Maitinimo paslaugų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Vilniaus Šilo mokykla
191722433
Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Lakštingalų g. 8
Vilnius
10103
LT
Asmuo ryšiams:
Giedrius Ruseckas
Telefonas:
+370 67823294
El. paštas:
giedriui.ruseckui@gmail.com
NUTS kodas:
LT011 -
Vilniaus apskritis
Pagrindinis adresas:
http://vilniaussilomokykla.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/40166
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=667086Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=667086&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Maitinimo paslaugų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
55523100
-
Maisto mokykloms paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkamos Vilniaus Šilo mokyklos mokinių maitinimo paslaugos.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
55322000
-
Maisto gaminimo paslaugos
55521200
-
Maisto pristatymo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT011 -
Vilniaus apskritis
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkamos Vilniaus Šilo mokyklos mokinių maitinimo paslaugos.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Šalys gali pratęsti sutartį dar 2 kartus po 12 mėnesių, bet ne ilgiau negu bendra išlaidų pagal Sutartį vertė pasieks maksimalią Sutarties vertę- 749 000 Eur be PVM. Paslaugų teikimo terminas bus pratęstas, jeigu bus tenkinamos visos Sutartyje numatytos sąlygos.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Deklaruodami, kad nėra pagrindo pašalinti iš pirkimo, kartu su pasiūlymu tiekėjai pateikia užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Kvalifikaciją ir pašalinimo pagrindų nebuvimą patvirtinančių dokumentų bus prašoma tik iš laimėtojo.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Užsakovas sumoka Teikėjui už faktiškai suteiktas Paslaugas per 30 dienų po sąskaitos – faktūros gavimo.
Teikėjas nepagrįstai atsisakęs suteikti visą arba dalį paslaugos, moka Užsakovui 500 Eurų baudą už kiekvieną dieną, kuri išskaičiuojama iš Užsakovo Teikėjui mokėtinų sumų, ir (ar) Sutarties įvykdymo užtikrinimo.
Teikėjas per Nekokybiškai teikiamų paslaugų akte nurodytą terminą trūkumams pašalinti, nepašalinęs su Paslaugų teikimu susijusių trūkumų, moka Užsakovui 500 Eur baudą, kuri išskaičiuojama iš Užsakovo Teikėjui mokėtinų sumų .
Teikėjas nepagrįstai atsisakęs suteikti visą arba dalį paslaugos, moka Užsakovui 500 Eurų baudą už kiekvieną dieną, kuri išskaičiuojama iš Užsakovo Teikėjui mokėtinų sumų, ir (ar) Sutarties įvykdymo užtikrinimo.
Teikėjas per Nekokybiškai teikiamų paslaugų akte nurodytą terminą trūkumams pašalinti, nepašalinęs su Paslaugų teikimu susijusių trūkumų, moka Užsakovui 500 Eur baudą, kuri išskaičiuojama iš Užsakovo Teikėjui mokėtinų sumų .
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-10-31
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-10-31
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-10-17
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
ne
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |