tipas:  Medicinos įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Sveikata

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Ligonių dietinio maitinimo paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

55520000  -  Pagaminto valgio tiekimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Preliminari perkamų Paslaugų apimtis 20 (dvidešimt) mėnesių pagal pirkimo objekto dalis (pasiūlymai turi būti pateikti visai nurodytai Paslaugų apimčiai):
1.MEDICININĖS SLAUGOS IR PALAIKOMOJO GYDYMO SKYRIAUS LIGONIŲ MAITINIMAS – 19500 maitinimų (1 (vienas) maitinimas – ligonio maitinimas 3 (tris) kartus per dieną (pusryčiai, pietūs ir vakarienė));
2.PSICHIKOS DIENOS CENTRO LIGONIŲ MAITINIMAS – 5000 maitinimų (1 (vienas) maitinimas – 1 (vieni) pietūs ligoniui 1 (vieną) kartą per dieną).
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 117000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

55520000  -  Pagaminto valgio tiekimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Sveikatos g. 30A, Druskininkai ir M. K. Čiurlionio g. 82, Druskininkai
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Preliminari perkamų Paslaugų apimtis 20 (dvidešimt) mėnesių pagal pirkimo objekto dalis (pasiūlymai turi būti pateikti visai nurodytai Paslaugų apimčiai):
1.MEDICININĖS SLAUGOS IR PALAIKOMOJO GYDYMO SKYRIAUS LIGONIŲ MAITINIMAS – 19500 maitinimų (1 (vienas) maitinimas – ligonio maitinimas 3 (tris) kartus per dieną (pusryčiai, pietūs ir vakarienė));
2.PSICHIKOS DIENOS CENTRO LIGONIŲ MAITINIMAS – 5000 maitinimų (1 (vienas) maitinimas – 1 (vieni) pietūs ligoniui 1 (vieną) kartą per dieną).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 117000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 23
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Šios Sutarties terminas laikomas pratęstu 1 (vienam) kalendoriniam mėnesiui, jeigu iki 2023 m. gruodžio 31 d. nė viena iš Šalių nepraneša raštu apie Sutarties galiojimo pasibaigimą.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pateikiama EBVPD, kurį užpildžius reikia pateikti kartu su pasiūlymu.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Neapmokėjus nustatytais terminais, Paslaugų teikėjo pareikalavimu Pirkėjas privalo sumokėti Paslaugų teikėjui už kiekvieną uždelstą dieną 0,02 % delspinigių nuo laiku neapmokėtos sumos.
2. Jei Paslaugų teikėjas dėl savo kaltės neteikia Paslaugų ar neįvykdo Pirkėjo užsakymo nustatytomis sąlygomis, Pirkėjas turi teisę, prieš tai raštu įspėjęs Paslaugų teikėją prieš 10 dienų, vienašališkai nutraukti Sutartį, jeigu Paslaugų teikėjas po raštiško Pirkėjo įspėjimo ir toliau neteikia Paslaugų.
3. Jeigu Pirkėjas pastebi Paslaugos trūkumų, kurių ištaisyti neverta arba neįmanoma, Paslaugų teikėjui mokėtina suma už artimiausią atsiskaitymo laikotarpį mažinama proporcingai pastebėto trūkumo dydžiui ir reikšmingumui (pvz., jeigu dalis pristatyto maisto netinkamas vartojimui arba pristatytas kitoks nei užsakytas maistas, Pirkėjas turi teisę už jį nemokėti).
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-04-11
Vietos laikas:  08:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-04-11
Vietos laikas:  08:45
Vieta:  
Susipažinimas su teikėjų pasiūlymais, gautais CVP IS elektroninėmis priemonėmis, vyks M. K. Čiurlionio g. 82, LT-66144 Druskininkai, 307 kab.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  taip
Kada numatoma paskelbti kitus skelbimus:  
2023 m. IV ketv.
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas: +370 37490941
Faksas: +370 37324164
Interneto adresas: https://kat.teismas.lt/

VI.5)

Paskelbimo data

2022-03-28
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.