MAISTO PRODUKTŲ (BULVIŲ IR EKOLOGIŠKŲ BULVIŲ) CENTRALIZUOTAS PIRKIMAS
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Kauno miesto savivaldybės administracija
188764867
Laisvės al. 96
Kaunas
44251
LT
Asmuo ryšiams:
Egidijus Kemeraitis
Telefonas:
+370 60955856
El. paštas:
egidijus.kemeraitis@kaunas.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunas.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4786
I.2)
Bendras pirkimas
Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=672554Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=672554&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
MAISTO PRODUKTŲ (BULVIŲ IR EKOLOGIŠKŲ BULVIŲ) CENTRALIZUOTAS PIRKIMAS
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
03212100
-
Bulvės
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkami maisto produktai (bulvės ir ekologiškos bulvės), atitinkantys techninės specifikacijos reikalavimus.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
MAISTO PRODUKTŲ (BULVIŲ) CENTRALIZUOTAS PIRKIMAS
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
03212100
-
Bulvės
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Kauno miestas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkami maisto produktai (bulvės) Kauno miesto savivaldybės švietimo ir ugdymo įstaigoms, nurodytoms Preliminariosios sutarties 2 priede, kuriose mokiniai mokomi pagal ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas (toliau – Įstaigos). Kauno miesto savivaldybės administracija (toliau – perkančioji organizacija), įgyvendindama Kauno miesto savivaldybės tarybos 2013 m. gruodžio 23 d. sprendimu Nr. T-693 „Dėl teisės atlikti centrinės perkančiosios organizacijos funkcijas suteikimo Kauno miesto savivaldybės administracijai“ jai suteiktas teises atlikti Centrinės perkančiosios organizacijos funkcijas, vykdydama viešąjį pirkimą, numato sudaryti preliminariąsias maisto produktų (bulvių) pirkimo sutartis (toliau – Preliminarioji sutartis), kurių pagrindu Įstaigos (preliminarus Įstaigų skaičius – 80, kuris gali būti koreguojamas) sudarys pagrindines sutartis dėl maisto produktų – bulvių pirkimo, o taip pat ir maisto produktų, kurie nėra nurodyti Preliminariosios sutarties 3 priede, tačiau susiję su pirkimo objektu, t. y., jie yra priskiriami tos pačios rūšies maisto prekių grupei – bulvės, kurių gumbų frakcijų dydis ne toks kaip nurodyta Sutarties 3 priede ar skustos bulvės, ar tarkuota bulvių masė ir pan. pirkimo (šiems maisto produktams įsigyti numatyta iki 10 proc. pradinių pagrindinių sutarčių verčių suma).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis Šalių rašytiniu sutarimu gali būti pratęsiama, bet ne daugiau kaip dar 24 mėnesiams. Bendras Preliminariosios sutarties galiojimo terminas neturi viršyti 36 mėnesių.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
MAISTO PRODUKTŲ (EKOLOGIŠKŲ BULVIŲ) CENTRALIZUOTAS PIRKIMAS
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
03212100
-
Bulvės
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Kauno miestas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkami maisto produktai (ekologiškos bulvės) Kauno miesto savivaldybės švietimo ir ugdymo įstaigoms, nurodytoms Preliminariosios sutarties 2 priede, kuriose mokiniai mokomi pagal ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas (toliau – Įstaigos). Kauno miesto savivaldybės administracija (toliau – perkančioji organizacija), įgyvendindama Kauno miesto savivaldybės tarybos 2013 m. gruodžio 23 d. sprendimu Nr. T-693 „Dėl teisės atlikti centrinės perkančiosios organizacijos funkcijas suteikimo Kauno miesto savivaldybės administracijai“ jai suteiktas teises atlikti Centrinės perkančiosios organizacijos funkcijas, vykdydama viešąjį pirkimą, numato sudaryti preliminariąsias maisto produktų (ekologiškų bulvių) pirkimo sutartis (toliau – Preliminarioji sutartis), kurių pagrindu Įstaigos (preliminarus Įstaigų skaičius – 80, kuris gali būti koreguojamas) sudarys pagrindines sutartis dėl maisto produktų – ekologiškų bulvių pirkimo, o taip pat ir maisto produktų, kurie nėra nurodyti Preliminariosios sutarties 3 priede, tačiau susiję su pirkimo objektu, t. y., jie yra priskiriami tos pačios rūšies maisto prekių grupei – bulvės, kurių gumbų frakcijų dydis ne toks kaip nurodyta Sutarties 3 priede ar skustos bulvės, ar tarkuota bulvių masė ir pan. pirkimo (šiems maisto produktams įsigyti numatyta iki 10 proc. pradinių pagrindinių sutarčių verčių suma).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis Šalių rašytiniu sutarimu gali būti pratęsiama, bet ne daugiau kaip dar 24 mėnesiams. Bendras Preliminariosios sutarties galiojimo terminas neturi viršyti 36 mėnesių.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Perkančioji organizacija reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo.
Tiekėjas turi turėti teisę verstis veikla, reikalinga pirkimo sutarties vykdymui: pasiūlymų pateikimo termino pabaigos dieną turi turėti teisę vykdyti maisto tvarkymo veiklą, susijusią su pirkimo objektu.
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo.
Tiekėjas turi turėti teisę verstis veikla, reikalinga pirkimo sutarties vykdymui: pasiūlymų pateikimo termino pabaigos dieną turi turėti teisę vykdyti maisto tvarkymo veiklą, susijusią su pirkimo objektu.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Preliminariosios ir pagrindinės sutarčių įvykdymas užtikrinamas netesybomis (baudomis ir delspinigiais). Pagrindinės sutarties įvykdymas, kai sutarties vertė yra 10 000 Eur ar didesnė, taip pat gali būti užtikrinamas sutarties įvykdymo užtikrinimo dokumentu.
Visos preliminariosios ir pagrindinės sutarčių vykdymo sąlygos pateiktos preliminariosios ir pagrindinės sutarčių projektuose.
Visos preliminariosios ir pagrindinės sutarčių vykdymo sąlygos pateiktos preliminariosios ir pagrindinės sutarčių projektuose.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.3)
Informacija apie preliminariąją sutartį arba dinaminę pirkimo sistemą
Viešasis pirkimas susijęs su preliminariosios sutarties sudarymu
Preliminarioji sutartis su keliais veiklos vykdytojais
Numatomas didžiausias preliminariosios sutarties dalyvių skaičius:
3
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-12-07
Vietos laikas:
11:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2023-03-07
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-12-07
Vietos laikas:
11:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje tiekėjai ar jų įgalioti asmenys nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas:
+370 37490941
El. paštas:
kauno.apygardos@teismas.lt
Faksas:
+370 37324164
Interneto adresas:
https://kat.teismas.lt/titulinis.html
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-11-03
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
ne
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |