Maitinimo paslaugos mokyklai pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Riešės gimnazija
306138018
Beržų g. 2a
Riešė
14266
LT
Asmuo ryšiams:
Aleksandr Kunicki
Telefonas:
+370 64644878
El. paštas:
kunickialeksandr@gmail.com
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://riesesgimnazija.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/96002
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=762900Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=762900&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Kitas tipas:
Ugdymo įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Maitinimo paslaugos mokyklai pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
55523100
-
Maisto mokykloms paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Riešės gimnazija inicijuoja maitinimo paslaugos pirkimą. Paslaugos pirkimo sutarties terminas 12 mėn. su galimybe pratęsti dar 12 mėn. du kartus.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 144500.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
55523100
-
Maisto mokykloms paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Beržų g. 2A, Riešės k., Vilniaus raj. sav.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Riešės gimnazija inicijuoja maitinimo paslaugos pirkimą.
Tiekėjai privalo pateikti dviejų savaičių valgiaraščius darželio amžiaus vaikams ir 1-12 klasių vaikams. Tiekėjai privalo pateikti gimnazijos pietų pertraukos metu maitinimo paslaugos organizavimo koncepcijos aprašymą 140 vaikams: 80 sėdimoms vietoms ir 60 išsinešimui. Tiekėjai privalo pasiūlyti gamybos patalpų nuomos kainą.
Tiekėjai privalo pateikti dviejų savaičių valgiaraščius darželio amžiaus vaikams ir 1-12 klasių vaikams. Tiekėjai privalo pateikti gimnazijos pietų pertraukos metu maitinimo paslaugos organizavimo koncepcijos aprašymą 140 vaikams: 80 sėdimoms vietoms ir 60 išsinešimui. Tiekėjai privalo pasiūlyti gamybos patalpų nuomos kainą.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 144500.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Pratęsimas 12 mėn. du kartus jei viena iš sutarties šalių pateikia raštišką prašymą pratęsti sutartį. Sutartį galima pratęsti jei paslaugos teikėjas nepadarė per 12 mėn. 10 esminių pažeidimų nurodytų pirkimo sąlygose.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pašalinimo pagrindai yra išdėstyti Pirkimo sąlygų 4 priede "TIEKĖJŲ PAŠALINIMO PAGRINDAI"
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties vykdymo laikotarpyje Tiekėjas negali padaryti daugiau nei 10 esminių pažeidimų.
Tiekėjas privalo dalyvauti Perkančiosios organizacijos teminiuose akcijose.
Tiekėjas privalo teikti ataskaitą apie maisto atliekas ir viršijus nustatytą normą derinti su Perkančiąja organizacija dėl valgiaraščio pakeitimo.
Perkančioji organizacija privalo teikti visą reikiamą informaciją Tiekėjui dėl gaunančių nemokamą maitinimą.
Tiekėjas privalo dalyvauti Perkančiosios organizacijos teminiuose akcijose.
Tiekėjas privalo teikti ataskaitą apie maisto atliekas ir viršijus nustatytą normą derinti su Perkančiąja organizacija dėl valgiaraščio pakeitimo.
Perkančioji organizacija privalo teikti visą reikiamą informaciją Tiekėjui dėl gaunančių nemokamą maitinimą.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.3)
Informacija apie preliminariąją sutartį arba dinaminę pirkimo sistemą
Viešasis pirkimas susijęs su preliminariosios sutarties sudarymu
Preliminarioji sutartis su vieninteliu veiklos vykdytoju
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-06-19
Vietos laikas:
12:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2024-11-29
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-06-19
Vietos laikas:
12:45
Vieta:
Beržų g. 2 a, Riešės. k., Vilniaus raj. sav.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2024-05-29
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |