Maitinimo ir mažmeninės prekybos Lietuvos Respublikos Seimo II rūmų kavinėje paslaugos

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija
188605295
Gedimino pr. 53
Vilnius
01109
LT
Asmuo ryšiams: Aida Karolienė
Telefonas: +370 2396322
Faksas: +370 2396971
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.lrs.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=662060
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Maitinimo ir mažmeninės prekybos Lietuvos Respublikos Seimo II rūmų kavinėje paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

55300000  -  Restoranų ir maisto tiekimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkamos maitinimo ir mažmeninės prekybos paslaugos (toliau – paslaugos) Lietuvos Respublikos Seimo (toliau – Seimas) II rūmų kavinėje, kurias sudaro:
1. maitinimo paslaugų teikimas Lietuvos Respublikos Seimo ir Seimo kanceliarijos organizuojamų konferencijų, susitikimų, seminarų, posėdžių, protokolinių priėmimų, dalykinių pusryčių, pietų (sėdimų ir (ar) stovimų, švediško stalo ir (ar) furšeto tipo), kavos pertraukų, pasitarimų ir kitokių renginių metu;
2. maitinimo paslaugų teikimas Seimo II rūmų kavinėje Seimo nariams, Seimo kanceliarijos valstybės tarnautojams ir darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis, Seimo lankytojams ir svečiams, prireikus, renginius Seime organizuojančioms įmonėms ir įstaigoms už paslaugas apmokant minėtų užsakovų lėšomis;
3. mažmeninės prekybos paslaugų teikimas Lietuvos Respublikos Seimo II rūmų kavinėje.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 371900.83  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

55300000  -  Restoranų ir maisto tiekimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Gedimino pr. 53, Vilnius
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimą laimėjusiam Tiekėjui ne konkurso būdu Seimo II rūmuose bus išnuomotos 333,18 kub. m tūrio ir 131,81 kv. m ploto patalpos paslaugoms teikti bei patalpoms priskirtas ilgalaikis ir trumpalaikis materialusis turtas (toliau – įranga), nurodytas techninės specifikacijos 1 priede. Dalies įrangos (kurią galima atskirti iš nuomojamų patalpų), Tiekėjas, suderinęs su Perkančiąja organizacija, gali pasirinkti nesinuomoti prieš sudarant turto nuomos sutartį. Nuomos sutarties galiojimo metu, Tiekėjo ir Perkančiosios organizacijos rašytiniu susitarimu išnuomotų patalpų bei patalpoms priskirto ilgalaikio ir trumpalaikio materialiojo turto sąrašas gali būti koreguojamas, susitariant dalies turto nenuomoti. T
Už patalpas, bei už ilgalaikį ir trumpalaikį materialųjį turtą, skirtą maitinimo paslaugoms teikti, nustatomas 1 euro su PVM mėnesinis nuompinigių dydis (0,83 euro centų be PVM). Tiekėjui nepasirinkus nuomotis dalies įrangos arba nuomos sutarties galiojimo metu Tiekėjui ir Perkančiajai organizacijai rašytiniu susitarimu susitarus, kad dalis turto nebenuomojama, nuompinigių dydis nėra mažinamas. Nuompinigių dydis yra minimalus ir simbolinis, nustatytas perkančiosios organizacijos.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 371900.83  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutartis galioja 12 mėn. su galimybe ją pratęsti ne daugiau kaip du kartus po 12 mėn., bet ne ilgiau kaip 36 mėn. nuo Sutarties sudarymo dienos arba iki kol išperkama 100 proc. pradinės sutarties vertės. Sutartis laikoma pratęsta 12 mėnesių, jeigu nė viena iš Sutarties Šalių raštu neišreiškia noro jos nepratęsti ne mažiau kaip prieš 1 mėnesį iki termino pabaigos.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pateikiamas užpildytas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Už užsakytas ir kokybiškai suteiktas paslaugas perkančioji organizacija apmoka mokėjimo pavedimu per 30 kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos faktūros gavimo dienos mokėjimo pavedimu. Sutarties vykdymo metu priimami Tiekėjo sprendimai, susiję su išlaidomis, įskaitytinomis į Tiekėjui pagal sutartį mokėtiną sumą, su perkančiąja organizacija derinami iš anksto. Jeigu tiekėjas vėluoja suteikti perkančiosios organizacijos iš anksto užsakytą svarbių svečių aptarnavimo paslaugą daugiau nei 10 minučių nuo Užsakyme nurodyto paslaugų suteikimo laiko, perkančiajai organizacijai pareikalavus, jis moka: 100 procentų nuo Užsakymo vertės dydžio baudą, jei Užsakymo suma yra iki 500 eurų su PVM dydžio; 50 procentų nuo Užsakymo vertės dydžio baudą, jei Užsakymo suma yra 500 ar daugiau eurų su PVM dydžio.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-09-30
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-09-30
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Gedimino pr. 53, Vilnius
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjų atstovai susipažinimo su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01501
LT
Telefonas: +370 52688037
Faksas: +370 52625645
Interneto adresas: http://www.vat.lt

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūrai nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2022-09-19
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.