Maitinimo ir mažmeninės prekybos Lietuvos Respublikos Seimo II rūmų kavinėje paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija
188605295
Gedimino pr. 53
Vilnius
01109
LT
Asmuo ryšiams:
Aida Karolienė
Telefonas:
+370 2396322
El. paštas:
aida.karoliene@lrs.lt
Faksas:
+370 2396971
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.lrs.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7035
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=662060Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=662060&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Maitinimo ir mažmeninės prekybos Lietuvos Respublikos Seimo II rūmų kavinėje paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
55300000
-
Restoranų ir maisto tiekimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkamos maitinimo ir mažmeninės prekybos paslaugos (toliau – paslaugos) Lietuvos Respublikos Seimo (toliau – Seimas) II rūmų kavinėje, kurias sudaro:
1. maitinimo paslaugų teikimas Lietuvos Respublikos Seimo ir Seimo kanceliarijos organizuojamų konferencijų, susitikimų, seminarų, posėdžių, protokolinių priėmimų, dalykinių pusryčių, pietų (sėdimų ir (ar) stovimų, švediško stalo ir (ar) furšeto tipo), kavos pertraukų, pasitarimų ir kitokių renginių metu;
2. maitinimo paslaugų teikimas Seimo II rūmų kavinėje Seimo nariams, Seimo kanceliarijos valstybės tarnautojams ir darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis, Seimo lankytojams ir svečiams, prireikus, renginius Seime organizuojančioms įmonėms ir įstaigoms už paslaugas apmokant minėtų užsakovų lėšomis;
3. mažmeninės prekybos paslaugų teikimas Lietuvos Respublikos Seimo II rūmų kavinėje.
1. maitinimo paslaugų teikimas Lietuvos Respublikos Seimo ir Seimo kanceliarijos organizuojamų konferencijų, susitikimų, seminarų, posėdžių, protokolinių priėmimų, dalykinių pusryčių, pietų (sėdimų ir (ar) stovimų, švediško stalo ir (ar) furšeto tipo), kavos pertraukų, pasitarimų ir kitokių renginių metu;
2. maitinimo paslaugų teikimas Seimo II rūmų kavinėje Seimo nariams, Seimo kanceliarijos valstybės tarnautojams ir darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis, Seimo lankytojams ir svečiams, prireikus, renginius Seime organizuojančioms įmonėms ir įstaigoms už paslaugas apmokant minėtų užsakovų lėšomis;
3. mažmeninės prekybos paslaugų teikimas Lietuvos Respublikos Seimo II rūmų kavinėje.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 371900.83
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
55300000
-
Restoranų ir maisto tiekimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Gedimino pr. 53, Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimą laimėjusiam Tiekėjui ne konkurso būdu Seimo II rūmuose bus išnuomotos 333,18 kub. m tūrio ir 131,81 kv. m ploto patalpos paslaugoms teikti bei patalpoms priskirtas ilgalaikis ir trumpalaikis materialusis turtas (toliau – įranga), nurodytas techninės specifikacijos 1 priede. Dalies įrangos (kurią galima atskirti iš nuomojamų patalpų), Tiekėjas, suderinęs su Perkančiąja organizacija, gali pasirinkti nesinuomoti prieš sudarant turto nuomos sutartį. Nuomos sutarties galiojimo metu, Tiekėjo ir Perkančiosios organizacijos rašytiniu susitarimu išnuomotų patalpų bei patalpoms priskirto ilgalaikio ir trumpalaikio materialiojo turto sąrašas gali būti koreguojamas, susitariant dalies turto nenuomoti. T
Už patalpas, bei už ilgalaikį ir trumpalaikį materialųjį turtą, skirtą maitinimo paslaugoms teikti, nustatomas 1 euro su PVM mėnesinis nuompinigių dydis (0,83 euro centų be PVM). Tiekėjui nepasirinkus nuomotis dalies įrangos arba nuomos sutarties galiojimo metu Tiekėjui ir Perkančiajai organizacijai rašytiniu susitarimu susitarus, kad dalis turto nebenuomojama, nuompinigių dydis nėra mažinamas. Nuompinigių dydis yra minimalus ir simbolinis, nustatytas perkančiosios organizacijos.
Už patalpas, bei už ilgalaikį ir trumpalaikį materialųjį turtą, skirtą maitinimo paslaugoms teikti, nustatomas 1 euro su PVM mėnesinis nuompinigių dydis (0,83 euro centų be PVM). Tiekėjui nepasirinkus nuomotis dalies įrangos arba nuomos sutarties galiojimo metu Tiekėjui ir Perkančiajai organizacijai rašytiniu susitarimu susitarus, kad dalis turto nebenuomojama, nuompinigių dydis nėra mažinamas. Nuompinigių dydis yra minimalus ir simbolinis, nustatytas perkančiosios organizacijos.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 371900.83
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis galioja 12 mėn. su galimybe ją pratęsti ne daugiau kaip du kartus po 12 mėn., bet ne ilgiau kaip 36 mėn. nuo Sutarties sudarymo dienos arba iki kol išperkama 100 proc. pradinės sutarties vertės. Sutartis laikoma pratęsta 12 mėnesių, jeigu nė viena iš Sutarties Šalių raštu neišreiškia noro jos nepratęsti ne mažiau kaip prieš 1 mėnesį iki termino pabaigos.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pateikiamas užpildytas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Už užsakytas ir kokybiškai suteiktas paslaugas perkančioji organizacija apmoka mokėjimo pavedimu per 30 kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos faktūros gavimo dienos mokėjimo pavedimu. Sutarties vykdymo metu priimami Tiekėjo sprendimai, susiję su išlaidomis, įskaitytinomis į Tiekėjui pagal sutartį mokėtiną sumą, su perkančiąja organizacija derinami iš anksto. Jeigu tiekėjas vėluoja suteikti perkančiosios organizacijos iš anksto užsakytą svarbių svečių aptarnavimo paslaugą daugiau nei 10 minučių nuo Užsakyme nurodyto paslaugų suteikimo laiko, perkančiajai organizacijai pareikalavus, jis moka: 100 procentų nuo Užsakymo vertės dydžio baudą, jei Užsakymo suma yra iki 500 eurų su PVM dydžio; 50 procentų nuo Užsakymo vertės dydžio baudą, jei Užsakymo suma yra 500 ar daugiau eurų su PVM dydžio.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-09-30
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-09-30
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Gedimino pr. 53, Vilnius
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjų atstovai susipažinimo su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01501
LT
Telefonas:
+370 52688037
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
Faksas:
+370 52625645
Interneto adresas:
http://www.vat.lt
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūrai nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-09-19
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |