Marijampolės sporto centro stadiono „Sūduva“, esančio adresu Sporto g. 1, tribūnų stogo remonto darbai

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Marijampolės savivaldybės administracija
188769113
J. Basanavičiaus a. 1
Marijampolė
68307
LT
Asmuo ryšiams: Karolina Šunskytė
Telefonas: +370 34390020
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.marijampole.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=725457
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Marijampolės sporto centro stadiono „Sūduva“, esančio adresu Sporto g. 1, tribūnų stogo remonto darbai
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45261900  -  Stogų remonto ir priežiūros darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Marijampolės savivaldybės administracija vykdydama šį viešąjį pirkimą, numato įsigyti Marijampolės sporto centro stadiono „Sūduva“, esančio adresu Sporto g. 1, tribūnų stogo remonto darbus. Pirkimą atlikti pavedė – biudžetinė įstaiga Marijampolės sporto centras.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 100952.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45261900  -  Stogų remonto ir priežiūros darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Sporto g. 1, Marijampolė
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Marijampolės sporto centro stadiono „Sūduva“, esančio adresu Sporto g. 1, tribūnų stogo remonto darbai (toliau – darbai). Darbai atliekami vadovaujantis uždarosios akcinės bendrovės „LAIMOS IR GINTO PROJEKTAI“ parengtu techniniu projektu (toliau – Techninis projektas) Nr. 3-37 „Pastato – sporto salės Sporto g. 1 Marijampolėje, rekonstravimo ir sandėlių (UN Nr. 1896-4003-0026; 1896-4003-0037) griovimo projektas“ architektūrine A (II) dalimi, taip pat pirkimo sąlygų 3 priedu „Techninė specifikacija“.
Pirkimas apima: tribūnų stogo ardymo bei tribūnų stogo tvarkymo darbus; pirkimą laimėjęs tiekėjas nukrypdamas nuo Techninio projekto turės papildomai atlikti kabelių, laidų apsaugos gofruotų vamzdžių klojimą, tvirtinat prie konstrukcijų (~150 m.). Laidų, kabelių įtraukimas į sumontuotus vamzdžius (~150 m). Energiją taupančių lauko šviestuvų (10 vnt.) montavimas; į darbų apimtį taip pat įeina reikalingos apimties darbo projekto parengimas; esant poreikiui – pakoreguoti kadastrinių matavimų bylą.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 100952.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 9
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

II.2.7) punkto patikslinimas - Tiekėjas turi pradėti vykdyti darbus kuo greičiau, kaip tai praktiškai įmanoma ir toliau turi veikti taip, kad darbai būtų vykdomi tinkama sparta ir neuždelsiant. Statybos darbai turi būti užbaigti ir priduoti ne vėliau kaip iki 2024 m. balandžio 30 d.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai, kartu su pasiūlymu turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą(EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjų pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Netaikoma
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Jeigu Užsakovui pranešus apie nustatytus trūkumus ar kitokius nukrypimus nuo Sutarties, pagal aukščiau nurodytą tvarką, a) Rangovas nevykdo Užsakovo nurodymų, pateiktų Papildomo statinio garantinio termino, viršijančio minimalų teisės aktais nustatytą garantinį 5 metų terminą, laikotarpiu dėl Užsakovo nustatytų akivaizdžių defektų, ir dėl to Užsakovas iš esmės negauna Darbų rezultato, kokio tikėjosi; ir (ar) b) Rangovas nepradeda vykdyti Darbų per 10 darbo dienų, nuo pranešimo gavimo dienos, pateikto Papildomo statinio garantinio termino, viršijančio minimalų teisės aktais nustatytą garantinį 5 metų terminą, laikotarpiu dėl Perkančiosios organizacijos nustatytų akivaizdžių defektų, kitaip aiškiai parodo ketinimą netęsti savo įsipareigojimų pagal Sutartį; tokiu atveju Užsakovas Rangovui taiko 10 000 Eur baudą už kiekvieną atvejį.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-09-06
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-09-06
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Su CVPIS priemonėmis gautais pasiūlymais susipažįstama naudojantis CVP IS priemonėmis. Susipažinimas su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais vyks pirkimo skelbime nurodyta data ir laiku.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros. Komisijos posėdžiuose stebėtojai nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Pirkimo dokumentai skelbiami Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje ( CVP IS).
Pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas: +370 374909441
Interneto adresas: http://kat.teismai.lt

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Dalyviai turi teisę pateikti pretenziją Perkančiajai organizacijai Viešųjų pirkimų įstatymo 102 straipsnyje nustatyta tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2023-08-23

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.